Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenEen TDI 2.7 kan je natuurlijk niet naast een 2.0 dieseltje plaatsen. Kopen die 2.7TDI en TUNEN is de boodschap. Niet ! Naar het schijnt valt de A4 wat tegen op gebied van afvering. Zeer hard zeggen ze.
Een 318d ga je niet veilig naar 200pk chippen hoor, dan moet je de 320d nemen. Die gaat tot 210pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenHeeft er eigenlijk al iemand met een 320i gereden?
Ik rij ongeveer 13000 km per jaar en wil benzine rijden.
Bij BMW wil men altijd een diesel aanraden en ik krijg zelfs de kans niet om met een benzine te rijden.
Graag jullie mening.
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenHeeft er eigenlijk al iemand met een 320i gereden?
Bij BMW wil men altijd een diesel aanraden en ik krijg zelfs de kans niet om met een benzine te rijden.
Graag jullie mening.
Alvast bedankt.
Comment
-
Wist er hier iemand dat BMW Bornem geld vraagt aan de dealers als een klant daar een testrit komt doen? Ik alleszins niet en verschoot er wel van.
Grrr, ik wil gewoon een 320d touring M-Pack testrijden en een gewone 325d maar dat blijkt een hele opgave te worden wegens niet beschikbaar in Bornem. Ze zouden dus 3x 1u moeten betalen en dat was precies een probleem dus hij ging nu vragen als dat niet kan getest worden in een verkorte versie. Die verkoper kan daar niets aan doen maar vind het maar zwak van BMW zelf.
Dus ik zou met een pre-fl 320d berline moeten rijden voor de motor, met een 325d cabrio voor die motor en een 335d m-pack voor het sportpack/ophanging. Die laatste vind ik niet erg hoor maar ze zouden voor heel België toch wat meer demowagens mogen importeren. I'll keep you postedLast edited by dragonfly; 30/09/2008, 21:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenKoop een 318d (dezelfde motor als 320d) en laat hem oppimpen tot 200 pk. Klaar is kees. Maar dat wist je wel zeker.
En dan zit je nog met garantie, en verzekering. Neen, het lijkt me veel verstandiger dat meteen voor een 320d te gaan.
Comment
-
Graag jullie mening.
Alvast bedankt.
in Bornem hebben ze nu in totaal één demo 320i in coupé-cabrio versie...
in een concessie ga je er geen vinden, zeker niet als demowagen.
na mijn test van de 320d heb ik begrepen dat de 3-reekss voor mij niet comfortabel genoeg is
dat zal wellicht te maken hebben met mijn leeftijd !
Comment
-
Comment
-
320i
Ik heb in Antwerpen een ganse dag!!!!!! met een 320D en 318D gereden.
Toen ik vroeg om met een 320i te rijden kreeg ik het antwoord dat er bij geen enkele dealer in België een 320I in Demo was.
De wagen is wel 3000 EURO goedkoper dan een 320D.
Ik wil gewoon met een benzine rijden.
Graag jullie mening.
Comment
-
Toch gek. In Nederland zweren de meesten nog steeds bij een benzine...Ik denk dat het een kwestie van gewoonte is. Ik verwacht wel dat het gaat veranderen, ook in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenToch gek. In Nederland zweren de meesten nog steeds bij een benzine...Ik denk dat het een kwestie van gewoonte is. Ik verwacht wel dat het gaat veranderen, ook in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenIk rij nu met een 320i van 1995 6 cilinder.
Als je dan in een diesel rijdt weet je het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenDe motor lijkt erop, maar hij is niet dezelfde. Chippen aanraden als alternatief voor een 320d lijken me klinkklare nonsens. Jaarlijkse taks maakt geen verschil, BIV wel, en aankoopprijs, maar die kan je recupereren voor een deel bij herverkoop, hetgeen met chiptuning het geval niet is, integendeel zelfs.
En dan zit je nog met garantie, en verzekering. Neen, het lijkt me veel verstandiger dat meteen voor een 320d te gaan.
erboven betekent dat de veiligheidsmarges van motor uitbuiten, en dat doe ik liever niet omdat ik mijn wagens lang behoud
mij niet gelaten, iedereen doet wat hij wil, en ik wil niemand zijn pret bederven
Comment
Comment