Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    laat BMWMB es een atmosferische 2.0 diesel met een 2.0 Benzine vergelijken, hij zal rap voor de benzine kiezen
    Zoals ik al eerder zie is de voorwaarde wel dat ze beiden evenveel pk's hebben hé.
    Trouwens, de tijd van atmosferische diesels is zo goed als voorbij...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou het niet mooier kunnen verwoorden.
      De verkoper zei mij het is niet het niveau van een 6 cylinder.
      Hij bedoelde wel de 318D en 320D.

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      waar is de tijd dat men een BMW voor zijn heerlijke 2,0 liter 6cyl kocht, ondanks zijn bedenkelijke baanvastheid op het nat ?
      de laatste BMW die ik met plezier gebruikte is de 528i van mijn zus
      BMW is zijn ziel eerst verloren met de 4 cylinders, en nu met de diesels.
      in de showrooms blijft bij mij de aantrekkingskracht van deze mooie wagens intakt, maar deze vervliegt heel wat achter het stuur van de kleinere (4 cyl) motorisaties, zijnde de enige die ik redelijkerwijze overweeg.
      Last edited by ; 01/10/2008, 21:31.

Comment

• Lexus-BMW

Ik ga de komende dagen eens met een Lexus rijden.
        Iemand ervaring?
        Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk Berichten
          Iemand ervaring?
          Alvast bedankt.
          Welke? Een IS220d ofzo?

Comment

Iemand ervaring?
            Alvast bedankt.
            Vraag maar eens aan :GS300
            Mr Drift

Comment

• [quote=BMWMB;2978543
              Trouwens, de tijd van atmosferische diesels is zo goed als voorbij...[/quote]

Die tijd komt ook dichterbij voor benzinemotoren

Comment

• Dit weekend m'n eerste 3 touring tegengekomen. Knappe verschijning, vooral de kont komt volwassener over imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Welke? Een IS220d ofzo?
                  Ja, IS220d

Comment

Ja, IS220d
                    Leuke wagen. Enkel verwacht je veel meer van deze motor en is ie zeer klein vanbinnen. Op de achterbank moest ik mijn hoofd buigen. Mijn ouders hebben een GS en zijn daar zeer tevreden over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                      Die tijd komt ook dichterbij voor benzinemotoren
                      daar ben ik niet zo zeker van
                      het verbruik van de diesels stijgt omdat ze aangenamer en vinniger moeten worden
                      het verbruik van de direct-ingespoten benzinemotoren daalt spectaculair
                      het verschil bij normal gebruik (voor de modale 10/15.000km-rijder) wordt hiermee kleiner
                      en het verschil aan de pomp zal nooit even groot terug worden als vroeger
                      in Duitsland zijn de benzinemotoren terug in de lift...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Nice, maar 'ie moet wel de 19" hebben vind ik. Heb die 18" nooit erg knap gevonden, 'k vind zelfs de 17" mooier.

Comment

Iemand ervaring?
                          Alvast bedankt.
                          Geen idee wat je specifiek zoekt in een auto, maar ik was alvast overtuigd van de Lexus. Aangename motor, koppelrijk, zeer degelijke afwerking binnenin en super materialen (op een paar details na zoals het microgolfovenklokje). Als je 'n sportievere auto wil, moet je de Sport nemen, die rijdt echt strak, maar is weinig comfortabel. Wil je eerder een comfortabele auto, dan neem je best de Executive (of hoe heet die), maar de Business En Executive hebben wel een beetje last van 'n deinende ophanging als je sportief wil rijden. Bij Lexus dien je dus écht de versie te kiezen die 't dichtst bij je wensen aansluit, 't is véél meer dan enkel maar wat cosmetische verschillen, ze rijden echt anders.
                          Nog altijd fan van de IS220d... Knappe auto ook, en vrij zeldzaam.

Comment

• Maandag ga ik de mijne (318D E90) afhalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten
                              Maandag ga ik de mijne (318D E90) afhalen!
                              Congrats weer een Bmw erbij
                              Mr Drift

Comment

Iemand ervaring?
                                Alvast bedankt.
                                Zelf geen ervaring, maar een kennis wist me te vertellen dat hij zeer tevreden is over Lexus (heeft daarvoor steeds met Mercedes gereden), en zei me het volgende:

Nadeel van Lexus zou zijn:
                                -standaardmodel is vrij duur

Voordelen van Lexus:
                                -full option model zou slechts 2000 euro's meer zijn dan de standaard. (ik spreek hier wel voor het grootste lexus-model)
                                -rijdt enorm zacht, valt blijkbaar erg hard op bij kasseiwegen
                                -goedkoop onderhoud en goedkope reparaties

Succes!

Comment

• Is dit een groot werk de dakrails verwijderen?

Comment

• Gewoon naar de garage bellen en zeggen dat ze de dakrails weglaten...
                                    Last edited by BMWMB; 02/10/2008, 17:25.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Gewoon naar de garage bellen en zeggen dat ze de dakrails weglaten...=wink:
                                      Het irritante is dat dat in al die pakketten standaard inzit, en dat is niet uit de vinken op de CC. Misschien een hiaat, ik vrees er echter voor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        daar ben ik niet zo zeker van
                                        het verbruik van de diesels stijgt omdat ze aangenamer en vinniger moeten worden
                                        het verbruik van de direct-ingespoten benzinemotoren daalt spectaculair
                                        het verschil bij normal gebruik (voor de modale 10/15.000km-rijder) wordt hiermee kleiner
                                        en het verschil aan de pomp zal nooit even groot terug worden als vroeger
                                        in Duitsland zijn de benzinemotoren terug in de lift...
                                        Wat ik bedoelde zijn de atmosferische benzinemotoren .

Comment

• Vandaag in Bornem de facelift gezien

1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X