Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Vandaag in Bornem de facelift gezien

Staat er daar een M-pack? Toevallig ook geen rotbraun interieur zeker?

Comment

• De eerste keer dat ik het rotbraun interieur in het " echt zie"

Hier in de X3, ben tevreden van mijn keuze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
        Wat ik bedoelde zijn de atmosferische benzinemotoren .
        zoals die van de M3 dan ?

Comment

• een diesel kan wel vinniger zijn, maar als ik zin heb om sportief te rijden houdt ik hem gewoon in hogere toeren en je hebt er nog eens een mooier geluid bij ook... Nafte pwnz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            een diesel kan wel vinniger zijn, maar als ik zin heb om sportief te rijden houdt ik hem gewoon in hogere toeren en je hebt er nog eens een mooier geluid bij ook... Nafte pwnz
            een diesel is vooral krachtig
            voor verfijning is een benzinemotor nog niet geëvenaard, zeker niet met de 4-cylinders
            eens op snelheid is een Diesel uiteraard weinig te onderscheiden van een Otto, maar in het traag (stads)verkeer blijft een diesel duidelijk minder beschaafd dan een benzinemotor

Comment

• Vandaag heb ik in Leuven een zwarte FL E91 318d zien rijden. Met de nieuwe achterlichten herken je de facelift onmiddellijk. Het is niet onknap, maar ik mis toch wat witte accenten in de achterlichten. Blijkbaar is het toch de nieuwe stijl en zal het voor mij gewenning vragen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW-Lexus

Gisteren dus met een LEXUS IS220D gereden...
                Binnenzijde is behoorlijk krap dat klopt.
                Maar het rijden!!!!
                Ik rij al 20 jaar met BMW van de 318I tot de 320I(zescilinder).
                De Lexus is voor mij de beste auto waar ik al mee gereden heb.
                Zeer stil, zeer goede prestaties en volledig uitgerust.
                Ik ben zelf groot van gestalte en daarom vind ik de wagen vanbinnen iets te klein.
                Anders zou ik geen ogenblik twijfelen om deze wagen aan te schaffen!
                Dit is gewoon beter dan BMW, ik weet over wat ik spreek ik heb proefgereden met een 3i8D en 320D.
                Nu in aanbieding 12% korting.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Geen idee wat je specifiek zoekt in een auto, maar ik was alvast overtuigd van de Lexus. Aangename motor, koppelrijk, zeer degelijke afwerking binnenin en super materialen (op een paar details na zoals het microgolfovenklokje). Als je 'n sportievere auto wil, moet je de Sport nemen, die rijdt echt strak, maar is weinig comfortabel. Wil je eerder een comfortabele auto, dan neem je best de Executive (of hoe heet die), maar de Business En Executive hebben wel een beetje last van 'n deinende ophanging als je sportief wil rijden. Bij Lexus dien je dus écht de versie te kiezen die 't dichtst bij je wensen aansluit, 't is véél meer dan enkel maar wat cosmetische verschillen, ze rijden echt anders.
                Nog altijd fan van de IS220d... Knappe auto ook, en vrij zeldzaam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk Berichten
                  Maar het rijden!!!!
                  Ik ben zelf groot van gestalte en daarom vind ik de wagen vanbinnen iets te klein.
                  Dit is gewoon beter dan BMW, ik weet over wat ik spreek ik heb proefgereden met een 3i8D en 320D.
                  niet alleen de Lexus rijdt beter dat een BMW
                  de laatste weken heb ik intensief Audi's, BMW's, Mercedessen, en een Honda Accord
                  het merk dat bij het meest op de baan ontgoocheld heeft is BMW
                  en de grote verrassing kwam van... de Honda
                  misschien minder flamboyant binnenin, maar wat een rijgedrag, en de stilste 4 cyl diesel van de bende
                  ik zal blijkbaar enkel bij Audi blijven voor hun A4 2,7TDI, de enige die ons beide bevalt dat de testen (ik kies de techniek, mijn vrouw het uiterlijk)

Comment

• Veel reclame hier voor de FL van de BMW 3

Lexus is beter, Honda is beter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Veel reclame hier voor de FL van de BMW 3

Lexus is beter, Honda is beter...
                      'k heb er ook al op gelet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Een verbetering absoluut, jammer van 't interieur wel..

... en de spiegels

De Touring loopt wel mooi breed nu achteraan, was écht nodig!
                        Inderdaad! ook spijtig van de spiegels, want de auto is nogal "bol" afgewerkt en dan die lompe siegels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                          Inderdaad! ook spijtig van de spiegels, want de auto is nogal "bol" afgewerkt en dan die lompe siegels!
                          de nieuwe grote spiegels vallen inderdaad op aan het stuur
                          maar hoewel ze nu het zicht naar 3/4 voor iets meer belemmeren, ze zijn wel beter om het minder evidente zicht naar achter te verbeteren (speciaal op de Touring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk Berichten
                            Maar het rijden!!!!
                            12%korting ? Explain...
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              kleine diesels trekken (of pushen) inderdaad beter op dan kleine benzinemotoren vanuit lage toeren, en het klopt dat wij heel vaak in het huidig verkeer vanuit een lage toerental terug moeten optrekken) daarom is een automaat erg geschikt met een diesel, want de bak schakelt bij rustig gebruik vrij vlug naar een hogere versnelling, wat het geronk van de motor onderdrukt
                              edit.
                              Last edited by ; 04/10/2008, 21:22.

Comment

• Weer niet geslaagd dit model.
                                Je moet om een mooie BMW 3 zo ongeveer 8 jaar terug in de tijd.

Jammer weer een gemiste kans.

Comment

• Lexus 220D

Betreft wagens nieuw uit stock.

IS 220D Business normaal 32330€ nu 28450
                                  IS 220D Executive normaal 38640€ nu 34003

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                  12%korting ? Explain...
                                  Last edited by ; 05/10/2008, 16:30.

Comment

• Op het Salon van Parijs:

OO 00 OO

Comment

• Een witte E90 met M-sportpakket en 19" Performance velgen.

Ik vind het niet lelijk, maar ik denk dat ik op die parking een mooiere zou kunnen vinden...

OO 00 OO

Comment

• Plots echt een pracht berline! Ben er helemaal weg van...

Comment

• Nog meer live @ Salon van Parijs:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X