Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron: [www.omniauto.it]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De Fl zijn achterlichten zijn toch een serieuze vooruitgang!
      Mr Drift

Comment

• DIK!

eindelijk staat hij goed qua hoogte/breedte

mooie simpele velgen ook, welke styling nr is dat?

Comment

• Heb gisteren gereden met een pre-fl en een fl 320d, met het oog op bestelling van een nieuwe wagen (de fl was nog niet als testwagen ingeschreven dus vandaar een kortere 2e testrit). De pre-fl beviel ivm. comfort (had ik slechter verwacht) en motor. Echter het interieur deed toch wat cheap aan en de looks kan ik nog altijd niet smaken.

Daarna de fl, ook zeer comfortabel (18", gewone ophanging), interieur is toch wel subtiel opgewaardeerd (zeker met prachtige professional navigatie) maar vooral: motor is nog steviger (pre-fl was 150PK versie), pak stiller (vooral bij lage snelheden en wanneer koud) en het elektrische stuur was verrassend aangenaam (geen gesleur meer bij lage snelheden, feitelijk zoals een servotronic). De looks zijn bij de fl heel wat sportiever en bevallen me 100%.

Volgende week nog eens met de nieuwe C-klasse gaan rijden, maar die krijgt het erg moeilijk om hier aan te tippen (ben er al in gaan zitten en vind het interieur nog altijd maar zo zo, de 3 scoort voor mij veel beter op dat gebied).

Comment

• 330d en 5,7 liter verbruik

Impressive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              330d en 5,7 liter verbruik

Impressive.
              Dat zal dan wel zijn met een been van maar 1 kilootje...
              Ik denk dat die makkelijk 8L - 9L zal verbruiken bij vlotte rijstijl...

Comment

• Paar dagen geleden mijn eerste gezien..(4 deurs) Ik veronderstel dat het bluewater was.. voor de rest heel standaard, en dan trok de achterkant echt op niets.. geen verbetering, ook geen verslechtering.. gewoon even lelijk 'Ie zag eruit alsof er iets aan mankeerde.. Met m pakket vind ik het dan weer wel geslaagd..
                -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Dat zal dan wel zijn met een been van maar 1 kilootje...
                  Ik denk dat die makkelijk 8L - 9L zal verbruiken bij vlotte rijstijl...
                  Idd.. Op het salon van Brussel stond de 335d aangeduid met ongeveer 8,3l/100km

In praktijk is dat bij de onze 9.3, en daarbij zitten dan nog veel autostradekilometers.
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                    Idd.. Op het salon van Brussel stond de 335d aangeduid met ongeveer 8,3l/100km

In praktijk is dat bij de onze 9.3, en daarbij zitten dan nog veel autostradekilometers.
                    8,3 is wel heel veel hoor, het normverbruik van de 335d voor er sprake was van efficient dynamics was 7,5 liter. (van de Berline weet ik niet) In de praktijk is dat bij ons 9,1 liter, waarvan ook nogal vaak autostradekilometers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Een witte E90 met M-sportpakket en 19" Performance velgen.

Ik vind het niet lelijk, maar ik denk dat ik op die parking een mooiere zou kunnen vinden...

Zie al die BMW's op de achtergrond
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Volgende week nog eens met de nieuwe C-klasse gaan rijden, maar die krijgt het erg moeilijk om hier aan te tippen (ben er al in gaan zitten en vind het interieur nog altijd maar zo zo, de 3 scoort voor mij veel beter op dat gebied).[/quote]

Is subjectief en hangt samen met smaak. Ik vind de C in avantgarde uitvoering mooier dan de (nieuwe) 3. Qua interieur zijn ze beiden 'karig' of 'strak' bedeeld. De audi A4 scoort hier veel beter.

Anyway, het zijn 3 Duitse premium merken met elk hun specifieke kwaliteiten en gebreken. Wij kunnen er als consument alleen maar blij om zijn dat er alternatieven zijn. Hoewel de C wel zijn prijs als nadeel heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                          Echter het interieur deed toch wat cheap aan en de looks kan ik nog altijd niet smaken.

Daarna de fl, ook zeer comfortabel (18", gewone ophanging), interieur is toch wel subtiel opgewaardeerd (zeker met prachtige professional navigatie)
                          Deze mening deel ik ook.

Ik vind dat sowieso deze 3 Serie altijd een navigatie nodig heeft om het interieur toch een beetje minder kaal/mooier te laten overkomen.

Zonder navigatie vind ik deze 3 Serie het lelijkste dashboard/interieur ever van BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Deze mening deel ik ook.

Ik vind dat sowieso deze 3 Serie altijd een navigatie nodig heeft om het interieur toch een beetje minder kaal/mooier te laten overkomen.

Zonder navigatie vind ik deze 3 Serie het lelijkste dashboard/interieur ever van BMW!
                            en de kindjes moeten toch iets hebben om te spelen, toch
                            wat zouden wij dan doen in de files ?

Comment

• Nog niemand een blue water gezien?
                              Nog een maandje en dan ik hem elke dag zien maar ben nu toch wel echt nieuwsgierig hoe die er in het echt uitziet.
                              Als je ene weet staan, let me know!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten
                                Volgende week nog eens met de nieuwe C-klasse gaan rijden, maar die krijgt het erg moeilijk om hier aan te tippen (ben er al in gaan zitten en vind het interieur nog altijd maar zo zo, de 3 scoort voor mij veel beter op dat gebied).
                                Is subjectief en hangt samen met smaak. Ik vind de C in avantgarde uitvoering mooier dan de (nieuwe) 3. Qua interieur zijn ze beiden 'karig' of 'strak' bedeeld. De audi A4 scoort hier veel beter.

Anyway, het zijn 3 Duitse premium merken met elk hun specifieke kwaliteiten en gebreken. Wij kunnen er als consument alleen maar blij om zijn dat er alternatieven zijn. Hoewel de C wel zijn prijs als nadeel heeft.
                                Natuurlijk is dat subjectief, als ik de waarheid in pacht had deed ik wel iets anders dan hier zitten posten . Ik vind de C aan de buitenkant trouwens ook nog steeds een pak knapper dan de 3, maar het interieur bestaat uit te veel harde materialen (o.a. het stuur), is te inspiratieloos vormgegeven en geeft bovendien een nogal benauwde indruk (erg weinig hoofdruimte o.a.). Een 3 met zwart sensatec, sportzetels, sportstuur en alu feinschliff kan een C Avantgarde (voor die prijs) gewoon niet tegen op.

Comment

• Vandaag afgehaald!

I'm a happy person now

Comment

• Congrats zal je veel plezier aan hebben!
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Zie al die BMW's op de achtergrond

Ja, swel waar, maar moet je die Pug zien!!!!

Comment

• Serieus nu, ik vind de face lift van de 3 ge-wel-dig. Die nieuwe motorkap en lichtjes maken 'm echt af. Is het verbruik van de 318 (touring) er nog op vooruit gegaan ten opzichte van de versies die vanaf september 2007 met de ED zijn uitgerust??

Comment

• Als Audi rijder met interesse in een 3-touring M-Pack vandaag gaan testrijden in Bornem met 3 wagens:

1) De 320d berline (pre-fl) reed al een stuk vlotter maar hij moet het vooral hebben van zijn hoge toeren in tegenstelling tot de Audi motor die daar niet van houdt. Eens je dat weet rijdt dat wel vlot.
                                          2) De 325d cabrio was een heel aangename wagen om mee te rijden. Hij had een zeer goede wegligging en de motor reed vlot met de automaat.
                                          3) De 335d berline met het sportpack was uiteraard nog iets leuker rijden met die motor. Het M-pack voelde goed aan en reed zeker niet te hard.

Kortom, de twijfels die ik vorige week had over BMW zijn volledig weg. De sportzetels geven de nodige steun en de ophanging is ook goed. De automaat had ik al overwogen maar na de testrit ben ik wel overtuigd. Het is aangenaam rijden en als het toch eens sportiever moet kan je nog zelf schakelen of de DS stand gebruiken.

Die cabrio reed naar mijn mening echt zalig, iets lager bij de grond en veel grip. De 335d is gewoon een bom op wielen. Zeker in DS , manueel slipt hij snel door op een nat wegdek dus je moet de paardjes temmen

De nieuwe idrive is zeker een grote verbetering, die oude is maar omslachtig!

P.S.: er staat niets bij maar je zal wel weten welke foto bij welke auto hoort hé

Comment

Working...
                                          X