Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Het 206;je had ik inderdaad ook gezien. De enige niet BMW
    Er staan daar nog 2 Ford Fiesta's (of zijn het Mazda's 121)

Comment

• Veel beter dan die lelijke standaardspiegels!

Comment

• Maar nog altijd lelijker dan de prefacelift spiegels, imo.

Comment

• idd... voet lijkt mij hetzelfde te zijn dus het is snel verwisseld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Veel beter dan die lelijke standaardspiegels!
            Ik vind ze vet staan!

Comment

• Sinds een 2 weken rijd ik met een E90 320d facelift in spacegrau (leasewagen, comfort line pakket en enkele opties zoals de nieuwe alu trim en sportstuur), ondertussen heb ik al meer dan 2000km gereden en de eerste indrukken zijn zeker prima. De motor is stukken beter dan de 2004 320d E46, het 'efficient dynamics' electrische stuur mist wel een beetje feeling. Enkele foto's:
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Een filmpje van de E90 335i op het Salon van Parijs
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steph001 Bekijk Berichten
                  Sinds een 2 weken rijd ik met een E90 320d facelift in spacegrau (leasewagen, comfort line pakket en enkele opties zoals de nieuwe alu trim en sportstuur), ondertussen heb ik al meer dan 2000km gereden en de eerste indrukken zijn zeker prima. De motor is stukken beter dan de 2004 320d E46, het 'efficient dynamics' electrische stuur mist wel een beetje feeling. Enkele foto's:
                  Mooie wagen, maar na vandaag de nieuwe C-klasse berline gereden te hebben blijft bij mij toch het gevoel knagen dat dit qua (uiterlijke) styling geen vergelijk is. Ondanks de geslaagde facelift toch maar heel flauwtjes als je dit naast een C Avantgarde in Palladium grijs (dichtste match voor Space grau) zet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                    Mooie wagen, maar na vandaag de nieuwe C-klasse berline gereden te hebben blijft bij mij toch het gevoel knagen dat dit qua (uiterlijke) styling geen vergelijk is. Ondanks de geslaagde facelift toch maar heel flauwtjes als je dit naast een C Avantgarde in Palladium grijs (dichtste match voor Space grau) zet.
                    Verkeerde topic

Maar toch bedankt voor uw commentaar

Comment

Dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Ben overlaatst ook een C Avantgarde gaan test rijden omdat ze heel wat korting geven voor leasing. Toen ik thuis kwam om de wagen aan mijn vrouw te laten zien was haar reactie; die bompa bak komt er niet in . En eigenlijk moet ik haar gelijk geven. Enkel met een AMG pack zou ik hem overwegen en dan nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Veel beter dan die lelijke standaardspiegels!
                        Davy, heb je meer foto's van deze wagen ?

Ziet er mij een knap machine uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                          Dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Ben overlaatst ook een C Avantgarde gaan test rijden omdat ze heel wat korting geven voor leasing. Toen ik thuis kwam om de wagen aan mijn vrouw te laten zien was haar reactie; die bompa bak komt er niet in . En eigenlijk moet ik haar gelijk geven. Enkel met een AMG pack zou ik hem overwegen en dan nog...
                          gelukkig zijn de vrijgezellen
                          enkel deze kopen de wagen die ze graag zien....

Comment

maar de BMW is stiller aan en rode licht ...
                            even stil als een benzine wagen omdat de motor niet draait !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              gelukkig zijn de vrijgezellen
                              enkel deze kopen de wagen die ze graag zien....

Gelukkig deel ik in dit geval mijn vrouw haar mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                Ben je zeker dat je het over de nieuwe c avantgarde hebt?

Zelfs zonder AMG pak is hij bijzonder sexy en qua looks is de C minstens de evenknie van een facelift 3 of de nieuwe A4. Je kan er gewoon niet omheen dat Mercedes met dit model een nieuwe dynamiek en een jonger publiek heeft gevonden.

Het kan natuurlijk ook gewoon aan je vrouw liggen...

Comment

• Deze middag een zilvergrijze facelift berline zien passeren in Zottegem. Als je 't weet dan valt 't inderdaad op dat 't een facelift is (motor-kap, front, achterlichten) en 't is inderdaad een verbetering. Niet meer en niet minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten
                                    Ben je zeker dat je het over de nieuwe c avantgarde hebt?

Zelfs zonder AMG pak is hij bijzonder sexy en qua looks is de C minstens de evenknie van een facelift 3 of de nieuwe A4. Je kan er gewoon niet omheen dat Mercedes met dit model een nieuwe dynamiek en een jonger publiek heeft gevonden.

Het kan natuurlijk ook gewoon aan je vrouw liggen...
                                    Denk je dat ik een idioot ben of wat. Type aanduiding staat in koeien van letters op de zijkant aangegeven en naast die joekel van een ster op het rooster vooraan kan je ook al moeilijk naast kijken. Zoals ik al zei geef ik mijn vrouw gelijk en heeft mijn vrouw wel degelijk smaak (haar lievelings wagens zijn een A5, Cooper S, DB9 en Range Sport).Ik deelde eerst ook jouw mening tot ik de wagen van dichtbij zag er in zat en er een ritje mee maakte.... Vind het nog altijd de klassieke en minst mooie ivl met de 3 en A4. En het rijden was vooral...comfortabel en al zeker niet dynamsch opf sportief. Zeker ivgl met de facelift 3 serie en A4 die ik hetzelfde weekend heb test gereden.
                                    Last edited by ; 12/10/2008, 22:53.

Comment

• euh... 3 serie rijdt idd veel sportiever, A4 tussenin en de merc het minst sportief.... maar wel heel comfortabel....

kwa uiterlijk.... tja, smaken verschillen.... ik vind de 3 serie de mooiste van de drie maar wetende dat het model reeds verandert binnen 3 jaar... tja dan zou ik misschien toch voor de merc gaan (en idd, met amg pack is ie best mooi en dit gedurende de volgende 6 jaar...)

van de A4 ben ik niet zo wild... interieur is knap maar dat uiterlijk kan me niet echt bekoren... elke keer ik ééntje irl zie, denk ik, toch niet da....

nu ja... t zijn alle drie prachtige wagens hoor met hun voor- en nadelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                        euh... 3 serie rijdt idd veel sportiever, A4 tussenin en de merc het minst sportief.... maar wel heel comfortabel....

kwa uiterlijk.... tja, smaken verschillen.... ik vind de 3 serie de mooiste van de drie maar wetende dat het model reeds verandert binnen 3 jaar... tja dan zou ik misschien toch voor de merc gaan (en idd, met amg pack is ie best mooi en dit gedurende de volgende 6 jaar...)

van de A4 ben ik niet zo wild... interieur is knap maar dat uiterlijk kan me niet echt bekoren... elke keer ik ééntje irl zie, denk ik, toch niet da....

nu ja... t zijn alle drie prachtige wagens hoor met hun voor- en nadelen...
                                        Voor mij is de 3 ook nog steeds de nr1. Maar goed dat smaken verschillen hé, anders raakte die MB's nooit verkocht

Comment

• Het zijn toch goede tijden in de hogere middenklasse IMO. De meest geslaagde C sinds de 190, eindelijk eens een wat minder saaie A4 en een prachtige facelift voor de 3-serie

Comment

Working...
                                          X