daarnet op de expressweg (Gent/Zelzate - Antwerpen) een zwarte facelift 3 touring gezien. Dankzij de korte levertermijnen en de goeie leasing-voorwaarden (co2) zullen ze in een snel tempo de Belgische wegen/files vullen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendaarnet op de expressweg (Gent/Zelzate - Antwerpen) een zwarte facelift 3 touring gezien. Dankzij de korte levertermijnen en de goeie leasing-voorwaarden (co2) zullen ze in een snel tempo de Belgische wegen/files vullen.
hoe moeilijk kan dat zijn audi ?
dat + levertermijnen maakt de som he4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenals je dat maar weet: probeer maar eens in dezelfde klasse te shoppen voor let's say een 2.0 diesel met > 136/143 pk én < 145 gr co2 ...
hoe moeilijk kan dat zijn audi ?
dat + levertermijnen maakt de som he
Het interieur van de BMW oogt totaal anders (voor de één kaal, saai voor de ander strak, sober) dan die van de Audi (voor de één druk, 'te' voor de ander nifty, knap) en laat 't nou net 't interieur zijn waar je 't meest op zit te kijken.
De levertermijn van 3,5 maand viel me al bij al goed mee (2 weken vakantie tussendoor breekt de wachttijd wel en voor ik 't wist stond ie al klaar)... maar er zijn er inderdaad die veel langer hebben moeten wachten.
En 't feit dat 't 'slechts' een facelift is... enfin... als over 4 jaar mijne A4 'op' is dan maakt BMW met een - tegen dan - totaal nieuwe 3 serie erg veel kans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendaarnet op de expressweg (Gent/Zelzate - Antwerpen) een zwarte facelift 3 touring gezien. Dankzij de korte levertermijnen en de goeie leasing-voorwaarden (co2) zullen ze in een snel tempo de Belgische wegen/files vullen.
2 berlines en een touring, het was trouwens ook een zwarte.
Misschien dezelfde, de expresweg was niet ver van waar ik em zag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDavy, heb je meer foto's van deze wagen ?
Ziet er mij een knap machine uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenEcht hé ,alleen de velgen een maatje groter!
Kan al niet meer wachten tot ik de mijne heb!
Comment
-
Vorige week met de nieuwe 3 gereden op mijn werk. Eerst met een E91 320d, pretty loaded. Spacegrau, met een bruin interieur, panoramisch schuifdak, navigation professional, 17 inch velgskes...
Verdorie, dat ding rijdt goed. De ophanging is goed, een compromis tussen sportief en comfortabel. Ook een tijdje stilgestaan door een koers, en ondertussen het navigatiesysteem eens bestudeerd. Het is veel beter en rapper dan de oude iDrive, echt een plezier om mee te werken.
Dan de 320d geparkeerd en een E90 318d meegenomen. Was vrij standaard uitgerust maar reed ook zeer goed. Had wel de HiFi professional denk ik. Die motor is ook goed, reageert vrij goed op het gas en moet niet echt onderdoen voor de 320 in touring versie denk ik.
Het efficient dynamics is ook goed uitgedacht, start stop systeem werkt goed vind ik, ik was bang dat het ging storen.
Het uiterlijk is ferm verbeterd, just love the angeleyes.
Conclusie: fantastische wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVooral de motorkap is lekker.
't is wel een feit dat die motorkap en bumper vooraan een ferme verbetering zijn, zeker van bovenaf gezien *ahum*
Een M pack optie is nauwelijks nodig (net zoals bij de A4 een s-line weinig toegevoegde waarde geeft qua uiterlijk aspect).
Comment
-
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn 320d mogen bestellen. In de garage zeiden ze levertermijn 8 weken maar hier zijn er blijkbaar sommigen die hun wagen sneller hebben ofzo? Ik heb businessline + navi pro en wat extraatjes ... Het wachten gaat zwaar worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
Die velgen zijn knapper dan de 18" vind ik + ideaal als track- en wintervelg. En dan de 19" eronder als zomervelg. En zo zalig, zonder dakrails, tien keer knapper en veel sportiever.
Juste, die helegans rode achterlichten -> daar mag een beetje meer contrast in voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pergeke Bekijk BerichtenIk heb vandaag ook eindelijk mijn 320d mogen bestellen. In de garage zeiden ze levertermijn 8 weken maar hier zijn er blijkbaar sommigen die hun wagen sneller hebben ofzo? Ik heb businessline + navi pro en wat extraatjes ... Het wachten gaat zwaar worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Die velgen zijn knapper dan de 18" vind ik + ideaal als track- en wintervelg. En dan de 19" eronder als zomervelg. En zo zalig, zonder dakrails, tien keer knapper en veel sportiever.
Juste, die helegans rode achterlichten -> daar mag een beetje meer contrast in voor mij.
Comment
-
Ook op een E30 kon je dakrails krijgen, zij het niet in optie (dacht ik). Ze waren hondslelijk. Nu zijn ze mooier maar ze verpesten de vloeiende daklijn + een lifestyle sportcombi is geen lastezel en dan moet je zoveel mogelijk de sportiviteit benadrukken -> dakrails zijn niet sportief, dat is voor Ikea-kasten op te vervoeren ofzo.
Zonder = knapper
(vind ik)
Veel knapper.
Ze keken gek toen ik Babs bestelde met Sportline pakket (waarin dakrails zaten, en je betaalde daar dus in zekere zin voor), en ik ze toch niet moest hebben. "Jamaar, zijde zeker?" Ja. "En moeten we 'm leveren mét, dan kunde nog altijd ze eraf laten doen als ge 't niet mooi vindt..." Neen, zonder. "Allez, da's ook de eerste keer..."
Ze hebben pics getrokken van m'n kar, en ze hebben er nadien nog redelijk wat zonder verkocht.
Zeker het feit dat ze matzwart zijn, en dus vloeken met de hoogglans Shadow-Line, stoort me.
Comment
-
Ik vin de facelift niet knapper of niet lelijker.
Vb motorkap vin ik knapper.
Voorbumper (vooral standaard is een ramp) achterlichten (blacklines van nu zijn zovele malen knapper)
De zijspiegels, zijn te lomp en lijken wel meer voor een SUV.
Koplampen zijn dan weer een tikkeltje knapper, aangezien ook de halogeens angeleyes zullen krijgen.
Vb op het grote E90 post forum ; denk wel grootste forum van E90 liefhebbers. Is men van dezelfde mening.
Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexcars Bekijk BerichtenKoplampen zijn dan weer een tikkeltje knapper, aangezien ook de halogeens angeleyes zullen krijgen.
Comment
Comment