Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Troost u, er zijn mensen die veeeeel en veel langer mogen wachten dan jij.
    Maar ook veel korter. Heb ook een 318d E90 mogen bestellen van m'n werk, 2 weken geleden besteld, binnen 2 weken zal 'k hem hebben... ... Ja, just chance dat de garaag één in de wachtrij hadden zitten, moesten enkel nog de kleuren en de opties opgeven.

Dit is wat ik gekozen heb:
    -> PlatinBronze met beige sensatec
    -> tapijtjes , zonder monogram , skizak
    -> Business line
    -> Navi pro
    -> PDC voor en achter
    -> Opbergpakket en lichtpakket....de dealer doet er nog gratis 't buitenspiegelpakket bij
    -> Isofix (vooraan) , hoofdsteunen achter neerklapb. , usb in de armsteun

Zit nu nog met 2 problemen:
    1 -> 'k kan nie wachten om 'm te hebben
    2 -> 'k wil 't ne verrassing houden voor thuis, maar 't ook van de daken schreeuwen

Oh ja, mocht iemand interesse hebben voor 'n 4,5 jaar oude Audi A2 TDI ...... met 235000km (autostrade) ..... , ...., is wel vol in orde, onlangs nog Touring-test gedaan: 5*

Comment

• Verdorie die combo wilde ik ook, maar toen kon je enkel zwart sensatec nemen
      met platinabrons. (check my topic)
      De mijne kon toen ook zo snel geleverd worden, omdat de garage die had staan.
      Ben nog altijd supertevreden van die kleur trouwens.
      Je ziet het niet veel...en 't is zéér vuilbestendig.
      Congratz met de nieuwe voiture

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ze keken gek toen ik Babs bestelde met Sportline pakket (waarin dakrails zaten, en je betaalde daar dus in zekere zin voor), en ik ze toch niet moest hebben. "Jamaar, zijde zeker?" Ja. "En moeten we 'm leveren mét, dan kunde nog altijd ze eraf laten doen als ge 't niet mooi vindt..." Neen, zonder. "Allez, da's ook de eerste keer..."

Ze hebben pics getrokken van m'n kar, en ze hebben er nadien nog redelijk wat zonder verkocht.
        Gaat dat ook met de huidige? In al die paketten zitten de dakrails standaard en op de CC kan je ze niet uitvinken. Maar bij de dealer misschien wel dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
          Gaat dat ook met de huidige? In al die paketten zitten de dakrails standaard en op de CC kan je ze niet uitvinken. Maar bij de dealer misschien wel dan?
          Ja, klopt. Zij kunnen een niet in de optielijst staande code aan de bestelling toevoegen. Elk uitrustingsdetail van de auto heeft z'n eigen code, ook zaken die standaard zijn.

Comment

• Maandag kan ik de mijne gaan afhalen.
            Ik zal wat foto's online zetten.
            Het zit er dik in dat het ene van de eerst blue lines zal zijn in België.

Comment

• Ik vind 'm een pak mooier dan de vorige.
              De voorbumper (de niet M-bumper) oogt een pak sportiever dan de vorige. En die lijnen in die motorkap vind ik zeer geslaagd.

Die achterlichten is nog de meest geslaagde wijziging. En dat ze gans rood zijn stoort me eigenlijk niet, 'k vind het wel iets hebben. In combinatie met een 'karmesinrot' koetswerkkleurtje moet dat zalig zijn!

Comment

• Vandaag de eerste in het echt gezien. Een touring, en ik blijf erbij, echt een prachtwagen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Vandaag de eerste in het echt gezien. Een touring, en ik blijf erbij, echt een prachtwagen!!

deze namiddag heb ik de touring bewonderd die in de showroom staat bij Monserez ...
                  zeer knappe facelift

Comment

• verdomme zo lekker en ik mag nog een maand wachte voor ik de mijne mag bestelle

Comment

• leuke wagens in je sig musclematt!

dikke benzine's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        leuke wagens in je sig musclematt!

dikke benzine's
                        dikke benzines + diesel
                        zolang eric nie moeilijk doet, komt da hier nog in orde

Comment

• Na 2 audi's te hebben 'versleten', heb ik voor het eerst een BMW 318d touring besteld
                          Ik had geen zin om een half jaar te wachten op een nieuwe A4 en bij BMW kreeg ik een aanzienlijke korting. Het wordt een nieuwe fleet-wagen:

Sapphirschwarz
                          Leder Dakota Schwarz
                          Verwarmde zetels
                          Business line met Navi Pro
                          Gsm voorbereiding Bluetooth
                          Voice control

Levering eind november.

Worden die levertermijnen nog goed gerespecteerd bij BMW ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi0000 Bekijk Berichten
                            Na 2 audi's te hebben 'versleten', heb ik voor het eerst een BMW 318d touring besteld
                            Ik had geen zin om een half jaar te wachten op een nieuwe A4 en bij BMW kreeg ik een aanzienlijke korting. Het wordt een nieuwe fleet-wagen:

Sapphirschwarz
                            Leder Dakota Schwarz
                            Verwarmde zetels
                            Business line met Navi Pro
                            Gsm voorbereiding Bluetooth
                            Voice control

Levering eind november.

Worden die levertermijnen nog goed gerespecteerd bij BMW ?
                            Mooie keuze

De levertermijnen zijn perfect zoals ze zeggen, mijne is geleverd zoals op voorhand vermeld

Comment

• Ik vind het Mpakket geen verbetering tov het oude, bwaak.
                              Achterspoiler, die inham vanonder trekt op niks, ook de lip vanvoor steekt bij de oude meer naar buiten wat meer sportiviteit uitstraalt. Heb nog een oude E90 met Mpakket en ik wacht op hetvolgende volledig nieuwe model ipv deze facelift. Niet de moeite vind ik.

Comment

• Zondag een tijdje achter een goudkleurige break gereden. Veel beter die lichtblokken. Eindelijk weer een sportievere look.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
                                  Check this !
                                  Knap!!!
                                  Mooie kleur dat Blue water, had mss toch beter dit gekozen voor de mijne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Knap!!!
                                    Mooie kleur dat Blue water, had mss toch beter dit gekozen voor de mijne...
                                    In het echt valt het nog beter mee, hoor!
                                    Ben er echt blij mee. Ik had eigenlijk Arktis gekozen, had er dan spijt van en was blij dat deze bij de facelift niet meer te verkrijgen was :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                                      De 143 pk is meer dan genoeg voor op onze wegen.
                                      Hoeveel PK heeft de 318D nu eigenlijk?

In de garage zeiden ze me 136 owv fiscale redenen...

Comment

• Origineel heeft de 318d 143pk, maar om fiscale reden hebben ze dat in België teruggeschroefd tot 136pk...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X