Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    zo snel!
    Jep, 3 weken geleden besteld! De verkoper zei me dat hij zeker volgende week in de garage zal staan, nu maar hopen dat het waar is !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Jep, 3 weken geleden besteld! De verkoper zei me dat hij zeker volgende week in de garage zal staan, nu maar hopen dat het waar is !
      Veel BMW garage's bestellen wagens op voorhand. Ze kunnen dan de opties aanpassen naar jouw wens en zo heb je je wagen op een 4 tal weken. Dit is wel niet bij al de dealers, denk enkel bij degene waar er wekelijks heel wat wagens buiten gaan en dus zeker zijn dat ze niet met een overstock blijven zitten. Vraag me af waarom ze dit bij Audi en MB ook niet doen, want vind dit een zeer sterk verkoopsargument; 4 weken levertermijn tov 6 maanden ;-). Bij Lexus doen ze dit ook (daar kreeg je zelfs nog een extra korting indien je een stock wagen bestelde). Mijn ouders hebben 2 jaar geleden een GS besteld. Hadden die op 2 weken. Voordeel van Lexus is natuurlijk dat ze een zeer beperkte optie lijst hebben, vermits de meeste zaken deel uit maken van de packs.
      Last edited by ; 26/10/2008, 16:27.

Comment

• Man man,wat een vette verschijning!

Comment

• Korting

Er moet nu stilaan toch een serieuze korting gegeven worden op de aankoop van een nieuwe wagen.
          Iemand ervaring de laatste dagen?
          Mvg
          Frankieboy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk Berichten
            Er moet nu stilaan toch een serieuze korting gegeven worden op de aankoop van een nieuwe wagen.
            Mvg
            Frankieboy

En waarom wel?

Comment

• omdat het crisis is

Comment

• korting

autofabrieken leggen produktie stil voor meerdere dagen, weken.

Comment

Mvg
                  Frankieboy

Wachten op saloncondities,trouwens ne wagen koop je niet voor de korting.
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                    Wachten op saloncondities,trouwens ne wagen koop je niet voor de korting.
                    absoluut, een auto koop je als investering

had je 4 jaar geleden om 30.000 euro Fortis had gekocht had je nu nog 1250 euro aan aandelen, had je een BMW diesel gekocht van 30000 euro had je nu nog zeker 14000 euro auto gehad

Comment

• Als ik toch een wagen wil kopen kan ik dus beter nog wat afwachten tot januari?

Comment

• In januari zal het autosalon van Brussel zijn met de daarmee gepaarde salonvoorwaarden. Ook voor een autoverzekering en een eventuele financiering kan je dan de beste voorwaarden krijgen...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

autofabrieken leggen produktie stil voor meerdere dagen, weken.
                          En jij verwacht dus dat ze dan solden gaan houden. Werkte het zo maar. De marges staan nu net onder druk, je zou eerder verwachten dat ze minder korting gaan geven. Commercieel gezien is dit uiteraard not done, dus kan je best de productie verlagen wat op korte termijn de beste oplossing is...

Comment

• Heb dit week-end nog een babbeltje gedaan met mijn BMW-dealer.

Op dit moment geven ze plus-minus 1.900 euro korting op een stockwagen (3-reeks), en dit om de verkoop toch proberen op peil te houden gezien de economische crisis.

Over de salonvoorwaarden konden ze nog niet veel zeggen, maar er was een ongeveer 50/50 kans dat ze diezelfde voorwaarden zouden doortrekken naar niet-stockwagens.
                            Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
                              Heb dit week-end nog een babbeltje gedaan met mijn BMW-dealer.

Op dit moment geven ze plus-minus 1.900 euro korting op een stockwagen (3-reeks), en dit om de verkoop toch proberen op peil te houden gezien de economische crisis.

Over de salonvoorwaarden konden ze nog niet veel zeggen, maar er was een ongeveer 50/50 kans dat ze diezelfde voorwaarden zouden doortrekken naar niet-stockwagens.
                              Met een beetje moeite krijg je dit ook op de niet-stockwagens hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Met een beetje moeite krijg je dit ook op de niet-stockwagens hoor!
                                Tuurlijk.

Maar die 1.900 euro waar ik over spreek staat los van de "dealer-korting". M.a.w. 1.900 euro "stock-korting" + standaard-korting van ongeveer 8% op basisprijs is het minimum.
                                Freude am Fahren

Comment

• Bedankt titanliner, duidelijker kan niet.
                                  Begin dit jaar tijdens het autosalon: 8% korting en waarde van navigatie(ongeveer 2000€).

Comment

• Ik ben wel al sedert september aan het wachten op een proefrit met een benzinemotor.

Comment

• Onbegrijpelijk dat de dealer nog geen contact heeft opgenomen.
                                      Ik ben wel van plan om een wagen te kopen.

Comment

Onbegrijpelijk dat de dealer nog geen contact heeft opgenomen.
                                        Zoekt U dan maar een andere dealer...

Comment

Onbegrijpelijk dat de dealer nog geen contact heeft opgenomen.
                                          welken dealer ist?

Comment

Working...
                                          X