Hé, een voorbumper zonder gaatjes. Zeg ze dat ze 't zo houden, zodat je een stickertje kan hangen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennetjes
proficiat
Motorisatie? (aan de uitlaat te zien 320d)
edit: ik had 'm zonder dakrails genomen
Het is een 318dA !
Tja die dakrails, ik heb zitten twijfelen en ze toch maar genomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHé, een voorbumper zonder gaatjes. Zeg ze dat ze 't zo houden, zodat je een stickertje kan hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenIk vind het Mpakket geen verbetering tov het oude, bwaak.
Achterspoiler, die inham vanonder trekt op niks, ook de lip vanvoor steekt bij de oude meer naar buiten wat meer sportiviteit uitstraalt. Heb nog een oude E90 met Mpakket en ik wacht op hetvolgende volledig nieuwe model ipv deze facelift. Niet de moeite vind ik.
De spiegels op de facelift lijken wel recht van een X5 te komen. En de standaardbumper zorgt ervoor, dat het een beeld geeft dat er iets niet klopt vooraan, en als je dan de lijnen volgt en op die afgrijselijke grote spiegels uitkomt :s.
Blacklines vin ik vb ook ng knapper dan de facelift achterlichten.
Ook op DE E90/E91/93/92 forum www.e90post.com. Bekendsteforum voor deze bmw's; Zijn allen van zelfde mening.
Niet echt lelijker, alleen de motorkap vin ik beter, (en de halogeens die angeleyes krijgen), de rest niet.
Hij is niet beter, maar ook niet echt slechter qua looks. Maar eindconclusie is, dat ik hem niet beter vind. En dat is nu niet omdat ik met een E91 bol van 2007, dat ik dit zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenMijn E91 is toegekomen!
Zo zou ik hem ook bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichtendealers pushen altijd diesel hier in belgië, groot gelijk dat je een 318i verkiest boven een ratelende 318d.
en prijsverschil bij aanschaf is groot, dat maak je daarna met een diesel nooit meer goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is één van de (weinige) positieve zaken die ik overhoud aan mijn Audi verkoper. Toen ik een 1.8 TFSI kwam bestellen begon ie direct over wat een goede motor dat is, dat ie blij was dat er nog eens een 1.8 TFSI besteld werd en dat hij zelf ook wel een 1.8 TFSI wou. Het kan verkoperspraat zijn, maar liever zo dan iemand die direct zou zeggen "zoude ni voor een 2.0 TDI gaan?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZe zijn ook duidelijk minder schadelijk voor 't milieu dan diesels ... en als de Staat nu nog 'es dat onevenwicht inzake taxatie van brandstoffen (diesel vs. benzine) zou opheffen en diesel dus, zoals b.v. in Zwitserland, minstens even duur als benzine zou worden), dan zou het tij zeker wel (deels) kenteren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk zie dat je van Lebbeke bent. Welke Audi dealer heb je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk BerichtenHeb dit week-end nog een babbeltje gedaan met mijn BMW-dealer.
Op dit moment geven ze plus-minus 1.900 euro korting op een stockwagen (3-reeks), en dit om de verkoop toch proberen op peil te houden gezien de economische crisis.
Over de salonvoorwaarden konden ze nog niet veel zeggen, maar er was een ongeveer 50/50 kans dat ze diezelfde voorwaarden zouden doortrekken naar niet-stockwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenHeb hier een mail voor gekregen van mijn dealer, maar dit gaat wel over PRE-facelift modellen.
een maand geleden kreeg is 8% aangeboden, zelfs 9 indien meteen getekend (VanAvond Jette) op nieuwe modellen
nog een maand wachten, en dan zullen ze forsere kortingen toestaan om hun jaarquota's te kunnen bereiken, anders verliezen een pak geld aan premies op globale verkoopcijfers
koopjes te verwachten !
ps : ik heb toch niet besteld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDaarnet in centrum Brugge een nieuwe E90 in Tasman gezien,
wel nog knap eigenlijk...
Misschien toch een kanshebber voor mijn nieuwe binnen een jaarke
Geen zwarte of grijze voor de volgende bimmer
Blue water!!
Ik ben er heel tevreden van.
Comment
-
dePAUL,
Bedankt voor het bericht.
Eigenlijk als mijn dealer niet reageert wil hij geen benzine verkopen.
Na 20 jaar met BMW te rijden krijg ik er stilaan de buik van vol. Je mag blijkbaar al tevreden zijn om met een BMW te mogen rijden. Diesel weliswaar.
Heb al eens gedacht aan een HONDA ACCORD, zou eigenlijk eens een proefrit moeten maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendat is maar 6,5% op catalogusprijs voor een basic model
een maand geleden kreeg is 8% aangeboden, zelfs 9 indien meteen getekend (VanAvond Jette) op nieuwe modellen
nog een maand wachten, en dan zullen ze forsere kortingen toestaan om hun jaarquota's te kunnen bereiken, anders verliezen een pak geld aan premies op globale verkoopcijfers
koopjes te verwachten !
ps : ik heb toch niet besteld...
BMW 318d Touring
Titansilber, Schwarz Leder, Comfortline, Panoramisch schuifdak.
Catalogusprijs € 38 635 (BTW inclusief)
Uw voordeel € 5 885
Actieprijs € 32 750 (BTW inclusief)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDe korting die ze geven is ook meer dan die 1900 euro waar sprake van is, nl;
BMW 318d Touring
Titansilber, Schwarz Leder, Comfortline, Panoramisch schuifdak.
Actieprijs € 32 750 (BTW inclusief)
Mooie prijs !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Mooie prijs !
Klopt. Gaat wel over een pre facelift hé. Nu, ze mogen me zoveel korting geven als ze willen, nu ik de facelift gezien heb, zou ik toch geen pre-facelift meer bestellen hoor. Nu, voor mensen die dit niet erg vinden en gewoon een deftige wagen voor een mooie prijs willen is dit uiteraard een mooi aanbod.
Comment
Comment