Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtendePAUL,
Bedankt voor het bericht.
Eigenlijk als mijn dealer niet reageert wil hij geen benzine verkopen.
Na 20 jaar met BMW te rijden krijg ik er stilaan de buik van vol. Je mag blijkbaar al tevreden zijn om met een BMW te mogen rijden. Diesel weliswaar.
Heb al eens gedacht aan een HONDA ACCORD, zou eigenlijk eens een proefrit moeten maken.
De nieuwe Accord heb ik getest in Executive 2,2l Diesel versie (was eigenlijk kandidaat voor de 2,4 benzine auto, maar er is er maar 1 in belgië voor het ogenblijk (streek Eeklo)
de wagen was op 18"-velgen en niettemin stukken comfortabelder dan de 320d (op 16") die ik in Bormem testte (ook bij gebrek aan benzine-versie)
het algemeen gedrag van de Honda is zeker van het niveau van de andere premiummerken, maar hier moeten uiteraard de vooroordelen aan de deur blijven
voor mij komt de Tourer zeker in aanmerking naast de C, de A4 en de 3
vrouwlief blijft voorlopig trouw aan Audi... maar niets is beslist in deze moeilijke tijden
het enig dat ik bij Honda iets minder vind is het vrij "oosters" dashbord, alhoewel dit een kwestie van smaak is
Comment
-
Ik vind de Honda best mooi, al straalt 'ie wel iets totaal anders uit dan b.v. een C-klasse. 'k Heb er nog niet mee gereden, maar in de laatste 2 vergelijkende test (die ik las) waar 'ie in dieselversie aantrad tegen 2 concurrenten was 'ie helemaal niet zo overtuigend, en eindigde laatste. Was 't AutoGids? 'k Weet 't niet meer...
Wat mij geenszins bevalt bij Japanse auto's, is dat je zeer weinig tot geen personalisatiemogelijkheden hebt. Iedereen rijdt echt met identiek dezelfde kar rond, op buitenkleur na. Soms heb je wel twee of drie verschillende versies, maar dat betreft dan doorgaans de uitrusting. 't Is eenheidsworst, en ik heb 't daar zo niet op.
Mocht ik dan geen Duitser kopen, ik zou dan veel sneller naar een Volvo grijpen, dan naar een Honda of een Toyota. Enfin ja, smaken & kleuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind de Honda best mooi, al straalt 'ie wel iets totaal anders uit dan b.v. een C-klasse. 'k Heb er nog niet mee gereden, maar in de laatste 2 vergelijkende test (die ik las) waar 'ie in dieselversie aantrad tegen 2 concurrenten was 'ie helemaal niet zo overtuigend, en eindigde laatste. Was 't AutoGids? 'k Weet 't niet meer...
Wat mij geenszins bevalt bij Japanse auto's, is dat je zeer weinig tot geen personalisatiemogelijkheden hebt. Iedereen rijdt echt met identiek dezelfde kar rond, op buitenkleur na. Soms heb je wel twee of drie verschillende versies, maar dat betreft dan doorgaans de uitrusting. 't Is eenheidsworst, en ik heb 't daar zo niet op.
Mocht ik dan geen Duitser kopen, ik zou dan veel sneller naar een Volvo grijpen, dan naar een Honda of een Toyota. Enfin ja, smaken & kleuren...
ik denk dat voor vele mensen de grote vraag (en rem) is : wil ik in een dergelijke wagen gezien worden ?
en dan wordt er terug naar de duitsers gegrepen... mijn vrouw doet niet anders
kleine opmerking : een Honda moet je niet leasen, want de restwaarde is niet even hoog als de drie duisters, maar voor wie zijn wagen met zijn spaarpot financiert is het nog geen slechte zaak : een minder banale wagen dan een duitster, met evenveel aan en op, met een even goede fiabiliteit, en voor wat minder centjes bij gelijke uitrusting. En dan nog de prijzen in het atelier die merkelijk beterkoop zijn dan bij de duitsters (logisch : zij moeten het hebben van de paticulieren, en die kijken nog naar de faktuur !)Last edited by guyugy; 30/10/2008, 12:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
de mijne is bestelt !!!!
volgens sommige is eric zot ma k hem toch ne 335xi gekrege
EDIT: uw sig is blijkbaar aangepast.
Comment
-
de mijne is bestelt !!!!
Comment
-
de mijne is bestelt !!!!
Heb je foto's van je x5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtennice !
Heb je foto's van je x5?
Comment
-
de mijne is bestelt !!!!
moest het van Eric een AWD zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenleuke motor!
moest het van Eric een AWD zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtennice !
Heb je foto's van je x5?
X5 3.0SI 07' -> ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWaarom een Xi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtenthanks allemaal
het is een 335xi berline met als kleur Diopsidzwart en vanbinnen oxydbraun leder met zwarte painolak lijsten. bijna helemaal full option.
Comment
Comment