Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
        de M3

die snoet is fantastisch.. en die kleur ook

Comment

• ² Het totaalbeeldje klopt, vooral met de shadow line en 19 inchers
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• facelift Alpina B3

Comment

• Zeer knap sinds de facelift vind ik. In Duitsland staan er al enige tijd enkele te koop.
              Hier is nogmaals duidelijk dat de 18" Alpina Classic velgen te klein zijn. 19" moet je hebben imo.

Comment

• Comment

• Zeer knap!

Comment

• Er stond in Bornem een zwarte M3 E90 deze was echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      facelift Alpina B3

Hééérlijk! En dan nog met 4 uitlaatjes.

Ideaal van Alpina, B3 Touring om het leed te verzachten dat er geen E91 M3 komt.

Comment

• Ik droom van een Alpina B3 Biturbo Touring FL met manuele bak, lsd en het uiterlijk van een 335i M-sport (ook de 2 pijpen ipv 4)
                        Zou Alpina nog met een manuele B3 komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Ik droom van een Alpina B3 Biturbo Touring FL met het uiterlijk van een 335i M-sport (ook de 2 pijpen ipv 4)
                          335i chippen en je bent er.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            335i chippen en je bent er.
                            Maar chippen is zo... onOEM
                            Met een gechipte zou ik niet veel durven planken omdat er buiten een chip niets aangepast is, bij de Alpina zijn er onderdelen in de motor aangepast zodat het de krachten kan verdragen en dan kan er een OEM Alpina sper in. OEM
                            Een van m'n absolute droomauto's.
                            Iemand trouwens al meer info over de nieuwe Performance onderdelen voor de 3?

Comment

• Ik dacht niet dat er veel aangepast is aan het blok zelf (heb dat hier enige tijd geleden nog gevraagd).
                              Op hun website heb ik daar nog 'es naar gezocht, ze maakten enkel melding van Mahle zuigers. Stel nog dat die vervangen zijn, er zijn genoeg serieuze tuners die dat blok 360 pk en meer meegeven.
                              Oppassen ermee, maar Wikipedia zegt dit:

"Alpina deed dit door de sturing van de directe injectie aan te passen en de standaardzuigers te vervangen door exemplaren van Mahle. Daardoor kon de relatieve turbodruk verhoogd worden tot 1,1 bar (335i: 0,6 bar). Zo werd de compressieverhouding verlaagd van 10,2:1 naar 9,4:1."
                              Last edited by ; 12/12/2008, 02:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Er stond in Bornem een zwarte M3 E90 deze was echt
                                Jerez, lijkt echt fel hard op carbonschwarz. Zalig kleur voor op die m3... manmanman
                                Enkel mistte hij nog de blacklines!
                                -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Ik dacht niet dat er veel aangepast is aan het blok zelf (heb dat hier enige tijd geleden nog gevraagd).
                                  Op hun website heb ik daar nog 'es naar gezocht, ze maakten enkel melding van Mahle zuigers. Stel nog dat die vervangen zijn, er zijn genoeg serieuze tuners die dat blok 360 pk en meer meegeven.
                                  Oppassen ermee, maar Wikipedia zegt dit:

"Alpina deed dit door de sturing van de directe injectie aan te passen en de standaardzuigers te vervangen door exemplaren van Mahle. Daardoor kon de relatieve turbodruk verhoogd worden tot 1,1 bar (335i: 0,6 bar). Zo werd de compressieverhouding verlaagd van 10,2:1 naar 9,4:1."
                                  Door die kleine aanpassingen zou ik toch geruster zijn dan bij een gewoon gechipt exemplaar

Dat Bluewater is zo'n frisse kleur eh, ik vind het wel knap.

Spijtig dat ze dit Xdrive's hoger zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Spijtig dat ze dit Xdrive's hoger zetten
                                    je kan die verlagen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      je kan die verlagen hé
                                      Je kan ook gewoon geen Xdrive nemen hé

BMW=RWD

Comment

• een Alpina B3 Bi-Turbo is echt niet veel meer dan een remapte 335i hoor

koop een 335i Touring 6MT en steek een Quaife LSD. En erna eens bij Stef langsgaan.

Comment

• Mooie facelift,
                                          Die van mij is spijtig genoeg nog van voor de facelift,
                                          Vooral de idrive is knap geworden en de lijnen op de motorkap.
                                          Ik ga hem er toch niet voor inwisselen!! hehe

Comment

Working...
                                          X