Vandaag interessant om er ene aan te kopen, salonvoorwaarden voor de 3 reeks: 1750euro extra op de garagekorting!!Uitstoot is nogmaals goed voor een korting van 250euro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenVandaag interessant om er ene aan te kopen, salonvoorwaarden voor de 3 reeks: 1750euro extra op de garagekorting!!Uitstoot is nogmaals goed voor een korting van 250euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDas maar mager hoor voor hun crisis periode, dat kreeg je vorig jaar ook al en zelfs iets meer. Wacht maar tot januari, dan gaan ze mss wat meer panikeren.
edit: nog een paar vragen, we zijn van plan om navi professional erbij te nemen, heb je dan standaard bluetooth verbinding voor gsm? of is dat weer een optie ? zit hier ook een aux-ingang op? en een cd-lader zullen we niet moeten verwachten met een harde schijf van 80gb vermoed ik?Last edited by Tracer; 26/12/2008, 12:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenbluetooth is los van de navi en een 800euro extra, zelfde dus als bij Audi
AUX standaard maar USB is 300euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenGeven ze je 13,8% op een nieuwe config of op een stockwagen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenGeven ze je 13,8% op een nieuwe config of op een stockwagen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenjup nieuwe config ja, was 318d met performance line en daarbij nog navi prof. Was gewoon een voorbeeldofferte hoe mijn pa hem ongeveer zou willen als hij er één zou bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenMaar wat is de samenstelling van die 13,..% korting ? 1750euro salonkorting + **% garagekorting ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenheb geantwoord op je pm
Ik ben ook wel benieuwd naar de samenstelling van die 13.8% op een bmw 3 reeks.
Verder gaat mijn interresseuit naar een 320d e92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk BerichtenIk ben ook wel benieuwd naar de samenstelling van die 13.8% op een bmw 3 reeks.
Verder gaat mijn interresseuit naar een 320d e92
bij een navi Proff heb je een auw maar ook een usb aansluiting om MP3's te laden via memorystick!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Ik zag dat nu pas en vraag mij af waarom BMW deze manueel en appart in te stellen warm/koud regelaar terug heeft gebruikt. Ik vind het allesinds heel onpraktisch.
Ik vind het eigenlijk een simpel systeem om de wagen snel te koelen/warmen zonder aan de instellingen van de temperatuur te komen.
Is invoege gekomen vanaf de E36 zeker?Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk een simpel systeem om de wagen snel te koelen/warmen zonder aan de instellingen van de temperatuur te komen.
Is invoege gekomen vanaf de E36 zeker?
Op de 1 Serie stel ik gewoon de temperatuur in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind nog steeds onpraktisch, want soms vergeet men het en denk men koude lucht binnen te krijgen(in de zomer) en dan staat hij nog in het midden of op warm en omgekeerd in de winter ook
Op de 1 Serie stel ik gewoon de temperatuur in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenTerug heeft ingevoerd. Deze heeft toch altijd op de 3 gezeten??? Dit heeft trouwens niets met de temp te maken, gewoon met de luchtverdeling. Als je deze op koud zet zal er op een ander plaats gewoon extra warme lucht geblazen worden om tot de gewenste temp te komen.
Op mijne 325Ci staat dit er ook in, en kan uit ervaring zeggen dat dit een kl..t ding is. Stel je temp op 28C° en je bent vergeten je regelaar naar warm te draaien, dan blijft er koude lucht uitkomen. Van zodra men het ingezien heeft dat deze nog niet geregeld stond, ben je al op de plaats van aankomst .....
Comment
-
Dat heeft toch niks met de temperatuur in de wagen te maken als je 28 graden wil zal je dat krijgen zelfs al staat dat op koud. Er zal alleen frissere lucht uit de middelste monden komen. Maar de auto. airco zal er voor zorgen dat er elders genoeg warme lucht voorzien is om 28 graden te halen.
Comment
Comment