Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, had het erbij moeten zeggen dat het geen M pack is maar Business-pack.
    Toch bedankt, het geeft al een idee :-)

Heeft iemand foto's van de gewone Touring? Thx!

Hier de configuratie:

BMW 318d Touring
    - Saphirschwarz
    - Sensatec Schwarz ( ander soort leer / nep zeker? )
    - Antidiefstalbouten
    - Gespoten aanbouwdelen
    - Rokerspakket
    - Decoratieve lijsten in Satinsilber matt

Business Line
    - Alu velgen 16"
    - Dakrails
    - Auto dimmende binnenspiegel
    - Centr. armsteun vooraan, verschuifbaar
    - Park Distance Control / voor en achter
    - Regen licht sensor
    - Automatische airco
    - Cruise Control
    - Navigatie Professional

- Brake Energy Regeneration
    - Sportstuur
    - Opbergpakket
    - Verwarmde zetels
    - Voice Control
    - GMS- Bluetooth
    - Getinte ramen achter
    Last edited by ; 23/05/2009, 22:09.

Comment

• Van zo'n config moet je m.i. minstens 200 karren vinden op de Duitse Gebrauchtwagenbörse van BMW. Erheen linken is niet mogelijk, maar zoek gerust zelf : http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/...p?process=uvse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Van zo'n config moet je m.i. minstens 200 karren vinden op de Duitse Gebrauchtwagenbörse van BMW. Erheen linken is niet mogelijk, maar zoek gerust zelf : http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/...p?process=uvse

Bedoel je daar iets mee?

In okt was het nog 6 weken levering dus het moet wel heel slecht gaan als het nu 3 is
        Eerste korting de standaard 7%, geen moeite gedaan omdat ik toch geen BMW wilde na de testritjes

Comment

• Altijd dat belachelijk gedoe. Allez wat verwacht je nu dat ik zeggen dat Audi brol is met hun kerstverlichting aan de voorkant ofzo? Een beetje respect voor een merk kan geen kwaad eh.
          Het is 3 weken omdat het een goede klant is die garage dus ze hebben dat geregeld. Normaal is het 6-7 weken maar ik dacht als zij het kunnen dan kan het een andere garage ook.

Ik vind beide merken goed en ze rijden alle 2 heel goed. Maar omdat ik een BMW gekocht heb ga ik Audi niet afbreken of zeggen pfff na al die testritjes moest ik geen Audi meer hebben zenne.

Sorry maar Grow up!
          Last edited by ; 24/05/2009, 02:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
            Altijd dat belachelijk gedoe. Allez wat verwacht je nu dat ik zeggen dat Audi brol is met hun kerstverlichting aan de voorkant ofzo? Een beetje respect voor een merk kan geen kwaad eh.
            Het is 3 weken omdat het een goede klant is die garage dus ze hebben dat geregeld. Normaal is het 6-7 weken maar ik dacht als zij het kunnen dan kan het een andere garage ook.

Ik vind beide merken goed en ze rijden alle 2 heel goed. Maar omdat ik een BMW gekocht heb ga ik Audi niet afbreken of zeggen pfff na al die testritjes moest ik geen Audi meer hebben zenne.

Sorry maar Grow up!
            Goh, t'was niet de bedoeling om BMW af te breken hoor. Maar t'is al een paar maal in het nieuws geweest dat het slecht gaat met de verkoop dus vandaar mss de snellere levertijden hé

Dus niet verkeerd oppakken, het was geen aanval naar BMW. Maat van me heeft 16,5% korting gehad op een 525d dus zegt al genoeg over hun verkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Goh, t'was niet de bedoeling om BMW af te breken hoor. Maar t'is al een paar maal in het nieuws geweest dat het slecht gaat met de verkoop dus vandaar mss de snellere levertijden hé

Dus niet verkeerd oppakken, het was geen aanval naar BMW. Maat van me heeft 16,5% korting gehad op een 525d dus zegt al genoeg over hun verkoop
              Is bitter weinig als je weet dat de opvolger voor de 5 serie volgend jaar komt.

Comment

Van zo'n config moet je m.i. minstens 200 karren vinden op de Duitse Gebrauchtwagenbörse van BMW. Erheen linken is niet mogelijk, maar zoek gerust zelf : http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/...p?process=uvse

Vraagje,kan men eigenlijk via je lokale dealer aan zo'n Duitse Gebrauchtwagenbörse wagen geraken?
                Of trekken die mannen hun daar niks van aan?

Comment

Aah ok, kwam anders over sorry Ik vind dat iedereen voor elk merk respect moet hebben
                  16,5% korting? Das wel netjes! Mja die kost ook wel een pak meer dan de 3.

Heb hier ook nog iets gevonden over de productie van BMW:

BMW VOERT PRODUCTIE OP
                  DONDERDAG 14 MEI 2009

Het lijkt weer wat beter te gaan met de Duitse fabrikant van luxe auto's BMW. Het concern gaat de productie in zijn fabriek in Leipzig, waar het model 1-serie wordt geproduceerd, opvoeren. Dat heeft BMW donderdag bekendgemaakt.

Eerder werd de productie van een fabriek in Regensburg, waar ongeveer achtduizend mensen werken, weer verhoogd tot het oude niveau. In deze fabriek worden de 3-serie en de Z4 roadster geproduceerd. Het concern heeft in het eerste kwartaal circa tienduizend auto's minder gemaakt dan dat het verkocht.

BMW, dat ongeveer een vijfde minder auto's verkoopt dan Volkswagen, zei eerder dat de omzet dit jaar zal dalen door de economische neergang. Het concern verkocht in april wereldwijd ruim 100.000 auto's van de merken BMW, Mini en Rolls-Royce. De verkoop van het kernmerk BMW daalde met bijna 25 procent.
                  Last edited by ; 24/05/2009, 17:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Vraagje,kan men eigenlijk via je lokale dealer aan zo'n Duitse Gebrauchtwagenbörse wagen geraken?
                    Of trekken die mannen hun daar niks van aan?
                    Ik denk van wel. Maar je kan hem ook zeker zelf gaan halen
                    Last edited by ; 24/05/2009, 17:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichten
                      Is bitter weinig als je weet dat de opvolger voor de 5 serie volgend jaar komt.
                      Dat antwoord had ik wel verwacht maar t'was in nov 2008 hoor. T'gaat slecht met BMW en als je dat niet kan toegeven ben je blind!

Comment

Dat antwoord had ik wel verwacht maar t'was in nov 2008 hoor. T'gaat slecht met BMW en als je dat niet kan toegeven ben je blind!
                        Tgaat slecht met elk merk.. Zelfs met Citroën, die ondanks hun fikse kortingen hun auto's niet meer aan de straatstenen verkocht krijgen. Zoveel nieuwe C5-en ziet ge nu ook niet bollen hé!

Het gaat dus bij BMW zeker niet slecht dan bij andere merken. Wel is het zo (en dat weet ik van ne goede kameraad die bij BMW werkt) dat ze bij BMW langere levertermijnen opgeven dan normaal het geval is zodat de klant gunstiger gezind is als zijn auto 'vroeger' toekomt. De productiecapaciteit van de verschillende BMW fabrieken is ook erg groot aangezien het merk via leasing enorm veel klanten heeft. En als het dan net iets minder gaat, welja... Dan gaat de levering inderdaad sneller. Maar om nu te zeggen dat ze het zo slecht doen, dat zou ik nu ook niet stellen zenne

Ik vind het in alle geval leuker dat ze veel sneller leveren dan dat ze niet kunnen volgen (zoals bij Audi vaak het geval is). Vriendin heeft bijna een jaar moeten wachten op haar A5 (besteld bij lancering) terwijl de verkoper vertelde dat het 'maar' 6 maand zou duren om het dan telkens met een maand op te schuiven...
                        Door dat tekort aan productiecapaciteit hebben ze de lancering van de A5 2.0TDI in ons land érg lang moeten uitstellen want als alle fleetklanten deze gingen bestellen werd het helemaal een soep daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boosterke Bekijk Berichten
                          Tgaat slecht met elk merk.. Zelfs met Citroën, die ondanks hun fikse kortingen hun auto's niet meer aan de straatstenen verkocht krijgen. Zoveel nieuwe C5-en ziet ge nu ook niet bollen hé!

Het gaat dus bij BMW zeker niet slecht dan bij andere merken. Wel is het zo (en dat weet ik van ne goede kameraad die bij BMW werkt) dat ze bij BMW langere levertermijnen opgeven dan normaal het geval is zodat de klant gunstiger gezind is als zijn auto 'vroeger' toekomt. De productiecapaciteit van de verschillende BMW fabrieken is ook erg groot aangezien het merk via leasing enorm veel klanten heeft. En als het dan net iets minder gaat, welja... Dan gaat de levering inderdaad sneller. Maar om nu te zeggen dat ze het zo slecht doen, dat zou ik nu ook niet stellen zenne

Ik vind het in alle geval leuker dat ze veel sneller leveren dan dat ze niet kunnen volgen (zoals bij Audi vaak het geval is). Vriendin heeft bijna een jaar moeten wachten op haar A5 (besteld bij lancering) terwijl de verkoper vertelde dat het 'maar' 6 maand zou duren om het dan telkens met een maand op te schuiven...
                          Door dat tekort aan productiecapaciteit hebben ze de lancering van de A5 2.0TDI in ons land érg lang moeten uitstellen want als alle fleetklanten deze gingen bestellen werd het helemaal een soep daar
                          Inderdaad. De verkoop van Audi is het eerste kwartaal ook met bijna 15% gezakt. En wat die levertermijn betreft, dat is afhankelijk van garage tot garage. De levertermijn voor een 3 is al jaren ongeveer 6-8 weken, maar vorige jaar in augustus kon ik mijn nieuwe 318 op 3 weken hebben. Dit gewoon omdat er zoveel 3's verkocht worden in mijn garage dat ze er steeds in bestelling hebben staan als stock. Tot vlak voor de productie kunnen ze de opties wijzigen, op die manier kunnen ze snel leveren. Dit is enkel wel het geval bij dealers waar er serieus wat wagens verkochte worden en dus zeker zijn dat ze niet met een wagen blijven zitten die niemand besteld heeft.

Comment

• vet hok, vette kleur, vette velgen

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Erg knap! Benadert "E46 FL"-knap zelfs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Erg knap! Benadert "E46 FL"-knap zelfs!
                                ik zou graag es een E90 facelift zien met de 19" 225M velgen

ben niet zo gek van de touring maar die ene hier op het forum met die velgen durf ik wel knap te noemen, vraag me af wat dat moet geven op een sedan
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Met dezelfde conf. zoals de mijne is er geen enkele. Ik heb wel een paar zwarte gevonden maar die foto's zijn niet echt geweldig.

Iemand nog een idee?

Grtz

Comment

Hoelang bedraagt de levertijd ongeveer als ik vandaag een bestelbon onderteken? En vinden jullie 9% korting genoeg of moet er meer uit te halen zijn ?
                                    bedankt voor de reakties ......
                                    Vandaag bestelbon ondertekend en levering normaal eind juli. Als buitenkleur heb ik ind. azurithzwart genomen ( schitterende kleur ) vandaag gezien in bornem op een M6, normaal is de levertijd dan 3 weken langer

Comment

Vandaag bestelbon ondertekend en levering normaal eind juli. Als buitenkleur heb ik ind. azurithzwart genomen ( schitterende kleur ) vandaag gezien in bornem op een M6, normaal is de levertijd dan 3 weken langer
                                      Proficiat! Ik had de mijne 11 mei besteld en heb vandaag van de garage een mail gekregen dat hij al in
                                      Genk zit en deze week nog bij de garage gaat aankomen! ( Neerpelt )

Waarschijnlijk zal dat dan voor volgende week zijn dat ik hem heb? Hopen op een mirakel en dat deze week
                                      nog is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
                                        Met dezelfde conf. zoals de mijne is er geen enkele. Ik heb wel een paar zwarte gevonden maar die foto's zijn niet echt geweldig.

Iemand nog een idee?
                                        Ja, ik heb nog een idee : beter (en slimmer) zoeken

Het is onmogelijk dat er geen énkele zwarte E91 met zwart lederen interieur (Sensatec ziet er voor 99% hetzelfde uit) op standaardvelgen op de Gabrauchtwagenbörse staat. De rest van de opties veranderen de looks niet meteen, hè. En "jouw" auto ziet er langs buiten ook zo goed als hetzelfde uit als 'ie zwarte stof heeft binnenin, of je interieur ziet er hetzelfde uit in een grijze auto.

Om er u enkele te tonen (allemaal verschillende wagens) :

Er zijn meer dan 150 zwarte 2009 318d tourings met dakrails te vinden... en da's dan nog zonder de 320d's, en de 4-cilinder benzines gerekend... De rest van de foto's moet ge zelf opzoeken. En ja 't zijn kleinere foto's, maar ge hebt tenminste een idee hoe 'ie eruit gaat zien. Helaas is jouw configuratie vrij basic ... laat ik 't anders stellen : de meeste carnuts die een E91 halen en daar dan na ontvangst honderden highres foto's van gaan nemen en die online plaatsen, zullen een iets opvallender uitvoering nemen. Maar er rijden wel zeer veel zwart/zwarte tourings rond zoals de jouwe, misschien heb je geluk en vind je op e90post.com ofzo wel een foto die je ligt.
                                        Last edited by ; 28/05/2009, 12:27.

Comment

• Bedankt voor de foto's. Nu wat de configuratie betreft... ik vind dat niet zo basic eigenlijk.
                                          Een auto van 40.000 euro vind ik niet basic maar kom. (met kortingen eraf 32.000)
                                          Ik had dus een M-pack moeten nemen want iedereen moet een uitgebouwde bak hebben.

Kijk er zijn ook mensen die dat NIET mooi vinden. Persoonlijk vind het wel mooi maar de "gewone" vind ik mooier.

De auto is ondertussen aangekomen. Volgende week dinsdag ga ik hem halen.
                                          Nog eens thx voor de foto's.

Grtz
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X