Is hier misschien al vermeld, maar ik zag laatst op de car configurator van bmw.be dat op de 3-serie 4-cilinder modellen nu eindelijk ook chromé raamomlijsting te bestellen valt. 't Werd verdorie tijd, 95% van wat in België verkocht wordt is een 4-cilinder en met die mistroostige zwart plastic afwerking speelde de 3 onmiddellijk een klasse lager dan pakweg een C-klasse of een A4 met de chromé optie. Toen ik mijn wagen moest uitkiezen heb ik nog aan de BMW verkoper gevraagd of ze niet goed wijs waren bij BMW, om klanten die een wagen van 40.000€ bestellen te weigeren hun wagen te laten uitrusten zoals ze dat zelf willen. Maar volgens hem konden ze daar niets aan veranderen, zelfs wanneer ik liet uitschijnen dat dit voor mij echt een breekpunt was. Heb zelfs gevraagd of dat toch niet in de fabriek geregeld kon worden, gezien dat hier al aangegeven was mogelijk te zijn - maar toch niet, of het moest nadien gebeuren voor 1.500€ .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk BerichtenProficiat! Ik had de mijne 11 mei besteld en heb vandaag van de garage een mail gekregen dat hij al in
Genk zit en deze week nog bij de garage gaat aankomen! ( Neerpelt )
Waarschijnlijk zal dat dan voor volgende week zijn dat ik hem heb? Hopen op een mirakel en dat deze week
nog is
Comment
-
Ik zag net daarnet op de site van directlease dat er nu iets bestaat zoals de BMW 318d Checkered Flag (blijkbaar met standaard navi en zo).
Weet iemand hier iets meer over, want ik vind nergens anders wat info hierover terug?
Tis omdat er nie bijstaat welke navi het is, de professional of de business...
En welke andere opties nu standaard zijn...
Alvast bedankt,
Meri
Comment
-
Ik heb enkel info gekregen van de 1 serie checkered flag.
Airconditioning, 17 duims alu velgen, aangespoten aanbouwdelen, mistlampen en centrale armsteun vooraan vormen bovenop de reeds indrukwekkende standaarduitrusting het unieke karakter van de BMW 1 Reeks Limited Edition Checkered Flag.
Valt u voor de comfortabele BMW 1 Reeks Hatch of toch liever voor de sportievere Sportshatch?
Bezorgt een maximaal budget van 19.950 EUR BTW inclusief uw uiterste gemoedsrust en bent u in de wolken van een BMW 1 Reeks in zwarte of witte koetswerkkleur?
Hecht u tegelijkertijd belang aan krachtige en zuinige motoren?
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
3-reeks Checkered Flag...
Limited edition van de 3-reeks in 4 kleuren (spacegrau, titansilber, black saphire , monaco blau) - Interieur Anthrazit Stof (EBAT)
316i berline /Touring- 318i berline / Touring
316d berline - 318d berline/Touring
Inclusief : * option line (oa Auto. Airco, Cruise Control)
* connectivity Package (oa Business Navi, USB, Blue Tooth)
* Chroom Line exterieur
* Accesoire Chrome Nieren
* Zonder Monogram
Deze wagens worden aangeboden aan NETTO prijzen, er kan ook niets aan gewijzigd worden (behalve evt. automaat)
Prijzen zullen zijn
316i Berline 23.950 euro
318i Berline 25.450 euro
316d Berline 26.200 euro
318d Berine 27.600 euro
316i Touring 25.800 euro
318i Touring 27.300 euro
318d Touring 29.450 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenIs hier misschien al vermeld, maar ik zag laatst op de car configurator van bmw.be dat op de 3-serie 4-cilinder modellen nu eindelijk ook chromé raamomlijsting te bestellen valt. 't Werd verdorie tijd, 95% van wat in België verkocht wordt is een 4-cilinder en met die mistroostige zwart plastic afwerking speelde de 3 onmiddellijk een klasse lager dan pakweg een C-klasse of een A4 met de chromé optie. Toen ik mijn wagen moest uitkiezen heb ik nog aan de BMW verkoper gevraagd of ze niet goed wijs waren bij BMW, om klanten die een wagen van 40.000€ bestellen te weigeren hun wagen te laten uitrusten zoals ze dat zelf willen. Maar volgens hem konden ze daar niets aan veranderen, zelfs wanneer ik liet uitschijnen dat dit voor mij echt een breekpunt was. Heb zelfs gevraagd of dat toch niet in de fabriek geregeld kon worden, gezien dat hier al aangegeven was mogelijk te zijn - maar toch niet, of het moest nadien gebeuren voor 1.500€ .
Ik vind het knap bekeken. Frustrerend, maar knap.
Bij Audi 'pleasen' ze het publiek veel sneller. Daar heb je op een eenvoudige 2,0 tdi ook al twee pijpjes langs elke kant (A6). Het maakt de 3,0 direct wat minder imo...
Enfin, je kan het nu dus idd op elk model bijbestellen.
Overigens, de grille zal je nog altijd moeten nabestellen denk ik, wil je die ook in chroom...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenIk vind dat chroom ook net mooi, het maakt je auto net edel. En het is net dat effect dat de marketingmannen willen... En het maakt de zescilindermodellen daarom extra exclusief en direct opvallend.
Bij Audi 'pleasen' ze het publiek veel sneller. Daar heb je op een eenvoudige 2,0 tdi ook al twee pijpjes langs elke kant (A6). Het maakt de 3,0 direct wat minder imo...
Overigens, de grille zal je nog altijd moeten nabestellen denk ik, wil je die ook in chroom...freude am fahren
Comment
-
BMW gaat binnenkort een extra zuinige versie aanbieden van de BMW 320d: de BMW 320d Efficient Dynamics Edition.
Eigenschappen:
163 pk en 360 Nm (bij 1.750 tot 3.000 o/m)
4,1 l/100 km en 109 g/km dus 3% overheidskorting!!!!
Wat werd er veranderd:
een nieuwe motorafstelling om met lagere toerentallen te kunnen rijden
de versnellingsbakverhoudingen werden verlengd
het vliegwiel met dubbele massa werd aangepast
topsnelheid 1 km/h lager maar 0-100 identiek (8,2s)
uitgerust met nieuwe velgen die de luchtweerstand beperken
Prijs:
identiek aan de normale 320d
Zeer belangrijk voor de leasesector: de auto is voor 90% fiscaal aftrekbaar ipv 75% bij de normale 320d!!!
Comment
-
Die nieuwe velgen zien er toch maar uit vind ik. Hadden ze dat binnenste stuk nu zwart gemaakt had het nog te doen geweest maar nu zijn het precies wieldoppen met reliëf.
Een sportieve rijstijl zal ook wel af te raden zijn want ik vrees dat de remmen wel eens sneller overhit zouden kunnen raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenBMW gaat binnenkort een extra zuinige versie aanbieden van de BMW 320d: de BMW 320d Efficient Dynamics Edition.
Eigenschappen:
163 pk en 360 Nm (bij 1.750 tot 3.000 o/m)
4,1 l/100 km en 109 g/km dus 3% overheidskorting!!!!
Wat werd er veranderd:
een nieuwe motorafstelling om met lagere toerentallen te kunnen rijden
de versnellingsbakverhoudingen werden verlengd
het vliegwiel met dubbele massa werd aangepast
topsnelheid 1 km/h lager maar 0-100 identiek (8,2s)
uitgerust met nieuwe velgen die de luchtweerstand beperken
Prijs:
identiek aan de normale 320d
Zeer belangrijk voor de leasesector: de auto is voor 90% fiscaal aftrekbaar ipv 75% bij de normale 320d!!!
Comment
-
Inclusief : * option line (oa Auto. Airco, Cruise Control)
* connectivity Package (oa Business Navi, USB, Blue Tooth)
* Chroom Line exterieur
* Accesoire Chrome Nieren
* Zonder Monogram
de volledige option line inclusief licht metalen velgen of worden ze geleverd met de standaard stalen wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenBen je dan verplicht om die lelijke velgen erbij te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenIk vind dat chroom ook net mooi, het maakt je auto net edel. En het is net dat effect dat de marketingmannen willen... En het maakt de zescilindermodellen daarom extra exclusief en direct opvallend.
Overigens, de grille zal je nog altijd moeten nabestellen denk ik, wil je die ook in chroom...
Nu goed, ondertussen kan het wel, dus er is ergens bij een overbetaalde marketingbo(no)bo een lichtje gaan branden (wat op zich ook een klein mirakel is).
Comment
-
Neerklapba hoofdsteunen?
Hallo,
Ik moet een 318D touring bestellen maar zit net over budget. Naast de servotronic moet ik nog een bijkomende optie opgeven, ben aan het twijfelen tussen regen- en lichtsensor en de neerklapbare hoofdsteunen. Ik zou ze eigenlijk liever geen van beide missen maar er moet er 1 uit.
Vandaar mijn vraag: kan je de achterbank neerklappen zonder de (vaste) hoofdsteunen eruit te moeten trekken (ben zelf 1.90 dus voorzetel iets meer naar achter)? Bij onze huidige 118D hebben we die neerklapbare hoofdsteunen precies om die reden genomen, nl. anders ging de achterbank niet plat.
Als dat niet kan zonder demonteren van de hoofdsteunen, geef ik liever de R&L sensor op. Ik zou dan de dimlichten op permanent aan schakelen (dagrijlicht) en de ruitenwissers bedienen zoals in de goede oude tijd...
THX,
Jan
Comment
-
Heeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenHeeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fasigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDikke bak
Comment
Comment