Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is hier misschien al vermeld, maar ik zag laatst op de car configurator van bmw.be dat op de 3-serie 4-cilinder modellen nu eindelijk ook chromé raamomlijsting te bestellen valt. 't Werd verdorie tijd, 95% van wat in België verkocht wordt is een 4-cilinder en met die mistroostige zwart plastic afwerking speelde de 3 onmiddellijk een klasse lager dan pakweg een C-klasse of een A4 met de chromé optie. Toen ik mijn wagen moest uitkiezen heb ik nog aan de BMW verkoper gevraagd of ze niet goed wijs waren bij BMW, om klanten die een wagen van 40.000€ bestellen te weigeren hun wagen te laten uitrusten zoals ze dat zelf willen. Maar volgens hem konden ze daar niets aan veranderen, zelfs wanneer ik liet uitschijnen dat dit voor mij echt een breekpunt was. Heb zelfs gevraagd of dat toch niet in de fabriek geregeld kon worden, gezien dat hier al aangegeven was mogelijk te zijn - maar toch niet, of het moest nadien gebeuren voor 1.500€ .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
      Proficiat! Ik had de mijne 11 mei besteld en heb vandaag van de garage een mail gekregen dat hij al in
      Genk zit en deze week nog bij de garage gaat aankomen! ( Neerpelt )

Waarschijnlijk zal dat dan voor volgende week zijn dat ik hem heb? Hopen op een mirakel en dat deze week
      nog is
      En?????

Comment

• Ik zag net daarnet op de site van directlease dat er nu iets bestaat zoals de BMW 318d Checkered Flag (blijkbaar met standaard navi en zo).

Weet iemand hier iets meer over, want ik vind nergens anders wat info hierover terug?

Tis omdat er nie bijstaat welke navi het is, de professional of de business...
        En welke andere opties nu standaard zijn...

Alvast bedankt,
        Meri

Comment

• Ik heb enkel info gekregen van de 1 serie checkered flag.
          Airconditioning, 17 duims alu velgen, aangespoten aanbouwdelen, mistlampen en centrale armsteun vooraan vormen bovenop de reeds indrukwekkende standaarduitrusting het unieke karakter van de BMW 1 Reeks Limited Edition Checkered Flag.

Valt u voor de comfortabele BMW 1 Reeks Hatch of toch liever voor de sportievere Sportshatch?
          Bezorgt een maximaal budget van 19.950 EUR BTW inclusief uw uiterste gemoedsrust en bent u in de wolken van een BMW 1 Reeks in zwarte of witte koetswerkkleur?
          Hecht u tegelijkertijd belang aan krachtige en zuinige motoren?
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• 3-reeks Checkered Flag...

Limited edition van de 3-reeks in 4 kleuren (spacegrau, titansilber, black saphire , monaco blau) - Interieur Anthrazit Stof (EBAT)
            316i berline /Touring- 318i berline / Touring
            316d berline - 318d berline/Touring

Inclusief : * option line (oa Auto. Airco, Cruise Control)
            * connectivity Package (oa Business Navi, USB, Blue Tooth)
            * Chroom Line exterieur
            * Accesoire Chrome Nieren
            * Zonder Monogram

Deze wagens worden aangeboden aan NETTO prijzen, er kan ook niets aan gewijzigd worden (behalve evt. automaat)

Prijzen zullen zijn

316i Berline 23.950 euro
            318i Berline 25.450 euro
            316d Berline 26.200 euro
            318d Berine 27.600 euro

316i Touring 25.800 euro
            318i Touring 27.300 euro
            318d Touring 29.450 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
              Is hier misschien al vermeld, maar ik zag laatst op de car configurator van bmw.be dat op de 3-serie 4-cilinder modellen nu eindelijk ook chromé raamomlijsting te bestellen valt. 't Werd verdorie tijd, 95% van wat in België verkocht wordt is een 4-cilinder en met die mistroostige zwart plastic afwerking speelde de 3 onmiddellijk een klasse lager dan pakweg een C-klasse of een A4 met de chromé optie. Toen ik mijn wagen moest uitkiezen heb ik nog aan de BMW verkoper gevraagd of ze niet goed wijs waren bij BMW, om klanten die een wagen van 40.000€ bestellen te weigeren hun wagen te laten uitrusten zoals ze dat zelf willen. Maar volgens hem konden ze daar niets aan veranderen, zelfs wanneer ik liet uitschijnen dat dit voor mij echt een breekpunt was. Heb zelfs gevraagd of dat toch niet in de fabriek geregeld kon worden, gezien dat hier al aangegeven was mogelijk te zijn - maar toch niet, of het moest nadien gebeuren voor 1.500€ .
              Ik vind dat chroom ook net mooi, het maakt je auto net edel. En het is net dat effect dat de marketingmannen willen... En het maakt de zescilindermodellen daarom extra exclusief en direct opvallend.
              Ik vind het knap bekeken. Frustrerend, maar knap.

Bij Audi 'pleasen' ze het publiek veel sneller. Daar heb je op een eenvoudige 2,0 tdi ook al twee pijpjes langs elke kant (A6). Het maakt de 3,0 direct wat minder imo...
              Enfin, je kan het nu dus idd op elk model bijbestellen.

Overigens, de grille zal je nog altijd moeten nabestellen denk ik, wil je die ook in chroom...

Comment

• Hoi brb en Maaher,

bedankt voor de info...

Nu weet ik al weer iets meer over welke auto ik zou leasen binnenkort...

Thnx,
                Meridian

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                  Ik vind dat chroom ook net mooi, het maakt je auto net edel. En het is net dat effect dat de marketingmannen willen... En het maakt de zescilindermodellen daarom extra exclusief en direct opvallend.

Bij Audi 'pleasen' ze het publiek veel sneller. Daar heb je op een eenvoudige 2,0 tdi ook al twee pijpjes langs elke kant (A6). Het maakt de 3,0 direct wat minder imo...

Overigens, de grille zal je nog altijd moeten nabestellen denk ik, wil je die ook in chroom...
                  ²²²²²
                  freude am fahren

Comment

• BMW gaat binnenkort een extra zuinige versie aanbieden van de BMW 320d: de BMW 320d Efficient Dynamics Edition.

Eigenschappen:
                    163 pk en 360 Nm (bij 1.750 tot 3.000 o/m)
                    4,1 l/100 km en 109 g/km dus 3% overheidskorting!!!!

Wat werd er veranderd:
                    een nieuwe motorafstelling om met lagere toerentallen te kunnen rijden
                    de versnellingsbakverhoudingen werden verlengd
                    het vliegwiel met dubbele massa werd aangepast
                    topsnelheid 1 km/h lager maar 0-100 identiek (8,2s)
                    uitgerust met nieuwe velgen die de luchtweerstand beperken

Prijs:
                    identiek aan de normale 320d

Zeer belangrijk voor de leasesector: de auto is voor 90% fiscaal aftrekbaar ipv 75% bij de normale 320d!!!

Comment

• Die nieuwe velgen zien er toch maar uit vind ik. Hadden ze dat binnenste stuk nu zwart gemaakt had het nog te doen geweest maar nu zijn het precies wieldoppen met reliëf.

Een sportieve rijstijl zal ook wel af te raden zijn want ik vrees dat de remmen wel eens sneller overhit zouden kunnen raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                        BMW gaat binnenkort een extra zuinige versie aanbieden van de BMW 320d: de BMW 320d Efficient Dynamics Edition.

Eigenschappen:
                        163 pk en 360 Nm (bij 1.750 tot 3.000 o/m)
                        4,1 l/100 km en 109 g/km dus 3% overheidskorting!!!!

Wat werd er veranderd:
                        een nieuwe motorafstelling om met lagere toerentallen te kunnen rijden
                        de versnellingsbakverhoudingen werden verlengd
                        het vliegwiel met dubbele massa werd aangepast
                        topsnelheid 1 km/h lager maar 0-100 identiek (8,2s)
                        uitgerust met nieuwe velgen die de luchtweerstand beperken

Prijs:
                        identiek aan de normale 320d

Zeer belangrijk voor de leasesector: de auto is voor 90% fiscaal aftrekbaar ipv 75% bij de normale 320d!!!
                        nu nog eentje van de 318 en tis in orde lol

Comment

• Ben je dan verplicht om die lelijke velgen erbij te nemen?

Comment

• Inclusief : * option line (oa Auto. Airco, Cruise Control)
                            * connectivity Package (oa Business Navi, USB, Blue Tooth)
                            * Chroom Line exterieur
                            * Accesoire Chrome Nieren
                            * Zonder Monogram

de volledige option line inclusief licht metalen velgen of worden ze geleverd met de standaard stalen wielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Ben je dan verplicht om die lelijke velgen erbij te nemen?
                              Foto van de nieuwe velgen? Zie niets meer staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten

Ik snap waarom ze het doen, maar het is niet meer van deze tijd. Een 'krachtige' 3-serie is tegenwoordig een 320d, enkel een bijzonder kleine minderheid koopt tegenwoordig nog een 6-cilinder in België. Dat het op een 318d niet kan, tot daar aan toe (en dan nog), maar op de 320d is het (zeker als de concurrentie het wel zonder problemen toelaat) commerciële zelfmoord en bijgevolg erg dom/ondoordacht.

Nu goed, ondertussen kan het wel, dus er is ergens bij een overbetaalde marketingbo(no)bo een lichtje gaan branden (wat op zich ook een klein mirakel is).

Comment

• Neerklapba hoofdsteunen?

Hallo,

Ik moet een 318D touring bestellen maar zit net over budget. Naast de servotronic moet ik nog een bijkomende optie opgeven, ben aan het twijfelen tussen regen- en lichtsensor en de neerklapbare hoofdsteunen. Ik zou ze eigenlijk liever geen van beide missen maar er moet er 1 uit.

Vandaar mijn vraag: kan je de achterbank neerklappen zonder de (vaste) hoofdsteunen eruit te moeten trekken (ben zelf 1.90 dus voorzetel iets meer naar achter)? Bij onze huidige 118D hebben we die neerklapbare hoofdsteunen precies om die reden genomen, nl. anders ging de achterbank niet plat.

Als dat niet kan zonder demonteren van de hoofdsteunen, geef ik liever de R&L sensor op. Ik zou dan de dimlichten op permanent aan schakelen (dagrijlicht) en de ruitenwissers bedienen zoals in de goede oude tijd...

THX,
                                  Jan

Comment

• Heeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
                                    zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fa

Comment

• Dat is een optie van een goede €100 bij een gewone automaat.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                        Heeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
                                        zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fa
                                        Dikke bak
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          Dikke bak
                                          Deze is nòg lekkerder dan die van WB, op die 2 aparte uitlaten na natuurlijk ..

Comment

Working...
                                          X