Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    Heeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
    zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fa
    Fak, da's écht knap! Velgen, facelift, kleur, dat breder spoor achteraan, zwarte niertjes (normaal vind ik het quasi altijd lelijk tenzij op sommige kleuren).

Juist het interieur en de getinte ruiten zijn niet 100% mijn ding.

Ow, en de motor

Wel duur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Fak, da's écht knap! Velgen, facelift, kleur, dat breder spoor achteraan, zwarte niertjes (normaal vind ik het quasi altijd lelijk tenzij op sommige kleuren).

Juist het interieur en de getinte ruiten zijn niet 100% mijn ding.

Ow, en de motor

Wel duur!
      Ik vind die getinte ruiten eigenlijk wel goed passen bij het geheel...
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Ik vind die getinte ruiten eigenlijk wel goed passen bij het geheel...
        Ik zou het in 't echt moeten zijn, maar normaal ben ik daar niet zo voor. Ik zie graag het interieur langs buiten

Comment

Heeft een 330dA nu altijd flippers aan het stuur of is dat nog een extra optie genre sportautomaat ?
          zie dit exemplaar:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...913454&asrc=fa
          Wel veel te duur imho
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
            Wel veel te duur imho
            Dat weet ik zo niet, configureer maar eens een nieuwe met al die opties...

Comment

Dat weet ik zo niet, configureer maar eens een nieuwe met al die opties...
              Dan was onze e92 toch wel een koopje hij heeft wel maar 13 000 km maar toch vind ik hem duur als ik vergelijk met andere.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Deze is nòg lekkerder dan die van WB, op die 2 aparte uitlaten na natuurlijk ..
                Facelift beats pre-facelift every time (zou maar erg zijn van niet, eigenlijk). Zowel qua kwaliteit en afwerking, als qua looks (wat mij betreft).

Comment

• Van de 320d is er onlangs een 109gr CO² versie uitgekomen. Nu hoorde ik gisteren iemand vertellen dat er binnenkort een 318d zou uitkomen met minder dan 100gr CO² en daarmee in aanmerking komen voor een overheidskorting van 15%. Weet iemand hier mee over?

Comment

• Niemand?

Comment

• Pm Alexanderr eens? Of the biemerke? (Of gTa?)
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• I know nothing !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                          Van de 320d is er onlangs een 109gr CO² versie uitgekomen. Nu hoorde ik gisteren iemand vertellen dat er binnenkort een 318d zou uitkomen met minder dan 100gr CO² en daarmee in aanmerking komen voor een overheidskorting van 15%. Weet iemand hier mee over?
                          Ik heb hier ook al mensen over bezig gehoord, maar ik durf het nog niet met de volle 100% bevestigen

Comment

• Efficient dynamics

Comment

• 7% korting op de huidige touring is dit de normale korting dat je kan verkrijgen of is er méér uit te halen?
                              Nora!

Comment

• Heeft iemand foto's van een:

E91 FL
                                Zonder M-pack
                                Spacegrau

met styling 196 velgen onder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                  7% korting op de huidige touring is dit de normale korting dat je kan verkrijgen of is er méér uit te halen?
                                  2 jaar geleden 8% gekregen, dus nu moet je zeker meer kunnen krijgen!

Comment

• Mooi of niet mooi :

Comment

• Niet mooi. te hoog op zijn poten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Niet mooi. te hoog op zijn poten

Ok, dat zie ik ook, maar wat vinden jullie van die velgen?

Comment

• Het past er wel onder, maar was het mijn wagen zou ik het niet doen.

Comment

Working...
                                          X