Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenHet past er wel onder, maar was het mijn wagen zou ik het niet doen.
Verder sparen voor een OEM velg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenVerder sparen voor een OEM velg ?
Wat steekt er voor de moment eigenlijk onder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenIndien mogelijk.
Wat steekt er voor de moment eigenlijk onder?
Ik ben zot van styling 196 18", maar ik vrees dat het te lomp gaat ogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten7% korting op de huidige touring is dit de normale korting dat je kan verkrijgen of is er méér uit te halen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb begin dit jaar met het salon in totaal ongeveer zo'n 13% kunnen 'afdingenen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten13% op de brutoprijs of zit in die 13% ook de salonkorting ( 1750euro ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSalonkorting inbegrepen. Salonkorting was als ik me nog goed herinner, 3.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtengoeie prijs, 13% is dan waarschijnlijk ook op de nettoprijs incl opties en btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smoothie Bekijk BerichtenGisteren één gespot in Gent en vind deze afschuwelijk gefacelift...
Het ruige is eraf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smoothie Bekijk BerichtenGisteren één gespot in Gent en vind deze afschuwelijk gefacelift...
Het ruige is eraf...
En ik vind em mooi. Alleen al die voorlichten en die motorkap...Last edited by Roox; 14/12/2010, 13:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa klopt, ik heb wel wat moeten aandringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIs dat een leasingwagen?
Zoja, dan bepaalt de leasing toch welke velgen je kunt leggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenBMW gaat binnenkort een extra zuinige versie aanbieden van de BMW 320d: de BMW 320d Efficient Dynamics Edition.
Eigenschappen:
163 pk en 360 Nm (bij 1.750 tot 3.000 o/m)
4,1 l/100 km en 109 g/km dus 3% overheidskorting!!!!
...
Zeer belangrijk voor de leasesector: de auto is voor 90% fiscaal aftrekbaar ipv 75% bij de normale 320d!!!
In het geval van een 320 zal je daar rap aanzitten.
Ge bedoelt toch 80% ipv 75%.
90% is pas vanaf 105g/km of minder voor een diesel.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Klopt het dat de I-drive sedert de facelift enkel vernieuwd is als je Navi Prof hebt?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenKlopt het dat de I-drive sedert de facelift enkel vernieuwd is als je Navi Prof hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenNeen.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenIk heb de nieuwe knoppen maar volgens mij nog de oude versie van de I-drive. Kan dit?+ YouTube Video
Facelift en heeft de navi business
Comment
Comment