Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Evora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
    zit de motor hier ook achteraan?
    Jep. Enfin, achteraan zoals in 'midden', niet zoals in een 911 he

    Die achterzetels wil ik inderdaad ook wel eens zien, échte noodzitjes denk ik. Die 2+0 versie zal meer verkocht worden, al was het maar omdat bagageruimte een groter issue is op deze wagen dan op een Elise.


    Hoogte en breedte vind ik niet, ook gewicht (ik hoop onder de 1200 kilo rijklaar) is nog niet vrijgegeven.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Jep. Enfin, achteraan zoals in 'midden', niet zoals in een 911 he
      Denk ni da er 1 fabrikant heden ten dage een nieuw model zou bouwen met de motor op dezelfde plaats als bij een 911. Das een beetje problemen zoeken he

      Die achterzetels wil ik inderdaad ook wel eens zien, échte noodzitjes denk ik. Die 2+0 versie zal meer verkocht worden, al was het maar omdat bagageruimte een groter issue is op deze wagen dan op een Elise.
      Idd, ik had in mijn TT indertijd ook een achterbank. Het meest onderbenutte stuk leer ooit denk ik . Compleet useless in dit soort autos imho.

      Hoogte en breedte vind ik niet, ook gewicht (ik hoop onder de 1200 kilo rijklaar) is nog niet vrijgegeven.

      Rond de 1200kg moet wel lukken denk ik, als je rondkijkt naar gelijkaardige autos.

      Comment


      • #43
        1.200 kg is toch helemaal niet veel, wat weegt een Cayman?

        Nu ja, 't is Lotus, die kerels weten wel 't één en 't ander van diëten.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          1.200 kg is toch helemaal niet veel, wat weegt een Cayman?

          Nu ja, 't is Lotus, die kerels weten wel 't één en 't ander van diëten.
          Mja, een Exige weegt tegenwoordig al snel 950+.
          Cayman 1350?
          350Z 1600
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Nu ja, 't is Lotuzzz, die kerel weet wel 't één en 't ander van diëten.
            Oh ja?

            Comment


            • #46


              Ad rem!

              Lotu(s/zzz)

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                350Z 1600

                t zal er ni ver naastzitten idd

                ma bon, em gaat nog redelijk vooruit

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Oh ja?
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


                  Ad rem!

                  Lotu(s/zzz)

                  Twee ervaringsdeskundigen toch ook
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    ge zou gene poot gehad hebben om op te staan anyway)
                    Hoe weet jij dat Farboud dikke crap is?
                    Heb je ooit ééntje gehad als vervangwagen ?

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Twee ervaringsdeskundigen toch ook
                      Pfff, Ik sta scherp hoor tegenwoordig. Ik doe mijn vriendin pijn met mijn bekken zegt ze :cool:

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Pfff, Ik sta scherp hoor tegenwoordig. Ik doe mijn vriendin pijn met mijn bekken zegt ze :cool:
                        Ik beweer nergens dat 't niet gewerkt heeft he
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Pfff, Ik sta scherp hoor tegenwoordig. Ik doe mijn vriendin pijn met mijn bekken zegt ze :cool:


                          Ik met mijne stoppelbaard.

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Hoe weet jij dat Farboud dikke crap is?
                            Heb je ooit ééntje gehad als vervangwagen ?
                            Wacht, het heeft iet of wat te maken met Iran, dus het is toppie. Right?

                            Het feit dat z'n business maar niet van de grond geraakt, de auto's nergens te vinden zijn, niet te servicen zijn (of wacht, alles wat ook nog maar iets met Iran te maken heeft kan iemand die jij kent waarschijnlijk voor niks weer in orde fiksen?), dat zegt allemaal niks.

                            En eerlijk? Ze zagen er ook niet uit, die karren.

                            Maar 'k zei het al : 't is al goed, hoor.

                            Comment


                            • #54
                              Die Farboud is toch al een tijdje verkrijgbaar?

                              Heet trouwens Farbio nu

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Wacht, het heeft iet of wat te maken met Iran, dus het is toppie. Right?

                                Het feit dat z'n business maar niet van de grond geraakt, de auto's nergens te vinden zijn, niet te servicen zijn (of wacht, alles wat ook nog maar iets met Iran te maken heeft kan iemand die jij kent waarschijnlijk voor niks weer in orde fiksen?), dat zegt allemaal niks.

                                En eerlijk? Ze zagen er ook niet uit, die karren.

                                Maar 'k zei het al : 't is al goed, hoor.
                                hahahaha gTa

                                Ten eerste zo'n Farboud is niet gemaakt om als massa product verkocht te worden dus is het ook normaal dat je zoiets niet om de 5 minuten ziet zoals een Porsche.
                                Dat zijn business niet van de grond geraakt......hoe weet jij dat nu weer.Heeft hij een rekening bij de Record bank in Izegem ?


                                Ik stel je eens voor om dit te lezen als je eens tijd hebt en dan kan je zien dat Arash Farboud zich niet enkel bezighoudt met "baggere" auto's te maken die niks opbrengen,het is meer een hobby.

                                Comment


                                • #56
                                  Hé, wikipedia, dat kende ik nog niet. Dank je, Nemo, voor die handige link! En ik dacht nu écht dat 'ie van plan was om er 150.000 per jaar van te maken, boy zat ik effe verkeerd zeg.

                                  Spit 'es wat dieper dan enkel maar wikipedia of het gedacht dat je 't weet omdat jullie dezelfde oorsprong hebben.



                                  Respect voor wat 'ie doet, daar niet van, 'k zou hetzelfde doen mocht ik m'n geld niet op krijgen. Of misschien ook niet, I don't know and I'll never know.

                                  Maar dat neemt niet weg dat de producten die 'ie tot op heden heeft proberen lanceren, niks aanslaan. En daar zijn gegronde redenen voor. Productieproblemen, zware kwaliteitsproblemen, licentieproblemen, moeilijkheden om z'n auto's gehomologeerd te krijgen, moeilijkheden met z'n toeleveranciers omdat 'ie 't af en toe niet zo nauw neemt met ethisch zakendoen, en een schromelijk gebrek aan imago, waardoor z'n auto's tot op heden (sad to say) terecht ondergewaardeerd blijven. Over de GTS is, één jaar na dato, nog altijd niks meer bekend dan dat 'ie dra zal geleverd worden, er zijn er al uitgeleverd als je her en der leest, maar je vindt er zo goed als geen pics van. Zo goed als de enige auto's die reeds zijn geleverd, blijken de auto's te zijn die ook her en der opduiken in tests. En ik weet niet hoe 't bij jou zit, maar ik heb die gelezen en/of bekeken.
                                  Ik heb trouwens twee weekends met een man gepraat die de importrechten voor België of zelfs de Benelux wou binnenhalen, maar 'ie heeft dat plan laten varen toen 'ie ervoer dat het gehele project nog zo erg hard in z'n kinderschoenen stond, management incluis. Zelfs de UK based verkoopsafdeling weet niet goed hoe en wanneer en waar alles heen hobbelt. Als privé-persoon lijkt het op vandaag zeer moeilijk om een fixe leverdatum vast te krijgen, als dat al af te leiden valt uit de gebrekkige communicatie met de sales dept. Althans, dat lees ik toch van mensen die al daadwerkelijk geprobeerd hebben om er eentje vast te krijgen.

                                  Omdat je vaak zo'n kwakkels plaatst, reageerde ik ook met wat ik initieel zei, al wil ik daar de gehele Farboud-initiatieven niet mee kelderen, wel integendeel. Maar 't is gewoon altijd zo typisch dat wat je denk dat is, ook verkondigd wordt als "een al lang gekend feit", en de "hahaha's" erbij alsof de rest van ons allemaal uilskuikens zijn maakt 't alleen nog maar erger. Dat was 't enige waarop ik reageerde. Ergens hoop ik soms dat 't je ooit 'es zal dagen, 't zal ijdele hoop blijven zeker? Pas op, we zijn allemaal 'n beetje zo, hè, iedereen zegt wat 'ie denkt, alleen houdt de één z'n klep als 'ie ergens niks van afweet, en de andere niet.

                                  Je "hahaha" was dus op z'n plaats, alleen op de verkeerde plaats.



                                  En nu weer verder over de Eagle, een kar die die Iranese kar dus weldegelijk mooi z'n plaats zal tonen. Jarenlange ervaring van een topbedrijf met 'n torenhoge gevestigde waarde, dat calculeer je niet weg.
                                  Last edited by ; 18/07/2008, 20:22.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Hé, wikipedia, dat kende ik nog niet. Dank je, Nemo, voor die handige link! En ik dacht nu écht dat 'ie van plan was om er 150.000 per jaar van te maken, boy zat ik effe verkeerd zeg.

                                    Spit 'es wat dieper dan enkel maar wikipedia of het gedacht dat je 't weet omdat jullie dezelfde oorsprong hebben.



                                    Respect voor wat 'ie doet, daar niet van, 'k zou hetzelfde doen mocht ik m'n geld niet op krijgen. Of misschien ook niet, I don't know and I'll never know.

                                    Maar dat neemt niet weg dat de producten die 'ie tot op heden heeft proberen lanceren, niks aanslaan. En daar zijn gegronde redenen voor. Productieproblemen, zware kwaliteitsproblemen, licentieproblemen, moeilijkheden om z'n auto's gehomologeerd te krijgen, moeilijkheden met z'n toeleveranciers omdat 'ie 't af en toe niet zo nauw neemt met ethisch zakendoen, en een schromelijk gebrek aan imago, waardoor z'n auto's tot op heden (sad to say) terecht ondergewaardeerd blijven. Over de GTS is, één jaar na dato, nog altijd niks meer bekend dan dat 'ie dra zal geleverd worden, er zijn er al uitgeleverd als je her en der leest, maar je vindt er zo goed als geen pics van. Zo goed als de enige auto's die reeds zijn geleverd, blijken de auto's te zijn die ook her en der opduiken in tests. En ik weet niet hoe 't bij jou zit, maar ik heb die gelezen en/of bekeken.
                                    Ik heb trouwens twee weekends met een man gepraat die de importrechten voor België of zelfs de Benelux wou binnenhalen, maar 'ie heeft dat plan laten varen toen 'ie ervoer dat het gehele project nog zo erg hard in z'n kinderschoenen stond, management incluis. Zelfs de UK based verkoopsafdeling weet niet goed hoe en wanneer en waar alles heen hobbelt. Als privé-persoon lijkt het op vandaag zeer moeilijk om een fixe leverdatum vast te krijgen, als dat al af te leiden valt uit de gebrekkige communicatie met de sales dept. Althans, dat lees ik toch van mensen die al daadwerkelijk geprobeerd hebben om er eentje vast te krijgen.

                                    Omdat je vaak zo'n kwakkels plaatst, reageerde ik ook met wat ik initieel zei, al wil ik daar de gehele Farboud-initiatieven niet mee kelderen, wel integendeel. Maar 't is gewoon altijd zo typisch dat wat je denk dat is, ook verkondigd wordt als "een al lang gekend feit", en de "hahaha's" erbij alsof de rest van ons allemaal uilskuikens zijn maakt 't alleen nog maar erger. Dat was 't enige waarop ik reageerde. Ergens hoop ik soms dat 't je ooit 'es zal dagen, 't zal ijdele hoop blijven zeker? Pas op, we zijn allemaal 'n beetje zo, hè, iedereen zegt wat 'ie denkt, alleen houdt de één z'n klep als 'ie ergens niks van afweet, en de andere niet.

                                    Je "hahaha" was dus op z'n plaats, alleen op de verkeerde plaats.



                                    En nu weer verder over de Eagle, een kar die die Iranese kar dus weldegelijk mooi z'n plaats zal tonen. Jarenlange ervaring van een topbedrijf met 'n torenhoge gevestigde waarde, dat calculeer je niet weg.
                                    Waarom betrek je er steeds Iran erbij? Het is ook Iraanse ipv Iranese .
                                    Was ook wel te verwachten dat je iemand kent die iets te maken heeft met Farboud .
                                    Wie is die kerel als ik dat eens mag weten?

                                    Comment


                                    • #58
                                      Ik vrees dat de motor niet echt veel sensatie gaat leveren. Geen turbo kick of hoogtoerig karakter en dat maakt toch ook deels sportwagen van een auto

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Was ook wel te verwachten dat je iemand kent die iets te maken heeft met Farboud.
                                        Voor iemand die iedereen kent, naar eigen zeggen, is het vreemd dat het besef dat anderen mogelijks ook nog mensen kennen, niet aanwezig is.

                                        Neen, 'ie heeft niks met Farboud te maken, al wou 'ie eerst wel. De man is zeer actief en succesvol bezig met z'n garage vol Engelse topkarretjes van een merk dat in dit topic zeer actueel is. Ik ken 'm persoonlijk niet (al had ik 'm voordien ook al twee keer gesproken op een stand op 't Brussels autosalon), maar stond er mee te praten tijdens de voorstelling van de 997 facelift.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X