Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Evora

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Voor iemand die iedereen kent, naar eigen zeggen, is het vreemd dat het besef dat anderen mogelijks ook nog mensen kennen, niet aanwezig is.

Neen, 'ie heeft niks met Farboud te maken, al wou 'ie eerst wel. De man is zeer actief en succesvol bezig met z'n garage vol Engelse topkarretjes van een merk dat in dit topic zeer actueel is. Ik ken 'm persoonlijk niet (al had ik 'm voordien ook al twee keer gesproken op een stand op 't Brussels autosalon), maar stond er mee te praten tijdens de voorstelling van de 997 facelift.
    Volgens mij heb je gewoon iets tegen mij en gaat dit helemaal niet meer over Farboud .
    Dat jij niet wil geloven dat ik bepaalde mensen ken of soms/meestal mijn verhaaltjes niet wil geloven,interesseert me geen zak .

Doordat je gewoon zoveel weet over auto's (wel respect daarvoor) durft gewoon niemand op je in te gaan.

Comment

Je blijft het maar niet snappen. Of ik iets tegen je zou hebben of niet, doet niet terzake.

Ik houd m'n klep als ik van iets niks afweet, en omgekeerd (ik heb het al meermaals gezegd: deden er dat maar meer zo). Ik reageer op iets wat je zegt in dit topic (voor hetzelfde was dat bevestigend in plaats van andersom, ik laat me, in tegenstelling tot wat je lijkt te vermoeden, niet leiden door wat ik van de persoon die iets zegt, vind of niet vind), en jij ontkracht zonder valabele argumenten (of enkel een "daar ga ik maar niet op in gaan", waarom voeg je gewoon de daad niet bij het woord?). Je stelt m'n stelling en/of integriteit in twijfel, en ik reageer daarop. En dat zint jou niet.

Kous af. Live with it. En nogmaals : maar 't is al goed hoor.

Comment

Ik houd m'n klep als ik van iets niks afweet, en omgekeerd (ik heb het al meermaals gezegd: deden er dat maar meer zo). Ik reageer op iets wat je zegt in dit topic (voor hetzelfde was dat bevestigend in plaats van andersom, ik laat me, in tegenstelling tot wat je lijkt te vermoeden, niet leiden door wat ik van de persoon die iets zegt, vind of niet vind), en jij ontkracht zonder valabele argumenten (of enkel een "daar ga ik maar niet op in gaan", waarom voeg je gewoon de daad niet bij het woord?). Je stelt m'n stelling en/of integriteit in twijfel, en ik reageer daarop. En dat zint jou niet.

Kous af. Live with it. En nogmaals : maar 't is al goed hoor.
        Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Beetje Farboud invloeden, maar het einderesultaat mag er zeker zijn.
        Eindelijk weer een lotus met V6...
        Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Farboud IRAN POWER .
        Farboud is dikke crap, dit hier niet.
        Waarom ik uw stelling in twijfel trek,kijk eens hierboven.
        Hoe kan jij weten dat Farboud dikke crap is en deze Lotus Eagle niet? Dit kan je enkel zeggen na een vergelijkende test tussen beide wagens.

Er blijkt zelfs een verdeler in Belgie te zitten.

Farbio Sports Cars - Belgium Dealers
        Farbio Belgium

Poelstraat 51
        9800 Deinze
        Belgium

Tel: +32 9 282 31 36
        Fax: +32 9 282 69 09

Email: farbiobelgium@skynet.be

Comment

Lotus Eagle-project heet Evora
          21 juli 2008 · Tekst Patrick Kroneman
          Morgen debuteert Lotus met de nieuwe 2+2 coupé op de British Motor Show in Londen. Officieel staat de auto nog te boek als project Eagle, maar hij gaat als Lotus Evora in productie. De auto is vernoemd naar een plaats in Zuid-Portugal.
          Vanaf het voorjaar van 2009 is de Evora te bestellen als 2+2- of tweezitter. Als motor beschikt de nieuwe Lotus over een gemodificeerde 3,5-liter V6 die ook in de Toyota Camry ligt. De benzinemotor produceert 280 pk waardoor de Evora binnen vijf seconden op de honderd zit en de top ligt op 257 km/u.
          Per jaar wil de Britse sportwagenfabrikant 2.000 exemplaren van het nieuwe model met de hand vervaardigen. Naast de coupé komt ook een cabriolet van de Evora. Een extra potente versie zit ook in de pijplijn.

Bron ; AutoWeek
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

lelijke naam...

knappe kar!!

Comment

... "nieuwe afbeeldingen" aldus Autoweek.nl

Kan ik mijn A5 omwisselen aub?

Comment

knappe car !!! enkel de achterkant kan mij niet echt bekoren het ziet er zo typisch lotus uit, op de elise vond ik dat ook een afknapper.Maar met dat front en die zijlijn mogen elke dag zo één voor mijn deur zetten!!!

Comment

Damn, wie bedacht die naamswisseling? Oké, 3 lettergrepen en 't moet met een e beginnen, allemaal goed en wel ... maar Eagle bekt toch massa's beter dan Evora.

Maakt de auto er gelukkig niet minder zalig op.

Comment

editt
                    Last edited by GeeZer; 23/07/2008, 03:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Hoogte en breedte vind ik niet, ook gewicht (ik hoop onder de 1200 kilo rijklaar) is nog niet vrijgegeven.
                      Lotus heeft bekend gemaakt dat de Evora 1350 kilo weegt

Erg veel voor een lotus

Comment

Waar staan die gewichten van z'n concurrenten nu ook alweer, Lotuzzz heeft die hier 'es gepost.

- edit -

Even veel als een Cayman dus. Oei.

Comment

Waar staan die gewichten van z'n concurrenten nu ook alweer, Lotuzzz heeft die hier 'es gepost.
                          Een dikke 1550 voor een 350Z en 1350 voor een Cayman

Jammer van de naamswijziging
                          Jammer van het gewicht, mijn vrees was gegrond en mijn hoop ijdel
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Weer "nieuwe afbeeldingen", bron: Autoweek.nl

Meer info te lezen op Autoweek.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Weer "nieuwe afbeeldingen", bron: Autoweek.nl

Meer info te lezen op Autoweek.nl
                              Die beenruimte voor de passagier

Comment

Prachtige auto, en dat interieur!

Maar als dat "gewoon" een Cayman-concurrent wordt, zonder meer, dan vrees ik ervoor.

Comment

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

Prachtige auto, en dat interieur!

Maar als dat "gewoon" een Cayman-concurrent wordt, zonder meer, dan vrees ik ervoor.

I Agree.

Wachten op concrete cijfers, 0 - 100, 0 - 200 en de quarter mile he

en de prijs ....

Comment

Wat een interieur

Dat zeer lichte leder gaat wel reflecteren in de voorruit dat het geen naam heeft, aangezien de bovenkant van het dashboard er ook gedeeltelijk mee bekleed is.

Maar hij weegt inderdaad op een haar (30 kg) na evenveel als een... Esprit V8
                                      Zo kan 'ie zich niet onderscheiden tov. van de Cayman. Want inzake karakter van het aandrijfgeheel is deze laatste al quasi onklopbaar.

Benieuwd naar de eerste rij-indrukken (zal nog wel een tijdje duren), hopelijk hebben de chassis-ingenieurs weer wonderen verricht.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Waarvoor vrees je? Ik zou eerlijk gezegd zonder verpinken de Lotus verkiezen... louter al op basis van de looks en z'n exclusiviteit. Nu maar afwachten welke prijs hierop kleeft, afhankelijk daarvan denk ik dat de jaarproductie rap zal uitverkocht zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Die beenruimte voor de passagier

En de bestuurder heeft het toch ook niet ruim... als ik aan het stuur zit, kan er achter mij niks meer zitten pcies.

Comment

Working...
                                          X