Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarvoor vrees je? Ik zou eerlijk gezegd zonder verpinken de Lotus verkiezen... louter al op basis van de looks en z'n exclusiviteit. Nu maar afwachten welke prijs hierop kleeft, afhankelijk daarvan denk ik dat de jaarproductie rap zal uitverkocht zijn.
Hij moet ook beter rijden, Lotus is dat aan z'n naam verplicht
En da's niet simpel, een Cayman rijdt fabelachtig goed (het beste Porsche-chassis van het moment, ik denk zelfs het beste Porsche-chassis EVER, op de Carrera GT na). Was de Evora nou pakweg 150 à 200 kg lichter geweest (rijklaar), dan zou dat nog doenbaar geweest zijn. Nu gaan ze inderdaad een wonder moeten verricht hebben.
Hij moet ook beter rijden, Lotus is dat aan z'n naam verplicht
Goh, als 'ie op de Nurburgring een secondje sneller of trager blijkt te zijn, den deze gaat daar alvast niet van wakker liggen. Wat puur rijplezier betreft denk ik dat het wel snor zal zitten, 't is juist op de afwerking waarover je zou kunnen struikelen tov zo'n grote naam als Porsche. Vandaar dat het nog even afwachten is op het prijskaartje, maar 'k heb er wel vertrouwen in.
En da's niet simpel, een Cayman rijdt fabelachtig goed (het beste Porsche-chassis van het moment, ik denk zelfs het beste Porsche-chassis EVER, op de Carrera GT na). Was de Evora nou pakweg 150 à 200 kg lichter geweest (rijklaar), dan zou dat nog doenbaar geweest zijn. Nu gaan ze inderdaad een wonder moeten verricht hebben.
Een auto met fabelachtig onderstel smeekt toch ook om meer vermogen? Maar bon, ik geef toe dat ik zo oppervlakkig ben om het uiterlijk van de Cayman echt als een struikelblok te aanzien. Ik zou me daar niet over kunnen zetten, deze Lotus ziet er veel beter uit imo.
Goh, als 'ie op de Nurburgring een secondje sneller of trager blijkt te zijn, den deze gaat daar alvast niet van wakker liggen. Wat puur rijplezier betreft denk ik dat het wel snor zal zitten, 't is juist op de afwerking waarover je zou kunnen struikelen tov zo'n grote naam als Porsche. Vandaar dat het nog even afwachten is op het prijskaartje, maar 'k heb er wel vertrouwen in.
Met 'beter' rijden bedoel ik inderdaad ook 'plezieriger', en niet 'sneller'. Fingers crossed
Een auto met fabelachtig onderstel smeekt toch ook om meer vermogen?
Uiteraard, maar Porsche zal z'n succesnummer 911 niet kannibaliseren door de Cayman ook in echt potente versie te gaan aanbieden. Een Cayman zou perfect overweg kunnen met een dik 400 pk sterke "GT3"-motor (of GT4?), en 'k ben zeker dat 'ie, mocht 'ie ook de volle steun krijgen van het huis zelf, de GT3 zou overklassen.
Lotus geeft wel een top van meer dan 250 km per uur op en een sprintje naar 100 in minder dan 5 seconden. Prijs zou iets van een 73.000 euro moeten zijn.
Comment