Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Evora

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.omniauto.it]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Luxewagen is toch een relatief begrip

Comment

• niet mis, maar ik kijk vooral uit naar de echte opvolger van/voor m'n Esprit!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• CAR review blog: [www.carmagazine.co.uk]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jocar is goed bezig!

Comment

• dikke kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Jocar is goed bezig!
                    Thanks

Comment

• Instap is een stuk beter als in de Exige/Elise. Veel meer ruimte, echte stoelen ook. Je merkt dat je in een stoel zit, niet in één of ander 'bakje'. Pedaaltjes zijn wel erg klein maar dat was in de Elise en Exige ook al het geval. Al met al een gave auto. Van de drie die ik nu gezien heb prefereer ik eentje in een opvallende kleur, wit of oranje.

Comment

• Lotus Evora 3.5 V6

Comment

• Should I buy one?
                          Absolutely, if your priority is driving fulfilment. You’ll get that, whether you want to swap lap times with your friends at Castle Combe, or drive to Rome with a close friend. The Evora’s great in all modes, and can carry the gear you’ll need for either activity. There’s a completeness in its chassis development that surely matches Porsche (Steve Sutcliffe will expand further on this when this road test is updated later today) plus a unique brand of Hethel-bred sensitivity and stability.

What is more, the Evora will always be more exclusive than any Porsche, and several types of Ferraris. It will be as special on the road as it feels behind the wheel. The near-£50k price may present a hurdle to early buyers, but a good, long drive in the car should turn this obstacle into a modest bump in the road.

Complete rijimpressie: [www.autocar.co.uk]

Comment

• Ik ben niet gewonnen voor de styling, 't rijden lijkt me echter veel goed te maken

Comment

• ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Gesteld dat Racing Green mooier is dat op de renders: Oyster/Racing Green

Lekker klassiek op een auto die er helemaal niet klassiek uitziet.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gesteld dat Racing Green mooier is dan op de renders: Oyster/Racing Green

Lekker klassiek op een auto die er helemaal niet klassiek uitziet.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hmm. Ik kijk soms naar auto's in deze prijsklasse in de hoop "autonirvana" te bereiken hopelijk zonder al men geld in een bodemloze put te smijten. Rijplezier en een "special feeling" bij dagelijks gebruik staan dan heel hoog op de priolijst. Als we dan toch auto moeten rijden en de aardbol mee helpen verpesten, dan mag je er toch iets uithalen ook.

Analyse van de concurrentie:

BMW M3 E90:
                                    - Voor: echte 4/5-zitter. Competent in zijn klasse.
                                    - Tegen: beetje steriel eenmaal gewoon, meerwaarde tov huidige auto zen prijs niet waard. Verschrikkelijke waardeverlies. Als deze kan, waarom dan geen GT-R?
                                    - Verdict: NO WAY

Porsche Cayman:
                                    - Voor: best drivers car
                                    - Tegen: Hoe lang nog best drivers car? Erg beperkt in bruikbaarheid (behalve kofferruimte). Beetje saai, beetje imagoprobleem. Duur.
                                    - Verdict: NO

Nissan GT-R:

- Voor: "goedkoop" in de aankoop en fantastische prestaties. Bruikbaarheid en vierzitter met bagageruimte
                                    - Tegen: waar die prestaties gebruiken? Gebruikskost op niveau van een Porsche Turbo? Hoog gewicht heeft toch zijn consequenties voor de handling.
                                    - Verdict: NO

- Voor: onvervalst rijplezier en bruikbaarheid (2+2 ongedacht) met redelijke gebruikskost. Exclusief. "Ma nee, het is geen Koenigsegg" (zweden hé). Komende klassieker?
                                    - Tegen: niet de absoluut snelste but who cares if you're having the most fun? Past er een fietsendrager op het dak?
                                    - Verdict: who knows
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Mijn gedacht is dat de Evora er in het echt véél knapper uitziet dan op gelijk welke foto die ik tot nu toe zag rondzwerven op het net ...

En ja, het is een wereld van verschil tov de Elise/Exige qua zitcomfort, maar dat is ergens normaal zeker ?

En toch, ik zou twijfelen tussen een Exige Cup 260 met alles erop en eraan, of een Evora met een paar opties.

Comment

• Video op DR TV, beelden van de buitenkant op het einde... ziet er goed uit.
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Onehp, voor een GT-R is dit absoluut geen concurrentie eh, toch? Ik veronderstel (hoop) dat de Evora iets(je) goedkoper is.

Jammer dat de 3.5 v6 geen pk/liter wonder is, een beetje meer (320pk) had gerust gemogen. All in all, best nog effe wachten...

Comment

Working...
                                          X