Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Waarom moet die uitlaat op 't einde omhoog??
    Het gaat dan beter om "wheelies" te doen

Comment

Ja dat vraag ik mij ook af, dat ziet er zooo dwaas uit. Er ontbreekt nog juist zo'n klepje op zoals ook tractors hebben tegen de regen.

Comment

Inderdaad

Comment

• Omdat dat mijn keuze is misschien? Waarom laat je anders iets doen. Niet omdat anderen dat graag hebben of zien in mijn geval. Ik investeer nog altijd in iets wat ik zelf wil omdat ik dat ook zelf wil.
          En als jullie het niet mooi vinden...steek het dan nooit en dan hebben jullie ook geen probleem.

Gisteren iets ergers voorgehad, een dame is tegen mijn wagen gereden op de parking van het UZA. lichte krassen en stukjes lak weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
            Uw gebed zal in overweging worden genomen mijn zoon ;-)

Is het ook een Bluemotion 99gr die je verwacht of is het een Bluemotion technologie 105gr?

Hierbij dus een foto.

Intussen zijn de letters achteraan reeds verdwenen evenals het lelijke garagereclamebord.
            Was begonnen met monteren van de Led achterlichten en opgemerkt dat de
            middelste lichten uitgaan wanneer je het embleem bedient
            om de koffer te openen, je hebt de verlichting toch niet nodig als ze openstaat
            was wel effe zoeken voor ik het doorhad.

De HDD 30GB van de 510 is gewoonweg een plezier om te vullen er is na het installeren van de meegeleverde Europa cd nog 18GB plaats voor allerlei bestanden.

De geluidsisolatie is verbazingwekkend je hebt steeds het gevoel dat je langzamer rijd dan in werkelijkheid, GEVAARLIJK voor de Euri"s

Uploaded with ImageShack.us

Mooie wagen! Ik heb een 1.2 TSI besteld. Higline met r-line exterieur enz.... Op pagina 92 staat men bestelde wagen;(gepost eind maart :p )

grtz
            Last edited by ; 31/05/2010, 21:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
              Mooie wagen! Ik heb een 1.2 TSI besteld. Higline met r-line exterieur enz.... Op pagina 92 staat men bestelde wagen;(gepost eind maart :p )

grtz
              Thanks, maar op de BM was er maar een kleine optielijst vanwege de 15% staatsbijdrage
              die ik niet kon laten liggen.

Misschien kan iemand me hier helpen, ik wil graag de remlichten activeren op de kofferklep
              daar die niet meebranden en het oogt niet mooi met de Led achterlichten.
              Last edited by ; 31/05/2010, 21:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Omdat dat mijn keuze is misschien? Waarom laat je anders iets doen. Niet omdat anderen dat graag hebben of zien in mijn geval. Ik investeer nog altijd in iets wat ik zelf wil omdat ik dat ook zelf wil.
                En als jullie het niet mooi vinden...steek het dan nooit en dan hebben jullie ook geen probleem.

Gisteren iets ergers voorgehad, een dame is tegen mijn wagen gereden op de parking van het UZA. lichte krassen en stukjes lak weg.
                Mja mooi is anders. Ik investeer liever in extra veiligheid ( ESP , extra airbags achterin).

Comment

• Waar gij in investeerd dat interesseert mij geen r**t. Ik doe nog altijd met mijn geld wat ik wil

Comment

Waar gij in investeerd dat interesseert mij geen r**t. Ik doe nog altijd met mijn geld wat ik wil
                    Rustig blijven, guys...

Ieder geeft zijn mening maar he. Daar dient een forum voor!
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Gelukkig dat we hier bij Autowereld voor elke zgrijvvawd geen euro in een potje moeten steken

Het gekap op Gunsmoke z'n pijpen begint een beetje afgezaagd te worden, niet ? Wat niet wegneemt dat ik ze puuuuuut
                      Last edited by ; 06/06/2010, 13:05.

Comment

• Smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind het persoonlijk raar dat je 100 euro uitgeeft aan dergelijke uitlaatsierstukjes.

Comment

• In mijn ogen is er nog steeds een verschil tussen uw mening geven en op iemands kap zitten. Ik heb aan dat 2de totaal geen boodschap, het werkt ook demotiverend om nog dingen te posten in de toekomst.

Ikzelf ben trouwens ook niet 100% tevreden van die sierstukken (vind ze verre van lelijk, zeker in het echt tov van foto, maar ik had het persoonlijk wel anders verwacht), dat heb ik al reeds gezegd gehad. Er komen zeker nog RECHTE siertsukken onder maar dat zal op termijn zijn. Wanneer je niets probeert zal je ook nooit weten of je het mooi vind of niet. Mijn grote fout was dat ik ze had zien hangen als hij 2 meter hoog op de brug stond en dan heb je onderaanzicht en dan leek dat Zeer ferm. Maar nu van bovenaanzicht is het idd beetje raar.

Anyway, wat ik bedoel is, commentaar en meningen zijn zeker welkom, maar van die onnozele commentaar dat op niets slaat, daar heb ik of niemand anders iets aan denk ik?

Comment

In mijn ogen is er nog steeds een verschil tussen uw mening geven en op iemands kap zitten. Ik heb aan dat 2de totaal geen boodschap, het werkt ook demotiverend om nog dingen te posten in de toekomst.

Ikzelf ben trouwens ook niet 100% tevreden van die sierstukken (vind ze verre van lelijk, zeker in het echt tov van foto, maar ik had het persoonlijk wel anders verwacht), dat heb ik al reeds gezegd gehad. Er komen zeker nog RECHTE siertsukken onder maar dat zal op termijn zijn. Wanneer je niets probeert zal je ook nooit weten of je het mooi vind of niet. Mijn grote fout was dat ik ze had zien hangen als hij 2 meter hoog op de brug stond en dan heb je onderaanzicht en dan leek dat Zeer ferm. Maar nu van bovenaanzicht is het idd beetje raar.

Anyway, wat ik bedoel is, commentaar en meningen zijn zeker welkom, maar van die onnozele commentaar dat op niets slaat, daar heb ik of niemand anders iets aan denk ik?
                            Wel, functionaal draagt het naar boven buigen van de uitlaat niets bij, denk ik tenminste. Je ziet soms dat bij diesels de uitlaten naar beneden gebogen zijn en dat is uiteraard om de auto minder vuil te maken. Met naar boven gebogen uitlaten lukt dat ook, maar moeten ze wel langer zijn, en tot boven de wagen uitreiken zoals bij sommige vrachtwagens, tractors, bulldozers etc.
                            Dus de enige reden om zoiets te doen is, denk ik, het uitzicht. En dat is iets heel persoonlijks natuurlijk, en op dat vlak moet ik zeggen dat het mij persoonlijk niet kan bekoren. Lijkt me trouwens ook vreselijk om zoiets proper te houden. Je kunt namelijk als je achter de wagen staat recht in de uitlaat inkijken. M.a.w. als je het niet proper houdt dan zie je dat direct.
                            En loopt daar ook geen regen in wanneer de wagen stilstaat? Of zitten er gaatjes in langs onder?

Comment

• 1. Ja er zitten idd gaatjes in die het water laten weglopen, zeer goed opgemerkt
                              2. Mijn bedoeling is net dat de binnenkant lekker roetig zwart word, dat is ook veel mooier als je van bovenaf kijkt want dan zie je die ronde opening niet meer. De buitenlant moet uiteraard mooi gereinigd worden.

Comment

• Mijn BM is gearriveerd bij de dealer. Net papieren mogen ophalen .
                                Is ook ruim een maand vroeger dan verwacht... Had besteld op 23/03 en was verwacht eind juli.

Nu nog verzekering enzo in orde brengen, laatste examens afleggen en vrijdag kan ik ermee gaan toeren .

Voor zover ik zag zat er ook een RNS 510 in ipv een 310 (4 knopkes aan zijkanten scherm ipv 3).

Meer dan tevreden dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                                  Mijn BM is gearriveerd bij de dealer. Net papieren mogen ophalen .
                                  Is ook ruim een maand vroeger dan verwacht... Had besteld op 23/03 en was verwacht eind juli.

Nu nog verzekering enzo in orde brengen, laatste examens afleggen en vrijdag kan ik ermee gaan toeren .

Voor zover ik zag zat er ook een RNS 510 in ipv een 310 (4 knopkes aan zijkanten scherm ipv 3).

Meer dan tevreden dus!
                                  Bij Decancq gekocht?

Comment

• Uhu. Hebben daar al aardig wat besteld de laatste jaren .

Waarom wel?

Comment

• Ik ben aan het uitkijken voor een Golf/A3 daar of bij Maes... In beide garages al gekocht, dusja... Wel leuk zo'n RNS510 i.p.v. een 310. Welke opties heb je nog genomen? Krijgen we wat foto's te zien?

Comment

• Aha . Heel goede ervaringen tot nu toe bij Decancq, zowel bij Audi als VW. Over Maes hoor ik nogal wat mensen negatief bezig, maar heb er zelf geen ervaring mee.

opties:
                                        pack business (airco, RNS 310, metaalkleur)
                                        pack urban (parkeersensoren, kantelende buitenspiegel, bandenspanningcontrole, cruise control, ...)
                                        armsteun vooraan
                                        mistlampen
                                        verdonkerde achterruiten
                                        elektrische achterruiten
                                        leder op stuur, pook en handrem

andere velgen zou ik er graag deze zomer nog opzetten (eerst terug wat geld verdienen): deze

foto's zal ik volgend weekend es nemen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                                          Aha . Heel goede ervaringen tot nu toe bij Decancq, zowel bij Audi als VW. Over Maes hoor ik nogal wat mensen negatief bezig, maar heb er zelf geen ervaring mee.

opties:
                                          pack business (airco, RNS 310, metaalkleur)
                                          pack urban (parkeersensoren, kantelende buitenspiegel, bandenspanningcontrole, cruise control, ...)
                                          armsteun vooraan
                                          mistlampen
                                          verdonkerde achterruiten
                                          elektrische achterruiten
                                          leder op stuur, pook en handrem

andere velgen zou ik er graag deze zomer nog opzetten (eerst terug wat geld verdienen): deze

foto's zal ik volgend weekend es nemen .
                                          Nooit geen klagen gehad van Maes met onze vorige auto daar. Bij Decancq eigenlijk wel, maar niet noemenswaardig.

Graag foto's van het interieur van je Golf als je hem hebt Kwestie van te zien hoe mijn config er werkelijk zou uitzien.

Comment

Working...
                                          X