Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar het schijnt is JOE FM het volledige grondgebied Belgie omdat ze ook samenwerken met de Waalse tegenhanger van het Verkeerscentrum. Maar ja, in Wallonie valt JOE FM snel weg. Dus das ook niet zo nuttig dan.

Oorspronkelijk geplaatst door Flesh Bekijk Berichten
    Nice one! Hopelijk laten ze jouw mooi systeem met rust!

Over TMC: Ik gebruik Radio 2 en indien hij die niet kan ontvangen schakelt hij gewoon over op een andere. Voor regio antwerpen vind ik dat de beste zender (wel met aantal min. vertraging)...
    Perfect is TMC natuurlijk nooit want dan stelt de GPS gewoon een andere route voor via secundaire/provinciale wegen die ook vast blijken te zitten...
    De mondelinge waarschuwing bij onverwachte verkeershinder/obstakels vind ik dan weer wel handig! En die werkt zelfs als je niet aan het navigeren bent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
      Deze namiddag besteld

Golf VI bluemotion (mj2011)
      -Pack Urban (Parkeersensoren voor en achter, buitenspiegel klikt naar beneden in achteruit, in de hoogte verstelbare voorzetels, bandenspanningscontrole en cruise control)
      -Pack Cool & Sound + GPS RNS 510 (Navigatie en climatronic)
      -Elektrische ruiten achteraan
      -Centrale armsteun vooraan
      -Lederen multifunctiestuur (stuur, schakelpook en handrem met leder bekleed, radiobediening op het stuur en boordcomputer plus)
      -Mistlichten
      -Bluetooth (moBridge)

Levering is voor september.
      Ook op dit forum eens proficiat zeggen ;-)
      Wat is moBridge misschien? Gaat bluetooth niet samen met uw GPS-module?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svermoere Bekijk Berichten
        Ik heb mijn nieuwe golf BM dit weekend ontvangen en er zat dus ook een RNS510 ipv RNS310 in.
        Ook mooie cadeau! Vreemd want volkswagen scheurt daar toch deftig z'n broek aan zou je denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svermoere Bekijk Berichten
          Naar het schijnt is JOE FM het volledige grondgebied Belgie omdat ze ook samenwerken met de Waalse tegenhanger van het Verkeerscentrum. Maar ja, in Wallonie valt JOE FM snel weg. Dus das ook niet zo nuttig dan.
          Nog wat bijkomende TMC info: http://www.radio1.be/programmas/meer-over/rdstmc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
            Ook mooie cadeau! Vreemd want volkswagen scheurt daar toch deftig z'n broek aan zou je denken.
            Vw scheurt daar z'n broek niet aan, denk aan volgende aspecten:

Indien 310 niet beschikbaar langere levertermijn en wagens die van de band komen zonder audio, dus stockage van wagens die niet kunnen worden geleverd.
            Extra arbeid buiten de band van de 310 nadien.
            Alle klanten die hun wagen niet geleverd krijgen: slechte commerciële reclame

dit zijn de voornaamste aspecten van een zogezegde commerciële geste.

Persoonlijk heb ik het idee dat dit een win-win situatie is voor alle partijen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
              Vw scheurt daar z'n broek niet aan, denk aan volgende aspecten:

Indien 310 niet beschikbaar langere levertermijn en wagens die van de band komen zonder audio, dus stockage van wagens die niet kunnen worden geleverd.
              Extra arbeid buiten de band van de 310 nadien.
              Alle klanten die hun wagen niet geleverd krijgen: slechte commerciële reclame

dit zijn de voornaamste aspecten van een zogezegde commerciële geste.

Persoonlijk heb ik het idee dat dit een win-win situatie is voor alle partijen.
              En de grootte van aankoop, als je bij uw leverancier 100.000 navigaties besteld per soort, of je besteld er 200.000 van maar 1 model, dat zal hem ook wat schelen

Comment

• Bestaat die RNS 310 uberhaupt eigenlijk wel? Misschien enkel via Photoshop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                  Ook op dit forum eens proficiat zeggen ;-)
                  Wat is moBridge misschien? Gaat bluetooth niet samen met uw GPS-module?
                  Een moBridge is een toestel dat achter de navigatie-eenheid wordt geplaatst en erop aangesloten wordt. Zo krijg je bluetooth met informatie op het grote scherm van de navi en op de boordcomputer tussen de tellerpartij. Oorspronkelijk bood VW zelf iets aan, maar dat bleek niet te werken met oa. iPhones. Dan hebben ze die moBridges ontdekt en nu bieden ze die aan als accessoire.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
                    Een moBridge is een toestel dat achter de navigatie-eenheid wordt geplaatst en erop aangesloten wordt. Zo krijg je bluetooth met informatie op het grote scherm van de navi en op de boordcomputer tussen de tellerpartij. Oorspronkelijk bood VW zelf iets aan, maar dat bleek niet te werken met oa. iPhones. Dan hebben ze die moBridges ontdekt en nu bieden ze die aan als accessoire.
                    Prijs van een Mobridge?

Een Kufatec/Fiscon kost 499€

Weet iemand het verschil tussen beiden?

Comment

Prijs van een Mobridge?

Een Kufatec/Fiscon kost 499€

Weet iemand het verschil tussen beiden?
                      Het is evenveel voor een moBridge en functionaliteit is, denk ik, hetzelfde. moBridge behoort tot de originele VW accessoires, vandaar dat bij mijn bestelling het handigste was dat te kiezen. Ze zijn er bij VW mee vertrouwd, dus naar garantie etc. toe leek mij dat ook goed.
                      Last edited by ; 23/06/2010, 23:09.

Comment

• Gangbare garagekorting op GOLF VI Golf Blue Motion

Wat is momenteel een gangbare, gebruikelijke korting
                        wanneer je als particulier bij Volkswagen langsloopt voor een Golf Blue Motion?
                        Collega kreeg net offerte met 3% en dat lijkt me belachelijk weinig...

(sorry, zie net in forum op 30 maart 2010 dat er sprake is van 7%)
                        Last edited by ; 24/06/2010, 00:35. Reden: dieper in de forum gedoken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten

• 7,5 % van de garagehouder
                          • 3 % (of 15 %, afhankelijk van de CO per km) als je in vlaanderen woont en als je koopt als particulier
                          • 200 of wat euro voor de roetfilter

Comment

• VW kan productie van die bluemotion modellen bijna niet volgen. waarom zouden ze dan korting geven:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flesh Bekijk Berichten
                              Bestaat die RNS 310 uberhaupt eigenlijk wel? Misschien enkel via Photoshop
                              Awel hier is deze week er éne geleverd met RNS 310 (misschien moet ik eens checken of niet de opvolger is, 315)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten

Heb zelf in 3 garage's geweest, 3% 6,5% 7,5% als particulier

Comment

• Weet er iemand hoe je een RNS 310 en RNS 315 uit elkaar kan houden?

Is er ergens een verborgen functiescherm met systeem en software versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand hoe je een RNS 310 en RNS 315 uit elkaar kan houden?

Is er ergens een verborgen functiescherm met systeem en software versie?
                                    315 heeft standaard bluetooth

Comment

315 heeft standaard bluetooth
                                      Wel er is een mobridge geïnstalleerd, dus ik ben aan het uitzoeken of deze nu overbodig was of niet.

Wat ik wel al weet is, met de phone-knop kan je de telefoon bedienen op het scherm van deze RNS.

Naar ik dacht was dit niet mogelijk met de RNS 310 (enkel op het schermpje van de boordcomputer)

-> dus mocht er iemand weten waar je de juiste ref. 310 / 315 kan terugvinden (verborgen menu, ...?)

Comment

• Golf 6 Bluemotion

Wij hebben de Golf 6 nu ongeveer 3 weken. Als verrassing kregen wij ook de RNS510 ipv de bestelde RNS310.(toch een leuk cadeautje van ong 2000€) Direct de moBridge laten installeren. Kostprijs was 590 euro incl BTW. Deze werkt wel redelijk goed naar mijn mening. Enkel spraakherkenning wordt niet ondersteund in het Nederlands. Wat het compleet maakt is dat de carkit samenwerkt met de RNS510. Dit was blijkbaar niet met de RNS310. Dan moest je verdergaan op het menu tussen de tellers. Als iemand er vragen of foto's van wil, laat maar iets weten.

Weet mss iemand hoe je kan instellen als je vertrekt met de wagen dat de deuren automatisch op slot gaan? Wij zijn daar niet zo vertrouwd mee.
                                        Dank bij voorbaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
                                          Wij hebben de Golf 6 nu ongeveer 3 weken. Als verrassing kregen wij ook de RNS510 ipv de bestelde RNS310.(toch een leuk cadeautje van ong 2000€) Direct de moBridge laten installeren. Kostprijs was 590 euro incl BTW. Deze werkt wel redelijk goed naar mijn mening. Enkel spraakherkenning wordt niet ondersteund in het Nederlands. Wat het compleet maakt is dat de carkit samenwerkt met de RNS510. Dit was blijkbaar niet met de RNS310. Dan moest je verdergaan op het menu tussen de tellers. Als iemand er vragen of foto's van wil, laat maar iets weten.

Weet mss iemand hoe je kan instellen als je vertrekt met de wagen dat de deuren automatisch op slot gaan? Wij zijn daar niet zo vertrouwd mee.
                                          Dank bij voorbaat
                                          Anti carjacking moet je in de garage laten programmeren of met Vag.com
                                          kan je het zelf doen
                                          Gaat dicht vanaf 25km/u

Comment

Working...
                                          X