Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
    Naar welk nr. moet je dan bellen? Mag via PM.
    Je mag mij die nr ook sturen dan De dealer steekt het natuurlijk op de fabriek. Is toch niet klantvriendelijk van volkswagen

Comment

• Nieuwe optie

Nieuwe optie beschikbaar. Verdonkerde achterlichten/Led-techniek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
        Nieuwe optie beschikbaar. Verdonkerde achterlichten/Led-techniek
        De achterlichten van R dan? Da's toch al "lang" verkrijgbaar als optie?

Comment

Had ik hem een week eerder besteld, dan was hij er nu al... Ik denk dat ik de magische grens van de "congé" aan m'n been heb. Nu ja, we zullen zien. Hoop doet leven.
          Dag Fons, ik heb mijn BM 5 deurs (99gr) op 3 juni besteld (meer dan 2 weken voor jou) en heb hem ook nog niet... Toen ik een week of 3-4 geleden naar mijn dealer belde stond de voorlopige productieweek nog op week 35, helemaal eind augustus dus... En dat zou betekenen dat ik mijn auto pas rond half september zou hebben. Aangezien het nog maar een voorlopige productieweek was kon die dus nog naar voor en achter schuiven tot de datum echt vast stond.

Ik ga morgen mijn dealer ook eens bellen om te luisteren wat nu precies de status van mijn auto is... Hopelijk komt hij ook een maand vroeger dan dat ze me toen gezegd hebben en heb ik hem zeer binnenkort...
          Update: Nog steeds geen finale productieweek... Voorlopig staat hij op half september... Nog mensen waarbij het zo lang duurt?

@Squiiz, @Fons: Het gaat bij jullie toch ook om de Belgische 99gr versie neem ik aan?
          Last edited by ; 02/08/2010, 21:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            De achterlichten van R dan? Da's toch al "lang" verkrijgbaar als optie?
            Is niet verkrijgbaar en zeker niet op een BM, is alleen op GTI en GTD dacht ik.

Toch niet als optie op de site van Dieteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flesh Bekijk Berichten
              Dag Fons, ik heb mijn BM 5 deurs (99gr) op 3 juni besteld (meer dan 2 weken voor jou) en heb hem ook nog niet... Toen ik een week of 3-4 geleden naar mijn dealer belde stond de voorlopige productieweek nog op week 35, helemaal eind augustus dus... En dat zou betekenen dat ik mijn auto pas rond half september zou hebben. Aangezien het nog maar een voorlopige productieweek was kon die dus nog naar voor en achter schuiven tot de datum echt vast stond.

Ik ga morgen mijn dealer ook eens bellen om te luisteren wat nu precies de status van mijn auto is... Hopelijk komt hij ook een maand vroeger dan dat ze me toen gezegd hebben en heb ik hem zeer binnenkort...
              Update: Nog steeds geen finale productieweek... Voorlopig staat hij op half september... Nog mensen waarbij het zo lang duurt?

@Squiiz, @Fons: Het gaat bij jullie toch ook om de Belgische 99gr versie neem ik aan?
              De mijne is op 19 juni besteld en zal in week 33 in productie gaan (bestelling met spoedcode en productieslot omgewisseld met eerdere bestelling van gewone stockwagen). Het betreft inderdaad een Belgische BM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
                Is niet verkrijgbaar en zeker niet op een BM, is alleen op GTI en GTD dacht ik.

Toch niet als optie op de site van Dieteren

Op de configurator van vw.be staat het bij de optielijst.

Versie Highline dus niet op trendline en BM. Weet niet dat het de r-line lichten zijn want er staat geen foto bij en ook geen beschrijving

grtz

Comment

• Voettredes

Weet er iemand of je op een Golf VI standard zijskirts kunt bijzetten van een GTD?

Ik bedoel het stuk zwart plastic onder de deur bij een GTD.
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 10/08/2010, 11:38.

Comment

• Kleine mededeling:

Vriendin heeft een Firmawagen mogen bestellen. Na lang overleggen is het een Golf Variant geworden.

Een trendline bluemotion met niet teveel opties. Haar budget lag namelijk niet zo hoog. Maar het is dan ook haar eerste wagen en ze krijgt hem volledig gratis :p en ze mag ook gratis tanken in binnen en buitenland :p enkel belastingen moeten we betalen, maar een bluemotion is dan weer lekker goedkoop daarin dus dat valt mee.

Als we hem hebben rond oktober zal ik hier alles eens mooi opsommen + misschien wat foto's.

Rede dat we voor de Golf Variant zijn gegaan is omdat ik met een "gewone" golf 6 rijd en daar super tevreden van ben Al droom ik wel stilletjes van een Scirocco of Golf GTI :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                      Kleine mededeling:

Vriendin heeft een Firmawagen mogen bestellen. Na lang overleggen is het een Golf Variant geworden.

Een trendline bluemotion met niet teveel opties. Haar budget lag namelijk niet zo hoog. Maar het is dan ook haar eerste wagen en ze krijgt hem volledig gratis :p en ze mag ook gratis tanken in binnen en buitenland :p enkel belastingen moeten we betalen, maar een bluemotion is dan weer lekker goedkoop daarin dus dat valt mee.

Als we hem hebben rond oktober zal ik hier alles eens mooi opsommen + misschien wat foto's.

Rede dat we voor de Golf Variant zijn gegaan is omdat ik met een "gewone" golf 6 rijd en daar super tevreden van ben Al droom ik wel stilletjes van een Scirocco of Golf GTI :p
                      Ik ben deze wagen ook aan het overwegen. Is die recent besteld? Dus levertermijn is dan Oktober? Begin of eind?

Comment

• Ik heb de mijne besteld eind januari net voor het einde van 't autosalon. Hij is van de band gerold op 15 maart (een maandag, ha!) en geleverd 30 april, dus (toen) 12 weken waarvan 6 weken op transport.

Comment

• Iemand die al een model 2011 in ontvangst heeft genomen met de rns 315?

het is hier maar stil.

Mijn golf wordt geleverd 14 september.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
                            Iemand die al een model 2011 in ontvangst heeft genomen met de rns 315?

het is hier maar stil.

Mijn golf wordt geleverd 14 september.

grtz
                            kan een goed teken zijn als je kijkt naar het Opel Insignia topic, 3 delen al.

Comment

• De mijne wordt volgende week geleverd, maar wel met een rns510.

Zijn er buiten de navigatie verschillen met model 2010?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                Gisteren per mail een prijsofferte aangevraagd voor de Xenons op mijn Golf 6 + de nieuwe LED achterlichten.

Heb de offerte gevraagd bij mijn VW garage waar ik ga en deze is ACM in mechelen en bij deze ben ik serieus verschoten.

Eerst zeiden ze dat momenteel de software voor mijn gewone golf nog niet compatibel is met de xenons. Dus daar kon ik nog inkomen uiteraard al weet ik niet dat dit wel correct is want ik ken er niet veel van.

Dan kwamen ze met de prijs, voor de Xenons: 2627€ (exclusief stekkers en kabels die eventueel nodig zijn)
                                prijs achterlichten LED: 634€

Dit alles zonder montage want dan komt er per uur 61.74€ bij. En ze hebben +- 12 uur tijd nodig voor de totale 4 lichten te steken.
                                Dus alles tesamen als "Richtprijs" +-4000€ zonder de kabelkes enal...

Ik vind dit persoonlijk nogal vrij duur klinken :p Heeft nog iemand hier ervaringen mee of is dit echt pure afripperij?

Ben daar ook eens gaan horen voor Led achterlichten.

Is momenteel technisch niet mogelijk was de uitleg....

hoe ist nu me uw uitlaat?

Grtz

Comment

• Als ze moeten beginnen met de hele auto open te gooien en stuurdozen ofzo moeten vervangen is dat nu eenmaal wat het kost. Ik vind het al ferm dat ze de moeite doen om dit voor u te bereken terwijl ze weten dat de kans klein is dat iemand dat geld er aan zou besteden.

Laat maar weten hier of je een andere garage vindt die het voor minder doet, met de originele onderdelen enz. uiteraard.

Comment

• Gisteren mijn golf BM gaan afhalen. Rijdt zacht en stil. Geen rammels, alles klinkt veilig en stevig. Tevreden.

Comment

Gisteren mijn golf BM gaan afhalen. Rijdt zacht en stil. Geen rammels, alles klinkt veilig en stevig. Tevreden.
                                      Ben je hem eindelijk mogen gaan halen? Hoe bevalt het interieur? Is het nu al het nieuwe model? Is er iets veranderd?
                                      Last edited by ; 29/08/2010, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
                                        Ben je hem eindelijk mogen gaan halen? Hoe bevalt het interieur? Is het nu al het nieuwe model? Is er iets veranderd?
                                        Interieur is zowat exact hetzelfde als de uwe. Het is een model 2011, maar er verschilt niets met 2010... Ik ben er heel tevreden mee, maar helaas ervaar ik het gekraak in de voorste deuren dat blijkbaar bij heel veel golf VI voorkomt. Nog eens mee naar de dealer gaan voor hopelijk een oplossing.

Voor de rest paar leuke en praktische ontdekkingen gedaan. De golf weet blijkbaar wanneer hij op een helling staat en houdt zichzelf dan ook eventjes vast zodat vertrekken op een helling niets inhoud. Wanneer de ruitenwissers actief zijn en je stopt aan een kruispunt vertragen ze een beetje. Bij het inschakelen van de achteruitversnelling wist hij even z'n achteruit.En als laatste is de bochtenverlichting met de mistlichten ook leuk.

Het beste van allemaal is natuurlijk de rns510 en daarbij de moBridge. Fantastisch bluetoothsysteem. Bij het koppelen met m'n iphone werd meteen in enkele seconden het volledige telefoonboek perfect overgenomen. Zo ook voor m'n laatste oproepen en gemiste gesprekken. Prachtig.

Comment

De golf weet blijkbaar wanneer hij op een helling staat en houdt zichzelf dan ook eventjes vast zodat vertrekken op een helling niets inhoud.
                                          Wegrijhulp op hellingen blijkt dus standaard op een bluemotion te zitten, bij een trendline moet je hier 125 € voor bijbetalen.
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X