Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ela ela, niks tegen de kleur zwart é

Ne zwarten auto is in mijn ogen nog steeds het mooiste als het zonnetje schijnt. Ok hij vraagt meer onderhoud omdat je hem regelmatig moet kuisen. Maar eens gekuist is het gevoel eens zo leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      ela ela, niks tegen de kleur zwart é

Ne zwarten auto is in mijn ogen nog steeds het mooiste als het zonnetje schijnt. Ok hij vraagt meer onderhoud omdat je hem regelmatig moet kuisen. Maar eens gekuist is het gevoel eens zo leuk
      99% van de zwarte auto's zien er niet uit als de zon schijnt omdat ze vol staan met waskringen, carwashschade en andere krassen.

Comment

• Beetje autofreak zorgt dat die waskringen verdwenen zijn en gaat al zeker niet naar de carwash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
          Beetje autofreak zorgt dat die waskringen verdwenen zijn en gaat al zeker niet naar de carwash
          Inderdaad, wie gaat er nu naar een carwash?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
            niet auto liefhebbers en lease rijders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
              Voor die mensen maakt het ook geen reet uit of de auto nu vol krassen staat of niet, ze zien zelfs amper het verschil onder de aangekoekte hoeveelheid vuil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                mensen die geen tijd ervoor hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk Berichten
                  zaterdag eindelijk golfje besteld

golf 6
                  versie highline 5 deuren
                  tsi 1.4l 122pk dsg7

kleur: candywit
                  pack: r-line plus, r-line exterior
                  pack city
                  pack business gps rns310
                  keyless access
                  acherlichten met led techniek
                  verduisterende film 95%
                  zijairbags achteraan

en normaal ook light assist maar da was hij precies vergeten aan te vinken maar da zal nog wel geregeld kunnen worden

-jinxed-
                  Proficiat met de auto, hopelijk heb je er veel plezier aan

alsk vragen mag, hoeveel % korting hebt ge gekregen ?
                  zou volgens de reacties hier tussen de 7 a 8.5 kunnen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saveria Bekijk Berichten
                    Proficiat met de auto, hopelijk heb je er veel plezier aan

alsk vragen mag, hoeveel % korting hebt ge gekregen ?
                    zou volgens de reacties hier tussen de 7 a 8.5 kunnen zijn
                    7% en dan nog een heel goeie deal gekregen op winterbanden

Comment

• Mijn zwarte wagen word inderdaad netjes onderhouden. De waskringen worden zoveel als mogelijk weggewerkt.

Carwash zal ik nooit doen met eigen wagen. Zelfs niet als ik weinig tijd zou hebben om te kuisen, dan kuis ik hem liever niet en maak ik er wel eens tijd voor.

En waskrassen zie je trouwens op alle wagens waar de zon op zit niet alleen op zwarte hoor, daarom blijf ik erbij dat ne zwarte wagen gekuist ook de mooiste wagen is en blijft

Comment

• Heb daarnet even kunnen rijden in de VW Golf 6 met nieuwe 1.6TDI. Buiten het feit dat de auto best goed reed viel me de SCHITTERENDE AFWERKINGSKWALITEIT in deze klasse op.
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
                          Ik ben een autoliefhebber, maar een auto is niet gemaakt om te wassen maar om te rijden
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Een huis is ook niet gemaakt om in te kuisen maar om in te leven, maar tis ook daarom dat er een programma op tv bestaat met Sien en Marja

Uw wagen of uw huis onderhouden hoort er nu eenmaal bij, het verhoogt de kans op langere levensduur, ... enz....

Comment

• goede avond,

Ik sta op het punt een golf 6 GTI te kopen (2de hands - 34.000 km - 06/2009).
                              Zijn er bepaalde zaken waaraan ik extra aandacht moet geven bij een golf 6? Bepaalde kwalen, mankementen,...

Alvast bedankt voor jullie antwoord
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Update nieuwe xenon golf 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
                                  zien er wel netjes uit :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                    Een huis is ook niet gemaakt om in te kuisen maar om in te leven, maar tis ook daarom dat er een programma op tv bestaat met Sien en Marja

Uw wagen of uw huis onderhouden hoort er nu eenmaal bij, het verhoogt de kans op langere levensduur, ... enz....
                                    Er zijn veel onzinnige dingen op tv dus dat is geen referentie voor mij

Mijn wagen wordt heel goed onderhouden, net zoals de meeste leasewagens. Maar een wagen wassen of niet wassen doet toch niks aan de levensduur zou ik zo denken ... in ieder geval niet in mijn geval met mijn 45 000 kilometer per jaar ...

Die kilometers zijn ook de reden dat leaserijders hier ook vermeld worden, het toont nogal weinig begrip van mensen die wel de tijd en mogelijkheid hebben om steeds met een propere wagen op de baan te zijn
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik heb net van men werkgever een golf bluemotion ontvangen als leasewagen. Achteraan op de klep staat bluemotion tdi, met een rode I dus. Weet er iemand wat het veschil is tegenover de vorige versie?
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Dat zal wel een foutje zijn. Vroeger duidde de rode i op meerdere pk's. Maar de bluemotion heeft maar 1 standaard. Tenzij er al een chiptuning op gebeurd is in de garage. Wat het mss wel kan zijn is dat er wel verschillende vermogens zijn in bv de Trendline versie. Daar heb je een 1.6CRTDI met 66Kw en 90Pk en een 1.6CRTDI met 77Kw en 105Pk. Terwijl de BM 77Kw en 105Pk is. Volgens mij gaat dat het verschil zijn.
                                        Last edited by ; 09/12/2010, 21:02.

Comment

• auto kwam rechtstreeks van de importeur dieteren, kans op een foutje lijkt me dus vrij klein ...
                                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                          X