Oorspronkelijk geplaatst door flanger
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenIk heb net slecht nieuws gekregen van de dealer.
Mijn bluemotion is besteld in de laatste week van januari. De levering was voorzien (ten laatste) begin april. Het ziet er naar uit dat het niet voor midden mei zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenals ze beloven in maart zoals in mijn geval (besteld op 29/01) moegen ze hem houden als het na mei zal worden. zal eens de kleine letterkes nalezen...
Vraag maar eens na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenVoorlopig staat de offerte zo:
- Golf variant 1.6 highline
- Pack City
- Pack Business GPS
- Wintermodule
- Carkit (mobridge)
- Scheidingsnet
- USB lezer
- gechromeerde dakraling
maar naar schatting ga ik nog een € 400 over hebben voor 1 of andere optie. Eerlijk gezegd is er geen enkele van die 3 opties die me echt aantrekken (mss het panoramisch dak, maar dan nog...). Zijn er opties die niet op de car configurator online staan die je wel kunt bestellen via Dieteren?
Een ander alternatief zou een passat sedan zijn (variant valt buiten budget), maar dan heb ik wel geen break & ga ik licht boven budget.- ESP maar op een handgeschakelde 1.6 ga je dat echt niet nodig hebben en de herverkoopwaarde interesseert je waarschijnlijk niet
- Panoramadak (eerst proefrit)
- 230V stopcontact is niet echt interessant en je verliest daardoor de achterste bekerhouders
- Alarm is niet nodig (geen eis van de verzekering)
- Alu velgen in 17'' zijn echt wel mooi op een Variant (Porto 225/45/R17 met sportophanging kost zowat 500 euro, koopje!)
- Keyless access is een gadgetje
- Light assist is misschien wel leuk?
- Verduisterde ruiten vind ik vervelend; je kan een set zonneschermen kopen bij op het aankoopfactuur maar VW is wel heel wat prijziger dan rechtstreeks bij de fabrikant
- Xenon zal wel over je budget zitten (en als Xenon in je budget zit zou ik die zeker laten vallen voor een DSG !)
- Zij-airbags achteraan zijn een goeie bijkomende bescherming voor de eventuele kids.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door santafab Bekijk BerichtenIk heb net slecht nieuws gekregen van de dealer.
Mijn bluemotion is besteld in de laatste week van januari. De levering was voorzien (ten laatste) begin april. Het ziet er naar uit dat het niet voor midden mei zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenAls je auto rechtdoor aan het rijden is merken sensoren aan uw wielassen dat het ene wiel sneller draait dan het andere. Zuiver software dus, die dingen zitten er toch al voor data-input voor esp en abs en asr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenDan zit je wel weer een klasse hoger en heb je een veel knappere auto (ben niet echt fan van het design van de golf variant). Ik zou het wel weten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk Berichten- ESP maar op een handgeschakelde 1.6 ga je dat echt niet nodig hebben en de herverkoopwaarde interesseert je waarschijnlijk niet
- Panoramadak (eerst proefrit)
- 230V stopcontact is niet echt interessant en je verliest daardoor de achterste bekerhouders
- Alarm is niet nodig (geen eis van de verzekering)
- Alu velgen in 17'' zijn echt wel mooi op een Variant (Porto 225/45/R17 met sportophanging kost zowat 500 euro, koopje!)
- Keyless access is een gadgetje
- Light assist is misschien wel leuk?
- Verduisterde ruiten vind ik vervelend; je kan een set zonneschermen kopen bij op het aankoopfactuur maar VW is wel heel wat prijziger dan rechtstreeks bij de fabrikant
- Xenon zal wel over je budget zitten (en als Xenon in je budget zit zou ik die zeker laten vallen voor een DSG !)
- Zij-airbags achteraan zijn een goeie bijkomende bescherming voor de eventuele kids.
*Panoramadak is idd mss goeie optie... Heb wel wat schrik van extra geluiden?
*230 V stopcontact niet nodig idd, zit ook al 1 standaard op highline
*Alarm niet nodig
* Keyless access is idd een gadget
*Light assist hoeft niet... Mss als ik € 140 over heb :-)
*Xenon is over budget, net als DSG
*Zij airbags niet nodig, geen kids & bijna nooit passagiers op achterbank.
Wat is eigelijk het praktische verschil tussen "Verdonkerde ruiten" & "Verduisterende film"? En is er een verschil van visibiliteit binnenin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten*ESP zit standaard op highline
*Panoramadak is idd mss goeie optie... Heb wel wat schrik van extra geluiden?
*230 V stopcontact niet nodig idd, zit ook al 1 standaard op highline
*Alarm niet nodig
* Keyless access is idd een gadget
*Light assist hoeft niet... Mss als ik € 140 over heb :-)
*Xenon is over budget, net als DSG
*Zij airbags niet nodig, geen kids & bijna nooit passagiers op achterbank.
Wat is eigelijk het praktische verschil tussen "Verdonkerde ruiten" & "Verduisterende film"? En is er een verschil van visibiliteit binnenin?
verduisterende film: gewoon een film die op de ruit wordt geplakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten*ESP zit standaard op highline
Comment
-
Ik heb hem dan eindelijk! Hierbij wat foto's .
Golf 6 Highline 1.4 TSI 122 pk DSG@7
Keyless acccess
Zij-airbag achteraan
Bandenspanningscontrole
Light assist
ESP
Verduisterde ruiten 95%
Business pack
climatronic
GPS RNS 310
Pack city
R-line exterieur
R-line plus + stoffen R-line bekleding.
Wat een wagen! Prachtige motor en versnellingsbak, zou hem nu al niet meer kunnen missen en heb er nog maar 300km opzitten!
-jinxed-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenIdeaal zeg, dezelfde lengte :-)
Dus geen problemen met de stuurkolom of de sleutels die in de weg zitten of knieeen tegen de middenkolom?
-jinxed-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenZiet er erg netjes uit!
Hoe verhoudt zo'n 1.4 TSI 122 zich tov. een 2.0 TDI 136?
Ik heb alleen maar met een 2.0 TDI met 110 pk gereden en ik vind de 1.4 TSI veel soepeler in heel het toerentalgebied. En de klank die eruit komt is ook een stuk beter
-jinxed-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk BerichtenVolgens wat ik op de website ("Vergelijking Standaarduitrusting" en de configurator) zie, is ESP bij de Variant enkel standaard bij Highline Bluemotion, Highline met DSG en Highline met 4Motion. Gewone Variant Highline heeft dus niet standaard ESP.
- Golf Variant VI 1.6 BM Highline
- Silver leaf
- Pack business GPS
- Pack City + APS
- Wintermodule
- Verdonkerde ruiten
- Gechromeerde dakrailing
- keyless access
- scheidingsnet
- 230 V stopcontact
- mobile device interface
- light assist
- mobridge carkit
Levertermijn: eind juli / augustus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jinxedfire Bekijk BerichtenIk heb hem dan eindelijk! Hierbij wat foto's .
Golf 6 Highline 1.4 TSI 122 pk DSG@7
Keyless acccess
Zij-airbag achteraan
Bandenspanningscontrole
Light assist
ESP
Verduisterde ruiten 95%
Business pack
climatronic
GPS RNS 310
Pack city
R-line exterieur
R-line plus + stoffen R-line bekleding.
Wat een wagen! Prachtige motor en versnellingsbak, zou hem nu al niet meer kunnen missen en heb er nog maar 300km opzitten!
-jinxed-
Is dat dezelfde sleutel dat je hebt voor keyless access of iets fancier? :-)
Comment
Comment