Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem knap. De gordellijn mocht mss iets hoger, maar het blijft een doordeweekse wagen. Voor sportieve looks moeten we bij de Scirocco zijn.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      dan zijn blijkbaar de banen in het Kortrijkse beter dan in Dilbeek en omgeving
      blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
      mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
      ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen
      Je hebt volledig gelijk, al moet ik opmerken dat ik nu ook met sportieve serie-uitgeruste velgen rij en dat ik enorm veel aan comfort moet inboeten. (dit zijn dus geen dure optionele velgen)
      Jammergenoeg is het een firmawagen, dus ik kan niet zomaar de velgen omruilen. Binnenkort moet ik terug kiezen, en het zullen hoogstwaarschijnlijk velgen zijn, maar niet groter dan 16" exemplaren. Ik ben nog redelijk jong en zie ook héél graag een mooie velg à la 18", maar de keuze is bij mij rap gemaakt als je ziet wat je ervoor moet opgeven.

Maar dit feit is natuurlijk totaal off-topic, mijns inziens is de Golf VI een mooie stijlvolle evolutie die geen potten breekt (maar dat is ook niet de bedoeling van een Golf) Nog even afwachten wat die wieldoppen geven in het echt, want die zien er toch stukken beter uit dan die van de Golf V.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mk79 Bekijk Berichten
        Je hebt volledig gelijk, al moet ik opmerken dat ik nu ook met sportieve (serie-uitgeruste) velgen rij en dat ik enorm veel aan comfort moet inboeten.
        Jammergenoeg is het een firmawagen, dus ik kan niet zomaar de velgen omruilen. Binnenkort moet ik terug kiezen, en het zullen hoogstwaarschijnlijk velgen zijn, maar niet groter dan 16" exemplaren. Ik ben nog redelijk jong en zie ook héél graag een mooie velg à la 18", maar de keuze is bij mij rap gemaakt als je ziet wat je ervoor moet opgeven.

Maar dit feit is natuurlijk totaal off-topic, mijns inziens is de Golf VI een mooie stijlvolle evolutie die geen potten breekt (maar dat is ook niet de bedoeling van een Golf) Nog even afwachten wat die wieldoppen geven in het echt, want die zien er toch stukken beter uit dan die van de Golf V.
        uiteraard was ik iets afgeweken van de topic, sorry voor dit !
        op de configurator van vw.de lijkt het dat de twee hogere benzine-versies (1,4 TFSI 122 en 160 pk) geen manuele bak hebben maar meteen een 7-gang DMG
        dit zou een teken zijn dat deze transmissie als DE oplossing voor de toekomst gezien wordt
        grote vraag is wat VAG dan zal doen met de Multitronic
        ik heb het gevoel dat de DMG/S-Tronic zal overwinnen, en dat de nochtans schitterende multitronic het niet zal overleven (Q5 is al met S-Tronic..

Comment

dan zijn blijkbaar de banen in het Kortrijkse beter dan in Dilbeek en omgeving
          blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
          mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
          ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen
          Uw opmerkingen zijn ook terecht. Maar je kan toch niet zeggen dat 18" oncomfortabel rijdt? Het is niet dat je maar 1 cm band overhebt.

Comment

• Zo in het rood en met mooie velgjes eronder vind'k 'm wel heel mooi!

Maar wat mij zo stilaan opvalt: eigenlijk is hij nog minder geëvolueerd dan
            de overgang van Golf IV naar Golf V (en toen was er al zoveel 'commotie' rond)..

Desalniettemin, toch een mooie evolutie!
            freude am fahren

Comment

• nog wat pics:

Check ook de laatste foto even: er hangen stickers op die beweren dat ie maar 99g CO² uitstoot; da's toch wel héél weinig? zou dit een hybride-Bluemotion variant zijn misschien?
              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                nog wat pics:

Check ook de laatste foto even: er hangen stickers op die beweren dat ie maar 99g CO² uitstoot; da's toch wel héél weinig? zou dit een hybride-Bluemotion variant zijn misschien?
                er staat in koeien van letters "BLUEMOTION" op de flank gedrukt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                  er staat in koeien van letters "BLUEMOTION" op de flank gedrukt...
                  ja, ik kan maar moeilijk geloven dat ie maar 99g zou uitstoten.. da's toch wel héél weinig?
                  wat voor een truukjes zouden ze daarvoor toepassen?
                  freude am fahren

Comment

• Kan hoor.

Mooi met die 18" velgen trouwens!

Comment

• Het is precies alsof ik hem al 3 jaar elke dag zie, ik ben hem echt al helemaal gewoon. Tikkeltje saai dus, maar een Golf mag dat zijn, dat is zijn geheim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                        nog wat pics:

pas nu merk ik dat de voorbumper een zichtbaar hechting vertoont (tussen lamp en wiel) die niet aanwezig was op de vorige foto's
                        wat is dat nu ?

Comment

pas nu merk ik dat de voorbumper een zichtbaar hechting vertoont (tussen lamp en wiel) die niet aanwezig was op de vorige foto's
                          wat is dat nu ?
                          Hechting? Ik volg niet...

Comment

wat is dat nu ?
                            Deze was aanwezig op alle foto's die ik tot nu heb gezien... Een beetje blind geweest?

Comment

• Begin hem hoe langer, hoe mooier te vinden. Maar waarom in godsnaam geen lens meer als je xenon-koplampen bestelt?

For once: lolang leve tuning!

Ciao,

Switcher

Comment

• schoon ma ik hoop dat die 1.9tdi er nie meer inzit want die is pokketraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                  schoon ma ik hoop dat die 1.9tdi er nie meer inzit want die is pokketraag.
                                  2.0TDI zit erin bij de diesels nu geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                                    Begin hem hoe langer, hoe mooier te vinden. Maar waarom in godsnaam geen lens meer als je xenon-koplampen bestelt?

For once: lolang leve tuning!

Ciao,

Switcher
                                    Lelijk is ie zeker niet. Qua design inderdaad geen "revolutie" maar wel een mooie "evolutie". Wat meer de (huidige) Audi-stijl.

Comment

• Golf IV en V moest ik altijd effe gewoon worden voor ik hem aanvaardbaar mooi vond, maar hebben me nooit kunnen bekoren. De golf VI vind ik van in het begin zeer geslaagd, zeker voor zijn klasse. Op de golf I na de knapste golf in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                        Deze was aanwezig op alle foto's die ik tot nu heb gezien... Een beetje blind geweest?
                                        [IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/content_Par_0004_Image.jpg[/IMG]

ik zie toch weel een verschil tussen deze twee...
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

ik zie toch wel een verschil tussen deze twee...
                                          ik vermoed dat je dit bedoelt:

Comment

Working...
                                          X