Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• was al een optie op de G3 .
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
      Hadden de vroegere 1.9 TDI 105pk uitvoeringen toch ook?
      Vind ik helemaal niet zo raar eigenlijk...
      Voor mei 2004 had de 1.9 TDI met 105 pk 5 versnellingen, daarna kreeg hij er 6. De overgang viel samen met de introductie van de 1.9 TDI met 90 pk.

Voor de bak met 5 versnellingen:
      • 0-100 km/u: 11,3 s
      • verbruik: 5,1 l/100 km
      • CO2: 135 g/km
      • topsnelheid 187 km/u
      Voor de bak met 6 versnellingen:
      • 0-100 km/u: 11,1 s
      • verbruik: 5,5 l/100 km
      • CO2: 145 g/km
      • topsnelheid 187 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C-Sharp Bekijk Berichten
        Voor mei 2004 had de 1.9 TDI met 105 pk 5 versnellingen, daarna kreeg hij er 6. De overgang viel samen met de introductie van de 1.9 TDI met 90 pk.

Voor de bak met 5 versnellingen:
        • 0-100 km/u: 11,3 s
        • verbruik: 5,1 l/100 km
        • CO2: 135 g/km
        • topsnelheid 187 km/u

Voor de bak met 6 versnellingen:
        • 0-100 km/u: 11,1 s
        • verbruik: 5,5 l/100 km
        • CO2: 145 g/km
        • topsnelheid 187 km/u
        Onze A3 (2005) heeft er nochthans maar 5
        Nuja maakt op zich niet zo veel uit lijkt mij, tenzij je écht eco wil gaan rijden.
        Kan persoonlijk met de Scirocco perfect 120 rijden in 5e, zonder dat je oren kapot gaan van de herrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJ_9911 Bekijk Berichten
          Even inpikken hier, bij de 1.6 cabrio (105pk) heb je maar 5 versnellingen? :s
          Jep, ook op de cabrio zijn het 5 versnellingen bij de 1.6 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
            Jep, ook op de cabrio zijn het 5 versnellingen bij de 1.6 TDI.
            Het rare is dat de TSI 1.2 77Kw 105Pk wel 6 versnellingen heeft. Maar dat zal wel met het verbruik te maken hebben...
            Dat de TSI 1.4 118Kw 160Pk 6 versnellingen heeft, lijkt me meer dan normaal anderzijds...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stigske Bekijk Berichten
              Het rare is dat de TSI 1.2 77Kw 105Pk wel 6 versnellingen heeft. Maar dat zal wel met het verbruik te maken hebben...
              Dat de TSI 1.4 118Kw 160Pk 6 versnellingen heeft, lijkt me meer dan normaal anderzijds...
              Is denk ik ook omdat de 1.2 TSI minder kopper heeft dan de TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Wat zijn de opties om bleutooth in een Golf VI te steken in combinatie met een RNS-310 ?

Fiscon ? VW zelf ?
                Fiscon Basic Plus (Kufatec)
                Ik ken iemand die ze plaatst (buurt van Sijsele-Maldegem) voor de prijs van 399€ incl installatie. Telefoon werkt zo ook via de RNS-310 en kan ook bediend worden vanuit de boordcomputer.

Comment

• Ik heb voor het eerst mijn inschrijvingsbewijs van mijn golf 6 sedan eens bekeken. Wat blijkt nu. Er staat op dat het een stationwagen is. Kan dit een probleem zijn voor het een of ander? Heeft iemand net hetzelfde aan de hand?

Comment

Ik heb voor het eerst mijn inschrijvingsbewijs van mijn golf 6 sedan eens bekeken. Wat blijkt nu. Er staat op dat het een stationwagen is. Kan dit een probleem zijn voor het een of ander? Heeft iemand net hetzelfde aan de hand?
                    Geen probleem hoor.
                    Het is omdat de Golf een 5e deur heeft, dat ie nu automatisch als Auto Dubbel Gebruik ingeschreven staat.
                    Dit was me eerder ook al opgevallen, en na een telefoontje naar VW werd me bevestigd dat dit inderdaad normaal is.

Grtjs,
                    Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                      Geen probleem hoor.
                      Het is omdat de Golf een 5e deur heeft, dat ie nu automatisch als Auto Dubbel Gebruik ingeschreven staat.
                      Dit was me eerder ook al opgevallen, en na een telefoontje naar VW werd me bevestigd dat dit inderdaad normaal is.

Grtjs,
                      Stelo
                      Dit heeft toch totaal niets met VW te maken? Op de papieren van VW staat dat het een "kombilimousine" is. Dit wil zeggen hatchback of sedan. Normaal is dat toch het verschil tussen de 3 en 5 deurs versie. Nu staat er stationwagen op mijn roos inschrijvingsbewijs. Nu vraag ik mij af of dit wel wettelijk in orde is voor de wet en/of voor de verzekering. En als het fout is, waar ligt de fout? Bij de verzekeringsmakelaar of bij de DIV?

Comment

Dit heeft toch totaal niets met VW te maken? Op de papieren van VW staat dat het een "kombilimousine" is. Dit wil zeggen hatchback of sedan. Normaal is dat toch het verschil tussen de 3 en 5 deurs versie. Nu staat er stationwagen op mijn roos inschrijvingsbewijs. Nu vraag ik mij af of dit wel wettelijk in orde is voor de wet en/of voor de verzekering. En als het fout is, waar ligt de fout? Bij de verzekeringsmakelaar of bij de DIV?
                        Dit staat ook op de papieren bij mijn Golf 6 BM 5 deurs. De verzekeraar verstond zich er ook niet aan maar na een belletje bij VW zelf kwam het uit omdat ze zo worden uitgeschreven bij VW Duitsland.. Bij ons zorgt dit voor geen probleem.

Comment

• R20 bumper

Weet iemand of de voorbumper van een golf 6 R20 te monteren is op een golf 6 highline met R pakket?

Comment

• Heeft iemand een idee of de RNS510 nog dikwijls gestolen wordt? Of is de 'hype' gaan liggen?

Ik ben aan het twijfelen om de RNS510 van mijn Golf binnenkort in een Scirocco te steken (ipv een RNS315), maar natuurlijk niet als de kans weer groot is dat ze mijn deur forceren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                              Heeft iemand een idee of de RNS510 nog dikwijls gestolen wordt? Of is de 'hype' gaan liggen?

Ik ben aan het twijfelen om de RNS510 van mijn Golf binnenkort in een Scirocco te steken (ipv een RNS315), maar natuurlijk niet als de kans weer groot is dat ze mijn deur forceren...
                              Zou de kans met de RNS 315 niet even groot zijn?
                              Het is alvast een tijdje geleden dat ik nog van dergelijke diefstallen gehoord heb, maar een garantie heb je uiteindelijk nooit ...
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Zou de kans met de RNS 315 niet even groot zijn?
                                Het is alvast een tijdje geleden dat ik nog van dergelijke diefstallen gehoord heb, maar een garantie heb je uiteindelijk nooit ...
                                Bwa, denk het niet. Die kost echt aanzienlijk minder.

Toen mijn RNS510 gestolen werd, stond er 10 meter verder een Golf met RNS315 en daar zijn ze niet aangekomen.

Comment

Bwa, denk het niet. Die kost echt aanzienlijk minder.

Toen mijn RNS510 gestolen werd, stond er 10 meter verder een Golf met RNS315 en daar zijn ze niet aangekomen.
                                  Klopt wel inderdaad. Al moet je ook gewoon geluk hebben, bij onze A3 was de ruit ingeslagen en zijn ze dan plots gestopt. Aan mijn Passat die er naast stond zijn ze niet aan geweest, in twee andere auto's in het dorp hadden ze de middenconsole opengebroken ...

Zou door de komst van de prijselijke 315, die toch aardig wat meer functies heeft dan de 310, de vraag naar 'tweedehands' 510 niet zakken?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Heeft iemand een idee of de RNS510 nog dikwijls gestolen wordt? Of is de 'hype' gaan liggen?
                                    Week of 4-5 geleden las ik in de krant dat de bende die zich daarmee bezig hield (en vermoedelijk verantwoordelijk was voor het grootste deel van die diefstallen in het Gentse), is geklist. Of vergis ik me?

Moet toch iets van te vinden zijn op de Gentenaar of Nieuwsblad oid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Week of 4-5 geleden las ik in de krant dat de bende die zich daarmee bezig hield (en vermoedelijk verantwoordelijk was voor het grootste deel van die diefstallen in het Gentse), is geklist. Of vergis ik me?

Moet toch iets van te vinden zijn op de Gentenaar of Nieuwsblad oid.
                                      Klopt ivm Gent. De wereld is groter dan deze stad though .
                                      Mijne was trouwens gestolen in Rotterdam :/ .

Comment

• Vandaag testrit gedaan met VW Golf VI 1.2 Tsi, 105 Pk, 77Kw.
                                        Ingeschreven op juli 2011, en reeds 12.000 km op de teller.
                                        Gemiddelde stond op 6,6l/100km.

Comment

• Klopt het dat de onderhoud bij Golf VI om de 2 jaar of 30.000 km gedaan wordt?

Comment

Working...
                                          X