Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jah ik snap ook niet echt wat je bedoelt.

Comment

• Tjah...Knap, met de juiste velgen en dat ene pakket is die idd mooi
      Maar welke belg gaat daar zijn geld aan uitgeven???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door veracious Bekijk Berichten
        ik vermoed dat je dit bedoelt:

juist !
        wat is dat ?

Comment

• Heeft de Golf niet de optie om automatisch in te parkeren?

Ik vermoed dat het indien dat zo is, het een sensor daarvoor betreft.
          Last edited by ; 05/09/2008, 10:40.

Comment

• dat zal het wel zijn....
            ik had er niet aan gedacht daar het nog niet zo gebruikelijk is
            heeft iemand ervaring met dat systeem ?

Comment

• Comment

• Comment

• buiten de voor en achterlichten en nog groter gemaakt zie ik er precies niet veel verschil op,
                  zelfs de velgen zijn gelijk de gewone golf V

Comment

• reallife foto's trekken op ni veel, hij is nog saaier dan eerst gedacht
                    Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                    "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Ik vind de front toch een pak aggresiever dan die van de huidige Golf. Daar kan je niet omheen. En daarmee is al een deel van de dufheid mee weggespoeld. Goed dat die chroom weg is. De achterpartij... tja. 'k weet niet. Mocht zeker ook wat meer Scirocco zijn.

Comment

• dat inderdaad wel, maarja met enkel agressie uitstralen vang je mij niet :-P
                        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oké! < zet 'm in een feller kleurke.
                          Smijt 'r wa schoonder en grotere zjanten onder.>

En nu?
                          't Zal best wel een degelijke auto zijn, waarschijnlijk. Dat telt toch ook, eh. Niet onbelangrijk: zuinig beloven ze, en voor de rest in de goede middelmaat. Dus: waarom niet?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooie auto, alleen idd zo onverrassend. Hoe meer foto's ik op het internet tegen kom, jammer genoeg hoe gewoner ik hem begin te vinden. Ik heb heel veel moeite om het te zeggen, maar ik vind hem eigenlijk echt wel... SAAI !

Pfoe, dat is er uit En dat ik dat als VW-liefhebber moet vinden, ronduit schan-daaaaaalig!

Ciao,

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                                  Mooie auto, alleen idd zo onverrassend. Hoe meer foto's ik op het internet tegen kom, jammer genoeg hoe gewoner ik hem begin te vinden. Ik heb heel veel moeite om het te zeggen, maar ik vind hem eigenlijk echt wel... SAAI !

Pfoe, dat is er uit En dat ik dat als VW-liefhebber moet vinden, ronduit schan-daaaaaalig!

Ciao,

Switcher
                                  Een Golf hoort nu eenmaal ... saai ... te zijn! Als echt VW-liefhebber zou je dat moeten weten.

Ciao,

Cedrick
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Dat is nu net het grote succes van de Golf. Niets gewaagd gewoon de eenvoud zelve. Met een Golf kun je niets fout doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Ciao,

Cedrick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Een Golf hoort nu eenmaal ... saai ... te zijn! Als echt VW-liefhebber zou je dat moeten weten.

Ciao,

Cedrick
                                        Inderdaad cedrick een golf moet saai zijn.
                                        Een golf moet jezelf mooi maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                          Een golf moet jezelf mooi maken.
                                          Veel meer dan mooie velgjes moet je daar niet aan veranderen. Anders komt dat al onder de noemer "verkrachting" imo.

Comment

Working...
                                          X