Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet of dit hier al besproken is geweest, maar weet er iemand wanneer de 1.6TDI motor met 105pk in ons land uit komt? Deze stoot naar het schijnt slechts 99g CO per KM uit, waardoor je 15% korting op de aankoopprijs krijgt.
Damn, geeft dat echt 15% korting op de aankoopprijs?
een verkoper wist me te vertellen dat die pas in de lente van 2009 zou uitkomen. de vraag is dan of de 15% korting nog steeds van toepassing zal zijn...
Mijn vrouw wou haar golf IV sdi vervangen door een VI, maar de verkoper heeft haar aangeraden om te wachten op de 1.6 D, die volgens hem zal aangeboden worden begin 2009 (te leveren rond april 2009).
De huidige 2.0 liter 110 pk zou dan niet meer leverbaar zijn.
Ik heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........
Ik heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........
Ik ben vandaag naar VW geweest en voor nen bietel cabriolet kreeg ik 7.5procent. Is wel natuurlijk geen nieuw model
@ Davy : ik denk het niet
Edit : ik vind de golf VI echt een saaie auto. Hij straalt gewoon niets uit
uitstraling ? welke auto heeft nu wel uitstraling. Het blijft al bij al toch maar een blikken vervoermiddel om op een veilige , comfortabele en zo goedkoop mogelijke manier van A naar B te rijden en niet iets om buren, vrienden of kenissen mee te imponeren.
uitstraling ? welke auto heeft nu wel uitstraling. Het blijft al bij al toch maar een blikken vervoermiddel om op een veilige , comfortabele en zo goedkoop mogelijke manier van A naar B te rijden en niet iets om buren, vrienden of kenissen mee te imponeren.
Zo staat dat op site VW ( wel MET airco blijkbaar ! )
Lijkt me nog een redelijke prijs. Ik kocht 14 jaar geleden een Golf 1.9 tdi 90 pk (zonder ABS, slechts 2 airbags, zonder airco , zonder electrische ruiten enz...) en die kostte toen ook al 620.000 bef........
In automagazine zijn ze wel te spreken van de nieuwe golf, alleen zijn ze niet zo blij met de optiepolitiek van d'ieteren.
Het is inderdaad een raadsel waarom ESP nog een optie is en de adaptive cruise control functie niet te nemen is in .be.
Comment