Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenWaarom? Denkte dat die minder gaat kosten dan? :p
maar misschien wel meer aanspreken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenDat telt ook bij de prijzen e kerel, hoeveel mensen zouden er een gewoon standaard auto nemen?? dan kan je al bena beter een stockwagen nemen, er zijn er altijd wel enkele beschikbaar zonder enige opties. Het is dus juist dat wat ik bedoel, als je specifiek begint te configgen denk ik dat je meestal wel beter afbent in Belgie. Maar er zijn altijd uitzonderingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtennieje,
maar misschien wel meer aanspreken...
Maar ieder zijn goestingskes e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk ben wel fan van deze velgen. Ze staan een Golf (GTD) beeldig. Hoe zou het comfort zijn?
Mijn wagen is identiek aan de foto's behalve de velgen dan vermoed ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenDe voordelen van 20" (2.4 km per uur rapper door de bocht) wegen uiteraard veel zwaarder door dan enkele te verwaarlozen nadelen (amper een literke meerverbruik en 10 km/u minder topsnelheid)
de blingfactor van uw wagen niet meegerekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenDe voordelen van 20" (2.4 km per uur rapper door de bocht) wegen uiteraard veel zwaarder door dan enkele te verwaarlozen nadelen (amper een literke meerverbruik en 10 km/u minder topsnelheid)
Comment
-
Thx voor de fotokes van de Vancouver velgjes, ze staan er werkelijk zeer mooi onder. Ik kan echt niet meer van ongeduld. Nog 2 a 3 weekjes en ik heb hem
En idd 18" vind ik ook wel het minimum. Als ik mijn Winter of Zomervelgen ga kopen voor de Golf zullen dit ook 20 of 21'ers zijn. Maar eerst moet ik nog ff sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten20" of 21" onder een Golf Dat is er over ze, we waren maar aan het zwanzen. 19" is de max.
Comment
-
Onder de afdeling kamionwielen vind je op www.2dehands.be vast nog wel enkele koopjes voor velgen van 20" en groter.
Comment
Comment