Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    De prijzen van de optielijsten zijn niet altijd 100% identiek nee, daar moet je inderdaad wat mee opletten.
    Dat telt ook bij de prijzen e kerel, hoeveel mensen zouden er een gewoon standaard auto nemen?? dan kan je al bena beter een stockwagen nemen, er zijn er altijd wel enkele beschikbaar zonder enige opties. Het is dus juist dat wat ik bedoel, als je specifiek begint te configgen denk ik dat je meestal wel beter afbent in Belgie. Maar er zijn altijd uitzonderingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      Waarom? Denkte dat die minder gaat kosten dan? :p
      nieje,

maar misschien wel meer aanspreken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Dat telt ook bij de prijzen e kerel, hoeveel mensen zouden er een gewoon standaard auto nemen?? dan kan je al bena beter een stockwagen nemen, er zijn er altijd wel enkele beschikbaar zonder enige opties. Het is dus juist dat wat ik bedoel, als je specifiek begint te configgen denk ik dat je meestal wel beter afbent in Belgie. Maar er zijn altijd uitzonderingen
        Sommige opties zijn duurder, andere goedkoper. Maar het scheelt geen massa's hoor. t ging me gewoon over het vergelijken van de basisprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
          nieje,

maar misschien wel meer aanspreken...
          Ik vind hem anders super, de enige versie die ik evemooi vind is de 4, voor derest is de 6 voor mij zeker de mooiste.
          Maar ieder zijn goestingskes e

Comment

• Ik vind de golf 2 GTI met spoke velgen het meest aparte tot nu toe.

Last edited by ; 07/04/2009, 18:27.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik ben wel fan van deze velgen. Ze staan een Golf (GTD) beeldig. Hoe zou het comfort zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                      Ik ben wel fan van deze velgen. Ze staan een Golf (GTD) beeldig. Hoe zou het comfort zijn?
                      Dit zijn de Vancouver 18'' zeker? Ik heb namelijk 17" seattle en ben daar zeer tevreden van. Ik denk dat 18" toch wel wat te hard gaat zijn, zeker in combinatie met de sportvering die ik heb.
                      Mijn wagen is identiek aan de foto's behalve de velgen dan vermoed ik.

Comment

• 18" is het minimum vind ik. En helemaal niet hard.

Comment

• Ik zou toch eerder voor 20" gaan denk ik , 18 is toch maar aan de kleine kant voor een gezinswagentje

Comment

• Ik vind dat je nog voorzichtig bent met 20". Een echte gaat voor 21".

Comment

• De voordelen van 20" (2.4 km per uur rapper door de bocht) wegen uiteraard veel zwaarder door dan enkele te verwaarlozen nadelen (amper een literke meerverbruik en 10 km/u minder topsnelheid)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                                De voordelen van 20" (2.4 km per uur rapper door de bocht) wegen uiteraard veel zwaarder door dan enkele te verwaarlozen nadelen (amper een literke meerverbruik en 10 km/u minder topsnelheid)

de blingfactor van uw wagen niet meegerekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                                  De voordelen van 20" (2.4 km per uur rapper door de bocht) wegen uiteraard veel zwaarder door dan enkele te verwaarlozen nadelen (amper een literke meerverbruik en 10 km/u minder topsnelheid)

Comment

• Thx voor de fotokes van de Vancouver velgjes, ze staan er werkelijk zeer mooi onder. Ik kan echt niet meer van ongeduld. Nog 2 a 3 weekjes en ik heb hem

En idd 18" vind ik ook wel het minimum. Als ik mijn Winter of Zomervelgen ga kopen voor de Golf zullen dit ook 20 of 21'ers zijn. Maar eerst moet ik nog ff sparen

Comment

• 20" of 21" onder een Golf Dat is er over ze, we waren maar aan het zwanzen. 19" is de max.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        20" of 21" onder een Golf Dat is er over ze, we waren maar aan het zwanzen. 19" is de max.
                                        Tzou toch mooi overtuning zijn , en dan da schuurgeluidje van uw banden. Da heeft wel iets :d

Comment

• Onder de afdeling kamionwielen vind je op www.2dehands.be vast nog wel enkele koopjes voor velgen van 20" en groter.

Comment

Working...
                                          X