Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net slecht nieuws gehad. De verkoper van Claessens belde om te zeggen dat alle golfjes een maand vertraging hebben (zal dus voor eind mei zijn). Ik had hem op 27 januari besteld en moest over 2 weken geleverd worden. Nog mensen in hetzelfde geval? Balen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
      Net slecht nieuws gehad. De verkoper van Claessens belde om te zeggen dat alle golfjes een maand vertraging hebben (zal dus voor eind mei zijn). Ik had hem op 27 januari besteld en moest over 2 weken geleverd worden. Nog mensen in hetzelfde geval? Balen...
      Alle Golfjes? Bullshit!

Bepaalde versies/opties (DSG, RNS 510) lijken wel vertraging te hebben

Comment

• Mij hebben ze bij ACM beloofd dat hij op 27april van de band rolt en begin mei geleverd zal worden...
        Ik heb hem besteld op 30 januari. Maar de 2 bovenstaande opties heb ik niet genomen :p

Als hij bij mij nu nog eens uitgesteld word, ga ik mij bij een volgende aankoop wel minder zeker voelen voor een VW. Duurt tedju wel erg lang.

Comment

• RNS 510 heb ik genomen, DSG niet. Volgens de verkoper lopen de bestellingen achterstand omdat de fabriek gesloten is geweest wegens economische werkloosheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
            RNS 510 heb ik genomen, DSG niet. Volgens de verkoper lopen de bestellingen achterstand omdat de fabriek gesloten is geweest wegens economische werkloosheid.
            Wa? Die voeren daar economische werkloosheid in terwijl iedereen 3 maand moet wachten op zijn golf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
              Wa? Die voeren daar economische werkloosheid in terwijl iedereen 3 maand moet wachten op zijn golf?
              Dat is inderdaad moeilijk te geloven. Die verkoper zei m.i. maar wat.

Comment

• Ik hopet voor hun van niet, ze mogen max 25% over hun leveringstermijn gaan en dan kan je het spelleke laten beginnen :p
                Gaat misschien niet veel opleveren maar je zet ze dan toch wat onder druk. Al vind ik het idd wel schandalig moest dit soort praktijken toegepast worden, want overal profiteren er bedrijven mee van de economische crisis door banden stil te leggen en mensen op allerlei manieren werkloos te maken... en zo extra duiten in het zakje te doen op een voor hun simpele manier. En eens de vraag weer aan 100% loopt of ze wagens hebben voor volle productie dan meer weer de riemen aanspannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                  Ik hopet voor hun van niet, ze mogen max 25% over hun leveringstermijn gaan en dan kan je het spelleke laten beginnen :p
                  Gaat misschien niet veel opleveren maar je zet ze dan toch wat onder druk. Al vind ik het idd wel schandalig moest dit soort praktijken toegepast worden, want overal profiteren er bedrijven mee van de economische crisis door banden stil te leggen en mensen op allerlei manieren werkloos te maken... en zo extra duiten in het zakje te doen op een voor hun simpele manier. En eens de vraag weer aan 100% loopt of ze wagens hebben voor volle productie dan meer weer de riemen aanspannen.
                  Veel druk ga je toch niet moeten uitoefenen hoor.
                  Lees maar even goed de verkoopsvoorwaarden, ze zullen gewoon overmacht aanhalen

Comment

Al vind ik het idd wel schandalig moest dit soort praktijken toegepast worden, want overal profiteren er bedrijven mee van de economische crisis door banden stil te leggen en mensen op allerlei manieren werkloos te maken... en zo extra duiten in het zakje te doen op een voor hun simpele manier.
                    Dit moet je mij toch eens uitleggen hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                      Dit moet je mij toch eens uitleggen hoor...
                      Wat hoeft daar aa uitgelegd te worden? Bedrijven moeten omzetcijfers halen, minstens van het jaar ervoor, dus ook al is er minder vraag voor de moment, toch moeten ze deze cijfers halen. En wat is de makkelijkste manier? Mensen ontslagen OF ze een tijdje werkloos maken... maar het grote probleem is, dat ook bij bedrijven die bv wel nog hun omzet halen MAAR denken door hetzelfde toe te passen wanneer ze minder omzet zouden draaien, dat ze nog meer en betere cijfers gaan hebben, en dat zal ook zo zijn, want met minder aantal werknemers ga je betere cijfers halen enz.... en dat gebeurd zeker en vast want bij ons is dat zo. We zijn nu wel een kleiner bedrijfke maar toch is het zo. En als wij dat doen ben ik zeker dat er nog meer zullen zijn hoor. Dat is wat ik bedoel.

Ivm die klacht, ik zei zelf dat het niet veel zou uithalen, maar kzou het alleen met woorden doen om wat druk op de ketel te zetten, maar of dat helpt dno, heb nog nooit op een auto moeten wachten infeite.

Comment

• Wat GunSmoke007 schrijft is heel goed mogelijk.

De Golf is sowieso aan mij verkocht, wat kan hun dat schelen dat ik wat langer moet wachten.
                        Als ze ondertussen een groot deel van hun arbeiders economisch werkloos kunnen zetten onder het mom van "de crisis" dan is dat mooi meegenomen. Laat de staat maar uitkeren...

Comment

Wat GunSmoke007 schrijft is heel goed mogelijk.

De Golf is sowieso aan mij verkocht, wat kan hun dat schelen dat ik wat langer moet wachten.
                          Als ze ondertussen een groot deel van hun arbeiders economisch werkloos kunnen zetten onder het mom van "de crisis" dan is dat mooi meegenomen. Laat de staat maar uitkeren...
                          Dat is exact wat ik bedoel idd.

Comment

• Net nog eens naar ACM gebeld, en WEER is het uitgesteld. Nu vertelden ze mij dat ze de platen van de wagen verwachten in week 20, das van 11 tot 15 mei. En wanneer zal de wagen er dan zijn. Duurt dat nog eens een maand ofzo... Ik begin het echt beu te worden, en weer zit je als klant in een onmachtige situatie waar je niets aan kan veranderen. Moest mijn voorschot niet zo groot geweest zijn had ik hem echt geannuleerd.

Comment

Net nog eens naar ACM gebeld, en WEER is het uitgesteld. Nu vertelden ze mij dat ze de platen van de wagen verwachten in week 20, das van 11 tot 15 mei. En wanneer zal de wagen er dan zijn. Duurt dat nog eens een maand ofzo... Ik begin het echt beu te worden, en weer zit je als klant in een onmachtige situatie waar je niets aan kan veranderen. Moest mijn voorschot niet zo groot geweest zijn had ik hem echt geannuleerd.
                              Erg.
                              Ik wacht nog tot volgende week (begin april zei de dealer dat ze er week 18 aan zouden beginnen) en dan bel ik ook nog eens.
                              Als die weer uitgesteld is kom ik echt mottig.
                              Ik heb btw geen voorschot gegeven.

Comment

• in de laatste autobild staat te lezen dat vanaf volgende maand inderdaad de 1.6 tdi (cr) beschikbaar zou komen in 90 of 105 pk.
                                wat misschien interessanter is, dat ze voor begin 2010 een 2.0 tdi met 204 pk aankondigen.
                                kon natuurlijk niet achterblijven om te concurreren tegen een 123d of 250cdi
                                waar ik de laatste dagen vruchteloos naar zocht is meer info over de beloofde bluetdi's die begin dit jaar gingen komen ?
                                leuk dat de 1.6 er komt, dat ze eens zorgen dat de bestaande tdi's in een iets gunstigere co2 categorie vallen, daar snoept bmw toch wel klanten af als je het mij vraagt...

4 rings driver

Comment

Erg.
                                  Ik wacht nog tot volgende week (begin april zei de dealer dat ze er week 18 aan zouden beginnen) en dan bel ik ook nog eens.
                                  Als die weer uitgesteld is kom ik echt mottig.
                                  Ik heb btw geen voorschot gegeven.
                                  Ik ga begin Mei zelfs eens langs de garage, want aan de telefoon durven die gasten altijd wat meer zeveren dan int echt.
                                  Ik heb geld gegeven dus ik wil resultaten zien.
                                  Bij welke garage ben jij gegaan?? Als ik geen voorschot zou betaald hebben mochten ze van mij hun auto houden. Maarja ik ben natuurlijk weer veel te goedgelovig geweest en heb hun ineens maar een voorschot gegeven om vertrouwen te wekken. Die les heb ik weer geleerd.

Comment

Net nog eens naar ACM gebeld, en WEER is het uitgesteld. Nu vertelden ze mij dat ze de platen van de wagen verwachten in week 20, das van 11 tot 15 mei. En wanneer zal de wagen er dan zijn. Duurt dat nog eens een maand ofzo... Ik begin het echt beu te worden, en weer zit je als klant in een onmachtige situatie waar je niets aan kan veranderen. Moest mijn voorschot niet zo groot geweest zijn had ik hem echt geannuleerd.
                                    Sinds wanneer regelt de garage de platen? Dat doe je toch zelf en via de verzekeraar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                      in de laatste autobild staat te lezen dat vanaf volgende maand inderdaad de 1.6 tdi (cr) beschikbaar zou komen in 90 of 105 pk.
                                      wat misschien interessanter is, dat ze voor begin 2010 een 2.0 tdi met 204 pk aankondigen.
                                      kon natuurlijk niet achterblijven om te concurreren tegen een 123d of 250cdi
                                      waar ik de laatste dagen vruchteloos naar zocht is meer info over de beloofde bluetdi's die begin dit jaar gingen komen ?
                                      leuk dat de 1.6 er komt, dat ze eens zorgen dat de bestaande tdi's in een iets gunstigere co2 categorie vallen, daar snoept bmw toch wel klanten af als je het mij vraagt...

http://www.motor-talk.de/bilder/golf...202828081.html
                                      dat van de 204pk diesel al heel lang bekend hoor
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Er komt ook een 2.0TDI biturbo met 204pk aan. Ze konden niet achterblijven natuurlijk op de 123D.

bron: autobild

Comment

Daar win je toch niets mee?!
                                        Als je hem nu annuleert ben je nog verder van huis. En de 2.0l/110 pk kan je niet meer bestellen.
                                        De wachttijden zullen met de intrede van de 1.6 tdi -waar iedereen zit op te wachten- alleen maar oplopen volgens mij.

Ik denk trouwens dat de meesten geen voorschot hebben betaald.

Comment

• weet iemand wanneer die 1.6 cr bestelbaar is? en zijn daar al reviews/testen over?

Comment

Working...
                                          X