Oorspronkelijk geplaatst door Cyberdog
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberdog Bekijk BerichtenHallo,
Hebben jullie enig idee of er bij de trendline standaard voetmatjes voor- en achteraan zitten? "Bijkomende vloermatjes voor- en achteraan" wordt als optie gegeven, maar ligt er dan helemaal niets in de standaard trendline?
Thanks
Comment
-
-
Ik heb me een viertal weken geleden een VW Golf Bluemotion besteld
Hopelijk leeft Volkswagen de beloofde leveringstermijn (augustus) na, want tot dan moet ik met het Polootje (2007 - 1.2 - 65pk) van mijn madam rondrijden.
Verder vind ik het jammer dat je op de Bluemotion geen lichtmetalen velgen kan bestellen. Bij een Volvo C30 DRIVe mocht je de standaard (lichtmetalen) velgen kiezen én zelfs upgraden naar 16 inch, maar bij VW is men blijkbaar niet zo ruimdenkend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIk heb me een viertal weken geleden een VW Golf Bluemotion besteld
Hopelijk leeft Volkswagen de beloofde leveringstermijn (augustus) na, want tot dan moet ik met het Polootje (2007 - 1.2 - 65pk) van mijn madam rondrijden.
Verder vind ik het jammer dat je op de Bluemotion geen lichtmetalen velgen kan bestellen. Bij een Volvo C30 DRIVe mocht je de standaard (lichtmetalen) velgen kiezen én zelfs upgraden naar 16 inch, maar bij VW is men blijkbaar niet zo ruimdenkend
Ik wacht op een testrit met de 1.6tdi..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIn het buitenland staan er altijd die 16" atlantas onder, in Belgie niet. Dwaas...
Ik wacht op een testrit met de 1.6tdi..
Nog zoiets : als ik een origineel hondenrek wil laten plaatsen, rekenen ze in de garage een héél werkuur aanIk heb hen gezegd dat ik het voor 61€ wel zélf zou monteren. De verkoper zei daarop dat ze het dan wel 'gratis' zouden installeren ...
Mijn testrit heb ik met een 2.0 Trendline (110pk) gedaan en was verbaasd hoe stil die wel was. Nu ja, ik was wel iets gewoon, aangezien ik met een Skoda Fabia 1.4 TDI rijd/reedZodra de garage een 1.6 binnen heeft, ga ik nog eens rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIk heb me een viertal weken geleden een VW Golf Bluemotion besteld
Ik ben uiteindelijk zéér blij de gewone 2.0/110pk te hebben gekozen.
De BM in basisversie is geheel uitgekleed en om het comfort van een Highline te bekomen moet je zodanig veel opties bijnemen dat hij duurder uitvalt dan de gewone tdi Highline versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenHeeft de BM dan wieldoppen?
Ik ben uiteindelijk zéér blij de gewone 2.0/110pk te hebben gekozen.
De BM in basisversie is geheel uitgekleed en om het comfort van een Highline te bekomen moet je zodanig veel opties bijnemen dat hij duurder uitvalt dan de gewone tdi Highline versie.Ik ben sowieso van plan om er 16" onder te steken. Groter ga ik niet, omdat dat ten koste van het comfort gaat.
Ik heb maar een paar opties genomen : metaalkleur, Pack Cool & Sound 310, middenarmsteun en een lederen stuur/pookknop/handrem. Voor de rest zit er - naar mijn mening - alles op ...
Ik zat allang op de 1.6 van VW te wachten. Een 2.0 is fiscaal (on)interessant. En die 15% premie is ook niet te versmaden.
Comment
-
Ik heb een 1.6 in bestelling voor mij vrouw met voorziene levering half juli.
Uitvoering trendline 9O PK
Opties : sportpack, pack city, ESP, radio RCD 310
Dus geen BM (was bij bestelling nog niet leverbaar).
Nu zie ik op de cc ook een trendline 105 pk waarbij een speciale korting is te verkrijgen van vw zelf.
Met de door ons gekozen opties is die slechts een dikke 1OOO € duurder dan de BM (maar heeft dus oa wel 16" atlanta velgen )
Dit lijkt mij dan ook een prachtige aanbieding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenYep ... En die 'wielschelen' zijn nog lelijk ookIk ben sowieso van plan om er 16" onder te steken. Groter ga ik niet, omdat dat ten koste van het comfort gaat. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenIk heb gehoord dat je, vanwege de grote staatskorting, verplicht bent bij latere autokeuring de wagen aan te bieden met de orginele wielen?!? ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenof ze rekenen 9euro extra aan en krijg je een tuning papierke vor de velgeIk was sowieso van plan de originele banden en velgen bij te houden, dus ...
Comment
-
Ik vroeg me af of er bij de Golf VI een automatische centrale deurvergrendeling is die geactiveerd wordt bij bvb 10km/h?
Of is dat een optie? Als ik begin te rijden hoor ik niets in het slot springen dus ik ga ervan uit dat ik dit niet heb. Of kan dat aan/uit gezet worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenIk vroeg me af of er bij de Golf VI een automatische centrale deurvergrendeling is die geactiveerd wordt bij bvb 10km/h?
Of is dat een optie? Als ik begin te rijden hoor ik niets in het slot springen dus ik ga ervan uit dat ik dit niet heb. Of kan dat aan/uit gezet worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenMoet je activeren via de boordcomputer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenVia Vagcom zelfs imo
Comment
-
Ik heb vandaag een (onaangenaam) telefoontje van de garage gekregen : de levering van de eerste Bluemotions werd naar december uitgesteld
Wat biedt de invoerder als alternatief : een VW Golf Trendline 1.6 CRTDI 119 met Think Blue korting, een korting voor de DPF, een tankkaart van 500€ én 2 jaar extra garantie. Of de hele zooi annuleren (wat helemaal geen optie is) ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIk heb vandaag een (onaangenaam) telefoontje van de garage gekregen : de levering van de eerste Bluemotions werd naar december uitgesteld
Wat biedt de invoerder als alternatief : een VW Golf Trendline 1.6 CRTDI 119 met Think Blue korting, een korting voor de DPF, een tankkaart van 500€ én 2 jaar extra garantie. Of de hele zooi annuleren (wat helemaal geen optie is) ...
In april is mij reeds verteld dat de eerste BM pas in december zouden geleverd worden.(productie ervan begint pas in week 46).
P.S. vanaf zaterdag rijdt mijn vrouw met haar nieuwe 1.6 CRDTI (90 pk)
wagen staat sinds enkele dagen bij de dealer.
Comment
Comment