Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
    Xenon: niet achteraf plaatsen maar origineel, heb die aftermarkt kitjes al meermaals gehad en het zorgt alleen maar voor problemen op proffesioneel vlak.
    Radio 510: heb ik voor gekeken, komt mij iets goedkoper uit maar dan kan ik er geen achteruitkijk camera op aansluiten en kan ik gaan kantelende passagierspiegel plaatsen.
    Pack city: is een goed volledig pack dat niemand zich zou beklagen
    Trekhaak: ik weet het, zo duur is die ook niet eh

Waarom zou je geen originele Xenons achteraf kunnen laten plaatsen? ik bedoel ook zeker niet die Kitjes hoor!
    in elke wagen kan je aftermarket een achteruitrijsysteem plaatsen. Misschien niet van VW zelf maar wtf is the difference?
    Die kantelende spiegel das correct (dus is eerste verschil)
    Die trekhaak kost 700 ongeveer... dusjah dan is geneen optie duur hé.

deze heeft geen leder en GPS is een 5 deurs 2.0Crtdi en heeft een extra sportieve bumpers en spoiler en heeft 18" velgen ...
    Mijn maximum bedrag was 25000€, maar een 2.0Crtdi 136pk is moeilijk te verzekeren op mijn leeftijd

Wel de prijs hierboven is met de korting van +- 2500€.

De verkoper stelde mij onmiddellijk zelf voor om te laten chippen bij Heinz
    Een 110pk kan je +- evegoed chippen als een 136pk versie, ik dacht een 5-tal pk verschil dus dat is ook weer klare onzin. Het is dezelfde motorblok enkel de versnellingsbak is een 6-traps bij 136pk en 110pk is een 5-traps als ik me niet vergis.

Kortom voor die stockwagen zou ik NOOIT 25000€ geven want dat is VER over de prijs, kijk naar mijn opties en je weet genoeg.
    Ik heb ook sportpakket met 18" vancouvers
    ik heb highline
    Alleen geen 136 pk maar zoals de garage zelf zegt, de 110pk is chipbaar tot 180pk

Jij moet het weten maar ik zou het nooit betalen voor die wagen

Comment

Voor alle duidelijkheid: (dit is toch geen geheim)
      Zoals de wagen hierboven staat omschreven zou hij mij +-21500€ kosten, hier zou dan nog ESP moeten bijkomen (was ik vergeten)

En ik zou nog +-11000e van de mijne zien terug te krijgen ...

reken zelf maar...
      Dan zou ik idd voor die 1600 diesel gaan, deze prijs lijkt me op eerste zicht meer redelijk idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Waarom zou je geen originele Xenons achteraf kunnen laten plaatsen? ik bedoel ook zeker niet die Kitjes hoor!
        in elke wagen kan je aftermarket een achteruitrijsysteem plaatsen. Misschien niet van VW zelf maar wtf is the difference?

Die kantelende spiegel das correct (dus is eerste verschil)
        Die trekhaak kost 700 ongeveer... dusjah dan is geneen optie duur hé.

Hieruit kan ik duidelijk merken dat je niet echt weet waarover je spreekt. Hoe ga jij op een niet xenon model een automatisch hoogteregeling plaatsen? je zou dan ook al de optie van hogedrukreinigers moeten hebben. Als je xenon in gewone halogeen koplampen steekt, is het nooit OEM. en als je dan nog op EBAY ofzo koplampen moet gaan kopen dan komt ge garantie duurder uit. de prijs die ik heb gekregen voor xenon op mijn offerte (1181€) kun je in mijn ogen nooit behalen door alles achteraf te laten doen. De xenons die VW aanbieden is meer dan alleen hogedrukreiniging, hoogteregeling en xenons...

Achteruitkijkcamera: Ik heb nu ook al veel aftermarket gedaan aan mijn huidige auto omdat ik ook van dat principe was, maar ik ben daar afgestapt. De kwaliteit dat ge bekomt met origineel af-fabriek bekomt ge nauwelijks met aftermarket oplossingen.

En ok, ik geef toe die trekthaak zou ook achteraf kunnen, maar heb dit laten zetten omdat men madam dit er zeker op wou...

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Een 110pk kan je +- evegoed chippen als een 136pk versie, ik dacht een 5-tal pk verschil dus dat is ook weer klare onzin. Het is dezelfde motorblok enkel de versnellingsbak is een 6-traps bij 136pk en 110pk is een 5-traps als ik me niet vergis.

Kortom voor die stockwagen zou ik NOOIT 25000€ geven want dat is VER over de prijs, kijk naar mijn opties en je weet genoeg.
        Ik heb ook sportpakket met 18" vancouvers
        ik heb highline
        Alleen geen 136 pk maar zoals de garage zelf zegt, de 110pk is chipbaar tot 180pk

Jij moet het weten maar ik zou het nooit betalen voor die wagen
        Ja is indd pracktisch dezelfde motor, maaaaaaaar de 2.0 110pk is niet meer leverbaar dus is de enigste oplossing de 1.6 die eventueel te chippen valt naar +-140pk.

Ik zou daar ook nooit 25000e aan geven, zeker niet omdat dit gans standaard is qua opties (op da speciaal sportpakket na dat achteraf geplaats is) in mijn ogen heeft deze wagen van in de showroom enkel de motor en de looks als voordeel voor de rest is hij op alle vlakken wat minder door de opties die ik wil maar er niet opstaan....
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Comment

• @TDCI heb je zoveel moeite met een 136pk te verzekeren? Lijkt me toch wel mogelijk he... Is geen sportwagen of dergelijke... Ik kocht op mijn 23ste een Opel Astra GTC 110kw/150pk ... Geen probleem voor verzekering...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
              @TDCI heb je zoveel moeite met een 136pk te verzekeren? Lijkt me toch wel mogelijk he... Is geen sportwagen of dergelijke... Ik kocht op mijn 23ste een Opel Astra GTC 110kw/150pk ... Geen probleem voor verzekering...
              Ik betaal nu voor mijn ford focus francorchamps 1.6TDCi met 90pk op naam van men ma en ik als 2e courante chauffeur 1240€.
              Vraag mij echt soms af hoe jogne gasten sommige auto's kunnen verzekeren...
              BMW 118D E87 M-pack

Comment

Ik betaal nu voor mijn ford focus francorchamps 1.6TDCi met 90pk op naam van men ma en ik als 2e courante chauffeur 1240€.
                Vraag mij echt soms af hoe jogne gasten sommige auto's kunnen verzekeren...
                en dan zeggen dat ik 21 ben en een GTI op mijn naam heb staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  en dan zeggen dat ik 21 ben en een GTI op mijn naam heb staan
                  En hoeveel betaal jij?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik betaalde destijds (+/- 2001) 1.600€ verzekering voor een Alfa Romeo 1.6 T.Spark met 105pk ...

Tegenwoordig zit ik, dankzij een vriendin die bij een verzekeringsmakelaar werkt (geen commissie en max. korting) om en bij de 600€ ... Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ondertussen niet meer zo jong ben

Ik ben gisteren naar de nieuwe Polo gaan kijken en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens met een Golf 6 te rijden. Nog enkele weekjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                      Ik betaalde destijds (+/- 2001) 1.600€ verzekering voor een Alfa Romeo 1.6 T.Spark met 105pk ...

Tegenwoordig zit ik, dankzij een vriendin die bij een verzekeringsmakelaar werkt (geen commissie en max. korting) om en bij de 600€ ... Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ondertussen niet meer zo jong ben

Ik ben gisteren naar de nieuwe Polo gaan kijken en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog eens met een Golf 6 te rijden. Nog enkele weekjes
                      Welke heb je in bestelling staan van de Golf 6?

Ikzelf de GTI, 27 jaar jong +-1700euro full omnium zonder vrijstelling (maximaal verzekerd)

Comment

• Ik heb eind mei een Bluemotion besteld. Een bestelling die ik eind juni - wegens te lange wachttijden (december i.p.v. augustus) naar een Trendline (119g) heb laten omzetten. Normaal gezien wordt hij week 43 eindelijk geleverd

Comment

• dit had je beter niet gedaan, ik heb ook een bluemotion in bestelling sinds mei, ze hadde me ook voorgesteld om de gewone 1.6 te nemen wegens vertragingen.
                          Vorige week kreeg ik het goede nieuws dat de bluemotion toch in september geleverd wordt, normaal deze week. Ben ik blij dat ik niet verandert heb.

Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                          Ik heb eind mei een Bluemotion besteld. Een bestelling die ik eind juni - wegens te lange wachttijden (december i.p.v. augustus) naar een Trendline (119g) heb laten omzetten. Normaal gezien wordt hij week 43 eindelijk geleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            En hoeveel betaal jij?
                            genoeg
                            maar niemand zou geloven hoeveel
                            als ze echt willen kunnen ze je een zeeer mooi prijsje geven voor het verzekeren van je wagen. zeker als je ze kent

Comment

genoeg
                              maar niemand zou geloven hoeveel
                              als ze echt willen kunnen ze je een zeeer mooi prijsje geven voor het verzekeren van je wagen. zeker als je ze kent
                              Allicht.

Voor mijn huidige wagen betaalde ik destijds (bijna zeven jaar geleden) een kleine 1600 € omniumverzekering per jaar.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Allicht.

Voor mijn huidige wagen betaalde ik destijds (bijna zeven jaar geleden) een kleine 1600 € omniumverzekering per jaar.
                                Tja. je moet me niet geloven
                                Ik zit ver onder wat iemand normaal zou moeten betalen op mijn leeftijd voor de gti...
                                mede omdat men pa erop staat op mijn verzekering, maar nie alleen door da
                                Het belangrijkste is da ik blij ben met de prijs, anders zou hij hier ook nie staan moest ik het nie kunnen betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lander25 Bekijk Berichten
                                  dit had je beter niet gedaan, ik heb ook een bluemotion in bestelling sinds mei, ze hadde me ook voorgesteld om de gewone 1.6 te nemen wegens vertragingen.
                                  Vorige week kreeg ik het goede nieuws dat de bluemotion toch in september geleverd wordt, normaal deze week. Ben ik blij dat ik niet verandert heb.
                                  Ik hoop voor jou dat je hem van de week krijgt

In de garage hebben ze echter al van in de beginne een BM-testwagen in bestelling en die was gisteren nog steeds niet binnen!!

Comment

Tja. je moet me niet geloven
                                    Ik zit ver onder wat iemand normaal zou moeten betalen op mijn leeftijd voor de gti...
                                    mede omdat men pa erop staat op mijn verzekering, maar nie alleen door da
                                    Het belangrijkste is da ik blij ben met de prijs, anders zou hij hier ook nie staan moest ik het nie kunnen betalen
                                    Ik bedoelde niet dat ik je niet geloof, maar wel dat er idd serieus mee "gesjoemeld" kan worden. Zeker als je de verzekeraar persoonlijk kent.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik bedoelde niet dat ik je niet geloof, maar wel dat er idd serieus mee "gesjoemeld" kan worden. Zeker als je de verzekeraar persoonlijk kent.
                                      ik was er ook van verschoten om eerlijk te zijn...
                                      is nog altijd veel in vergelijking met een "gewone" wagen, maar als je weet da op mijn naam full omnium bij KBC het uitkwam op een 4500 euro, en ik nu veel minder dan de helft betaal voor net hetzelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                        Welke heb je in bestelling staan van de Golf 6?

Ikzelf de GTI, 27 jaar jong +-1700euro full omnium zonder vrijstelling (maximaal verzekerd)
                                        Voor mijn gewone Golf 6 zou ik ook zoveel moeten neerleggen hebben, zelfs iets meer. Dat was aan Bonus Malus 6, full omnium ook en op mijn eigen naam uiteraard.
                                        Heb dan maar gekozen voor een halve omnium omdat dit toch wel iets TE duur was naar mijn goesting.
                                        Wat zou ik dan al moeten betalen hebben voor een GTI
                                        Nuja binnen x-aantal jaar heb ik ook bonus malus 0 en zal ik ook wel aan een lekker tarief zitten zeker hé en daartegen kan ik dan een mooie GTI kopen met full omnium

Comment

• Hopelijk denkt de verzekeringsmaatschappij er hetzelfde over. Je zou niet de eerste die door zijn makelaar op het verkeerde been wordt gezet ...

Destijds was mijn Alfa ook verzekerd op naam van mijn vader met mij als tweede bestuurder. Toen mijn makelaar te weten kwam dat mij pa nooit met de wagen reed, waren ze snel om het nodige aan te passen. Mijn premie is toen met bijna 1.000€ omhoog gegaan.

Comment

Working...
                                          X