Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenAmai , beleefde mensen hier
Correct me if i'm wrong!BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Volkswagen Golf veiligste auto van 2009
De Volkswagen Golf VI is de veiligste auto van 2009. Dat blijkt uit een nieuw puntensysteem voor crashtests dat door mobiliteitsorganisaties in 2009 werd ingevoerd. Dat meldt mobiliteitsorganisatie Touring vrijdag in een persbericht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
De veiligste auto van 2009, heel mooi.
Hier de volledige testreeks :
http://www.euroncap.com/files/Euro-NCAP-RECAP-2009---0-6ac91a97-483d-4f03-b1ae-54ade5db4659.pdf
Ik vraag me alleen af wat de waarde is van de uitslag wanneer men niet alle wagens test?
Waar is de Jaguar bvb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenMja voor een koppel te zijn moette me 2 zijn en ik peis ni da ferdinand rap aan 2 zal geraken Dus veel verlies zal hij ni maken é .... misschien gezichtsverlies??2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenHAHA, i laugh in your face!!!
Paar maanden geleden nog zitten strijden dat xenon achteraf wel kon geplaatst worden enz, dikke zeverij. Hier staat ge dan met u zielige rekening!
Hier is nu nogmaals het bewijs geleverd dat gij NIX van auto's afkent. Veel blabla maar allemaal dikke zeverij dat gij verkoopt!
Voor diegene die geintresseerd zijn, het begint op pagina 63 van dit topic.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenNiets van aantrekken Gunsmoke. Zijn taalgebruik bewijst meteen het niveau van deze persoon.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenHet gaat WEL, alleen kost het veel geld. Ze kunnen als ze echt willen nu de computer al aanpassen maar doen dit liever nog niet omdat het veel tijd en geld in beslag neemt. Maar als ik echt zou willen voor die prijs doen ze het bij ACM, dus idd Chill. En waarom zou ik iets van wagens moeten kennen om hier dingen te posten? Ik denk niet dat ik alleen ben dus hou uw onnodige commentaar gewoon voor uzelf.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
IK heb gisteren het genoegen gehad om mijn nieuwe leasing af te halen bij de VW Dealer en dat samen met een 80-tal collega's.
Ik heb een grijze VW Golf 6 1.6 TDI getrokken met
-> Parrot bluetooth
-> voor en achter parkeer sensoren
-> Airco
Ik ben de eerste dag alsook in panne gevallen!
Ik kreeg de wagen met 15km op de teller en besloot om maar direct de autostrade op te rijden richting Brugge. Ik moet toegeven, de weinige km dat ik gereden heb waren wel aangenaam :-).
De wagen maakt duidelijk minder lawaai dan de Golf 5 Bluemotion en de radio is aangenamer. Voor een 1.6 TDI rijdt de wagen zeker niet slecht. De hernemingen zijn wel wat teleurstellend maar hij doet toch 160 km/u zonder moeite en zonder teveel lawaai.
Onderweg kreeg ik al een eerste foutmelding die ik tijdens het rijden snel opgezocht heb in het boekje, verminderde elektronische stuurbekrachtiging. Op zich al om schrik van te krijgen maar het stuur deed het nog dus besloot ik om tot thuis te rijden, het was niet zo ver meer.
Echter, tijdens het nemen van de afslag 'Oostkamp' aan +/- 85 per uur veranderde het lichte van oranje naar rood (= geen stuurbekrachtiging) en ik moet toegeven ik heb een aantal hartslagen overgeslagen. Geen stuur meer midden in de bocht zeg! fooking hell.
Op het nippertje een Porsche Carerra 4S kunnen ontwijken terwijl ik full brakes aan het rammen was. Mij net aan de kant kunnen zetten en dan maar de VAB pechverhelping gebeld van de leasing.
Na 2 uur zoeken heeeft de zeer vriendelijke man (top voor VAB) een aantal problemen kunnen verhelpen.
1) De moer van de 'massa' van de batterij was niet goed aangesloten.
2) De moet va de 'massa' van het motorblok was niet goed aangesloten.
Duidelijk productiefouten in mijn ogen.
Doordat de wagen nog nieuw is en de computers van de VAB nog niet upgedate zijn konden de foutcodes niet uitgelezen worden en de boordcomputer niet gereset worden.
Morgen dus al naar de garage om heel die bak te laten nakijken want door die 'valse' contacten van de massa krijg ik ESP fouten (geen ESP meer) en werkt mijn Start/Stop ook niet.
Dikke shit allemaal dus en dat met 115 km op de teller!
groetjes!Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtenstel u is voor da ge daar aan 85 per uur op een verlichtingespaal vliegt met uwe nieuwe auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichtenwat bedragen momenteel ongeveer de levertermijnen van nieuwe vw golf VI 2.0 tdi ?
Grtjs
Ik ben vandaag voor een offerte geweest en de levertermijnwas tussen 1 en 15 mei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenIk ben vandaag voor een offerte geweest en de levertermijnwas tussen 1 en 15 mei.
Comment
-
inderdaad :-)
Of stel je voort dat je midden in de bocht met volle kracht je stuur probeert recht te houden en dat de elektronica zelf beslist om weer aan te springen Dat zou wel een aantal koprollen teweeg gebracht hebben.
Ben momenteel bezig met een klacht op te stellen want ik kan er eigenlijk niet mee lachen to be honest. Eind goed al goed, maar het had heel anders kunnen ver(k)loten.
groetjesHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Dit zijn zaken die de dealer in orde moet brengen bij het klaarzetten van de wagen (verwijderen blokjes in de vering, transportmodus uitschakelen, aansluitingen batterij en massa's controleren, ...), dit ligt dus niet aan de constructeur maar aan de garage!
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIK heb gisteren het genoegen gehad om mijn nieuwe leasing af te halen bij de VW Dealer en dat samen met een 80-tal collega's.
Ik heb een grijze VW Golf 6 1.6 TDI getrokken met
-> Parrot bluetooth
-> voor en achter parkeer sensoren
-> Airco
Ik ben de eerste dag alsook in panne gevallen!
Ik kreeg de wagen met 15km op de teller en besloot om maar direct de autostrade op te rijden richting Brugge. Ik moet toegeven, de weinige km dat ik gereden heb waren wel aangenaam :-).
De wagen maakt duidelijk minder lawaai dan de Golf 5 Bluemotion en de radio is aangenamer. Voor een 1.6 TDI rijdt de wagen zeker niet slecht. De hernemingen zijn wel wat teleurstellend maar hij doet toch 160 km/u zonder moeite en zonder teveel lawaai.
Onderweg kreeg ik al een eerste foutmelding die ik tijdens het rijden snel opgezocht heb in het boekje, verminderde elektronische stuurbekrachtiging. Op zich al om schrik van te krijgen maar het stuur deed het nog dus besloot ik om tot thuis te rijden, het was niet zo ver meer.
Echter, tijdens het nemen van de afslag 'Oostkamp' aan +/- 85 per uur veranderde het lichte van oranje naar rood (= geen stuurbekrachtiging) en ik moet toegeven ik heb een aantal hartslagen overgeslagen. Geen stuur meer midden in de bocht zeg! fooking hell.
Op het nippertje een Porsche Carerra 4S kunnen ontwijken terwijl ik full brakes aan het rammen was. Mij net aan de kant kunnen zetten en dan maar de VAB pechverhelping gebeld van de leasing.
Na 2 uur zoeken heeeft de zeer vriendelijke man (top voor VAB) een aantal problemen kunnen verhelpen.
1) De moer van de 'massa' van de batterij was niet goed aangesloten.
2) De moet va de 'massa' van het motorblok was niet goed aangesloten.
Duidelijk productiefouten in mijn ogen.
Doordat de wagen nog nieuw is en de computers van de VAB nog niet upgedate zijn konden de foutcodes niet uitgelezen worden en de boordcomputer niet gereset worden.
Morgen dus al naar de garage om heel die bak te laten nakijken want door die 'valse' contacten van de massa krijg ik ESP fouten (geen ESP meer) en werkt mijn Start/Stop ook niet.
Dikke shit allemaal dus en dat met 115 km op de teller!
groetjes!
Comment
Comment