Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand voor wat deze bol voor dient, zie gele pijl, het interieur komt van een vw golf Vi Highline

Comment

• lendensteunregeling?

Comment

• Kheb zelf ook de Highline, maar ik heb dat niet hoor! Zal straks nog eens checken voor de zekerheid maar denk het niet. Zit nu op het werk dus is wat moeilijk om meteen te kijken.
        Maar bij andere auto's is dat idd om de lendensteun wat af te stellen.

Comment

• Tis te hopen hé dat er een verschil is tss de 1.6l en de 2.0l.

Het verschil tss een oudere 1.9l en een nieuwere 2.0l voel je ook vind ik. Ik ken er nu wel niets van maar men schoonouders hebben een 1.9 gehad en jah ik voelde goed verschil. Is natuurlijk ook wel ouder enz... dus gevoel is zowieso anders, maar de power op papier was hetzelfde en in de praktijk trekt de mijne harder en vlotter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
            Weet iemand voor wat deze bol voor dient, zie gele pijl, het interieur komt van een vw golf Vi Highline

Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
            lendensteunregeling?
            Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
            Kheb zelf ook de Highline, maar ik heb dat niet hoor! Zal straks nog eens checken voor de zekerheid maar denk het niet. Zit nu op het werk dus is wat moeilijk om meteen te kijken.
            Maar bij andere auto's is dat idd om de lendensteun wat af te stellen.
            Elektrische stoelverstelling.
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• das uw lendesteun....

Comment

• Lendesteun is bij mij een hendel.

Dat ziet er toch echt meer uit als electronische zetelverstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk Berichten
                  Lendesteun is bij mij een hendel.

Dat ziet er toch echt meer uit als electronische zetelverstelling.
                  is via da ding bij de gti nochtans

Comment

• Bij mij is die hendel enkel voor de zetel hoger en lager te zetten. Ik kan voor derest niets speciaals doen met de zetel.

Dus oftewel is dat extra ding voor: Lendesteun, of iets elektrisch te regelen. Of alle 2 want de hendel staat er ook nog eens bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                      Bij mij is die hendel enkel voor de zetel hoger en lager te zetten. Ik kan voor derest niets speciaals doen met de zetel.

Dus oftewel is dat extra ding voor: Lendesteun, of iets elektrisch te regelen. Of alle 2 want de hendel staat er ook nog eens bij.
                      de hendel is ook voor hoogte en laagte bij mij

Comment

• Dus al die anderen hebben een speciale wagen

Comment

Dus al die anderen hebben een speciale wagen
                          de gti is gelijk nie speciaal genoeg voor sommigen

Comment

• Heb de oplossing gevonden !

Zie pijl

Last edited by ; 24/02/2010, 19:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                              Heb via de car configurator de oplossing gevonde !

Zie pijl

zelfs een heel aparte spellingsfout
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik heb wel zetelverwarming, maar geen elektrische zetelregeling :p
                                En mijn dakhemel is grijs had ook liever zwart gehad maarjah, ik heb maar alcantara gepakt :p

Comment

• stevige prijs voor die golf

Comment

• iemand ervaring met de 2.0 CRTDI 110pk?

vlotjes te noemen? minder luidruchtig dan de vorige 2.0TDI?

Comment

• Gunsmoke007 rijdt met ene alleen is die al wat opgekietelt op dit moment

Comment

De mijne heeft geen 4-motion en ik ben gechipt tot 183pk :p en ik kan mijn wagen perfect op de baan houden hoor. Het enige wat ik wel zou moeten doen is andere banden kopen. Kheb soms het gevoel dat deze de kracht van 110pk naar 183pk moeilijk aankunnen, slippen zelfs soms eens door op droog wegdek en niet alleen bij optrekken vanaf 0

Maar de rest van de auto merk ik geen problemen op hoor...
                                        Al zal een 4 motion altijd wel beter zijn denk ik.
                                        183pk van een 110pk?

Comment

• Bij heinz gaat ie ook van 110pk naar 180 pk of dit goed is voor de koppeling, versnellingsbak en dergelijke dat weet ik niet

Comment

Working...
                                          X