Weet iemand voor wat deze bol voor dient, zie gele pijl, het interieur komt van een vw golf Vi Highline
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Tis te hopen hé dat er een verschil is tss de 1.6l en de 2.0l.
Het verschil tss een oudere 1.9l en een nieuwere 2.0l voel je ook vind ik. Ik ken er nu wel niets van maar men schoonouders hebben een 1.9 gehad en jah ik voelde goed verschil. Is natuurlijk ook wel ouder enz... dus gevoel is zowieso anders, maar de power op papier was hetzelfde en in de praktijk trekt de mijne harder en vlotter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk BerichtenWeet iemand voor wat deze bol voor dient, zie gele pijl, het interieur komt van een vw golf Vi Highline
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenlendensteunregeling?Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenKheb zelf ook de Highline, maar ik heb dat niet hoor! Zal straks nog eens checken voor de zekerheid maar denk het niet. Zit nu op het werk dus is wat moeilijk om meteen te kijken.
Maar bij andere auto's is dat idd om de lendensteun wat af te stellen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk BerichtenLendesteun is bij mij een hendel.
Dat ziet er toch echt meer uit als electronische zetelverstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenBij mij is die hendel enkel voor de zetel hoger en lager te zetten. Ik kan voor derest niets speciaals doen met de zetel.
Dus oftewel is dat extra ding voor: Lendesteun, of iets elektrisch te regelen. Of alle 2 want de hendel staat er ook nog eens bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenDus al die anderen hebben een speciale wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk BerichtenHeb via de car configurator de oplossing gevonde !
Zie pijl
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
iemand ervaring met de 2.0 CRTDI 110pk?
vlotjes te noemen? minder luidruchtig dan de vorige 2.0TDI?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenDe mijne heeft geen 4-motion en ik ben gechipt tot 183pk :p en ik kan mijn wagen perfect op de baan houden hoor. Het enige wat ik wel zou moeten doen is andere banden kopen. Kheb soms het gevoel dat deze de kracht van 110pk naar 183pk moeilijk aankunnen, slippen zelfs soms eens door op droog wegdek en niet alleen bij optrekken vanaf 0
Maar de rest van de auto merk ik geen problemen op hoor...
Al zal een 4 motion altijd wel beter zijn denk ik.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment