Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
    Ik kon nog geen Xenon nemen als ik mijn auto heb besteld, heb er nu aftermarket naar gevraagd bij mijn garage, maar ACM vraagt 4000€ Dit is me net iets te veel voor VW-xenons :p
    In een pack van dat bedrag zou ik het ook zeker genomen hebben, een spijtige zaak dus.
    Inderdaad, 4000 euro is een hoop geld ! Dat is het ook niet waard
    Was het geen pack geweest had ik het ook niet genomen

Comment

13 maart ga ik naar Skytune, horen wat ze kunnen doen aan mijn uitlaat. Ik zou graag ook één links en rechts hebben, of een dubbele centraal. Ik ga dan horen wat mogelijk is en wat hij zou doen
      Serieus ga je een ander uitlaatje zetten???

Hoe zit dat tegenwoordig, geraak je met een andere uitlaat door de keuring in België?

grtz

Comment

• Collega van mij heeft zijn zoon een tijdje geleden een bleumotion besteld. Hij kreeg gisteren telefoon dat de productiedatum week 11 zou zijn en dat er een probleempje zou zijn met de standaard gps uit het businesspack dat ze erbij genomen hebben. Hij krijgt nu gratis de update naar dat uitgebreide systeem met touchscreen. Leuk meegenomen!
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
          Collega van mij heeft zijn zoon een tijdje geleden een bleumotion besteld. Hij kreeg gisteren telefoon dat de productiedatum week 11 zou zijn en dat er een probleempje zou zijn met de standaard gps uit het businesspack dat ze erbij genomen hebben. Hij krijgt nu gratis de update naar dat uitgebreide systeem met touchscreen. Leuk meegenomen!
          weet je mss wanneer hij zijn wagen besteld heeft ? Die krijgt ipv RNS310 een RNS510
          Dat mogen ze ook bij mij doen!

Comment

• Mijne zou normaal week 5 in productie zijn geweest,is verschoven naar week 7
            Heb gebeld vandaag en staat al in Brussel,dus volgende week heb ik hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
              Serieus ga je een ander uitlaatje zetten???

Hoe zit dat tegenwoordig, geraak je met een andere uitlaat door de keuring in België?

grtz
              Die Manne van Skytune weten wel wat mag en niet mag, ik ga allessinds iets steken wat wel mag. Dus ik zal meer weten op 13de

Comment

Die Manne van Skytune weten wel wat mag en niet mag, ik ga allessinds iets steken wat wel mag. Dus ik zal meer weten op 13de
                hou me op de hoogte als je wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
                  Ik ben aan het overwegen om een Golf VI te kopen. Maar ik lig constant te twijfelen over de kleuren. Momenteel krijgt mijn voorkeur: R-Line exterieur in Graphietblauw met Vienna Truffel leder. Langs de andere kant twijfel ik over R-Line exterieur in Reflex zilver met donker interieur....
                  Wie foto's heeft van bovenstaande kleuren zou me helpen door die hier te posten aub.
                  Ik zie ook weinig foto's van de nieuwe Golfkes van forumleden.

Alvast bedankt
                  reflex zilver met donker(stoffen)interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                    Mijne zou normaal week 5 in productie zijn geweest,is verschoven naar week 7
                    Heb gebeld vandaag en staat al in Brussel,dus volgende week heb ik hem
                    Leuk,
                    wanneer heb je hem besteld.
                    Last edited by ; 12/05/2011, 16:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                      Leuk,
                      wanneer heb je hem besteld.

@ODAVIDO
                      Problemen met de rns 310? Hopelijk lopen ze niet teveel vertraging op. Ik heb namelijk ook een business pack op komst met rns 310. update naar 510 mogen ze me ook wel gratis geven. Al denk ik niet dat ze daar rap mee zullen zijn.
                      Heb hem besteld 18 december,eerste dag van saloncondities Wel pech,daar waar de auto's in brussel toekomen,zijn ze aan het staken,dus gaat er geen enkele weg

Comment

• Staking is ondertussen wel voorbij hoor, enkel vrijdag konden er geen wagens weg.

Comment

• Het was idd staking bij Dieteren, dit was tot en met vrijdag.

Zo heeft de verkoper het mij zaterdag toch verteld. dus normaal zou nu alles weer in orde moeten zijn EN hij heeft zaterdag waar wij bijzaten naar Dieteren gebeld om een testrit vast te leggen en dit was geen probleem dus daar was volk aan het werk

Comment

Het was idd staking bij Dieteren, dit was tot en met vrijdag.

Zo heeft de verkoper het mij zaterdag toch verteld. dus normaal zou nu alles weer in orde moeten zijn EN hij heeft zaterdag waar wij bijzaten naar Dieteren gebeld om een testrit vast te leggen en dit was geen probleem dus daar was volk aan het werk
                            Ben je van plan om een tweede vw te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                              Ben je van plan om een tweede vw te kopen
                              hijs jalours van me gti!!!! jaja

Comment

• Mijn golfje is besteld einde januari en nu heb ik gehoord dat de levering ten vroegste eerste week van mei is. Problemen met de gps dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                                  Mijn golfje is besteld einde januari en nu heb ik gehoord dat de levering ten vroegste eerste week van mei is. Problemen met de gps dus.
                                  Valt dan toch mee?
                                  Mijne is besteld op het laatste van 2009 en volgens dealer voor eind maart.
                                  ps. is ook met de rns 310, maar wel van begin van hun actie. dus voor de batch die deze opties heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                    hijs jalours van me gti!!!! jaja

Een beetje wel ja Maar ben ook tevreden met mijn Golfke :p

De rede dat ik naar een nieuwe op zoek ben is omdat mijn vriendin een firmawagen gaat krijgen :p en wij zijn natuurlijk zo ongeduldig dat we al eens gaan horen zijn é en nekeer gaan kijken wat er zoal is

Mijn vriendin zou graag een Tiguan hebben :p Ik zou eerder naar de Passat break gaan. Maar de Tiguan vind ik ook niet mis, ik zou wel voor de R-line in en exterior gaan, leder interieur, gps en vooral de sport en style versie. De andere zijn me net iets te sober dan.

Comment

Een beetje wel ja Maar ben ook tevreden met mijn Golfke :p

De rede dat ik naar een nieuwe op zoek ben is omdat mijn vriendin een firmawagen gaat krijgen :p en wij zijn natuurlijk zo ongeduldig dat we al eens gaan horen zijn é en nekeer gaan kijken wat er zoal is

Mijn vriendin zou graag een Tiguan hebben :p Ik zou eerder naar de Passat break gaan. Maar de Tiguan vind ik ook niet mis, ik zou wel voor de R-line in en exterior gaan, leder interieur, gps en vooral de sport en style versie. De andere zijn me net iets te sober dan.

Als je al die "sport" dingen mag nemen op een firmawagen zit je wel goed denk ik.
                                      Is da meestal eerste wat ze niet toelaten op firmawagens?
                                      tiguan zal ook wel slecht zitten kwa co2 bijdrage etc

Comment

• We krijgen een budget, dus wat je kiest maakt weinig uit.

Je hebt er een Bluemotionversie in met 140pk, samen met het sportpack. En deze stoot 139gr CO2 uit. Dus zit je in de categorie van 75% aftrekbaar en dat is dus zeer goed

We zijn uiteraard verre van zeker dat we deze mogen nemen, maar zoals ik al zei, we zijn maar eens gaan kijken en we hebben op deze wagen ons oogskes laten vallen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                                          Mijn golfje is besteld einde januari en nu heb ik gehoord dat de levering ten vroegste eerste week van mei is. Problemen met de gps dus.
                                          ik heb de mijne 27/01/2010 besteld en zou normaal 5 april in productie gaan , nu ik dit lees zal de mijne ook wel worden verzet

De hoeveelste heb je de uw besteld ?

Comment

Working...
                                          X