Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor zij die erin geïnteresseerd zijn , ik heb de 1.8TFSI van mijn moeder getopt (in Duitsland ) op 218 gps, 225 teller.

Had hem eerlijkgezegd nog wat sneller verwacht, maar die DSG kan er ook voor iets tussen zitten. De 7de is zo een overdrive hé

Comment

• hoe zit het met de homologatie van die 1.8TFSI?
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        hoe zit het met de homologatie van die 1.8TFSI?
        Ik moest even naar de keuring voor het verkrijgen van het PVG nummer, maar dan was dat meteen in orde.

Heeft me een uurtje tijd gekost

Comment

• Blijkbaar zijn die DSG-7 bakken niet te tunen

Anders +200pk uit die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Ik moest even naar de keuring voor het verkrijgen van het PVG nummer, maar dan was dat meteen in orde.

Heeft me een uurtje tijd gekost
            geen keuring als alleenstaand geval dus?
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              geen keuring als alleenstaand geval dus?
              Nope

Ik moet wel zeggen dat het een ENORM aangename motor is !!!
              Goed koppel, héél stil, spoepel onderin ... echt top ! Maar wel eerder naar comfort gericht dan sportiviteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                ik heb de mijne 27/01/2010 besteld en zou normaal 5 april in productie gaan , nu ik dit lees zal de mijne ook wel worden verzet

De hoeveelste heb je de uw besteld ?
                Besteld op 25/01/2010

Comment

• Mijn diesel rijd ook vlotjes, en op 180pk
                  Verbruik wintermaanden + chip op gemiddeld 6.1 volgens boordcomputer. en dit met regelmatig eens doorvlammen :p en ondertussen zit ik ook al voorbij de 13.000km

Comment

• Kan er me eigenlijk iemand iets zeggen over de geluidskwaliteit van de radio's.

Ben erg benieuwd wat dit zal geven van klank.
                    Last edited by ; 12/05/2011, 16:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                      Besteld op 25/01/2010
                      Dan zal de mijne ook wel de eerste week van mei worden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                        Mijn diesel rijd ook vlotjes, en op 180pk
                        Verbruik wintermaanden + chip op gemiddeld 6.1 volgens boordcomputer. en dit met regelmatig eens doorvlammen :p en ondertussen zit ik ook al voorbij de 13.000km
                        Ik rijd al een hele week rond met enkele pakken chips in mijn kofferbak maar ik voel eerlijk gezegd weinig verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                          Ik rijd al een hele week rond met enkele pakken chips in mijn kofferbak maar ik voel eerlijk gezegd weinig verschil.
                          jezussss waar blijf je ze toch halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                            Besteld op 25/01/2010
                            even aanpassen, heb de mijne ook op 25/01/2010 besteld, eens kijken welke men als eerst gaat leveren

Comment

kutkindje van 12

Comment

• Ik was net even via de site van vw een wagen aan het samenstellen en zie ik dat men nu een tankkaart van 500 euro gratis erbij geeft, Dat is mooi mee genomen voor die er nu één besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                                  Ik was net even via de site van vw een wagen aan het samenstellen en zie ik dat men nu een tankkaart van 500 euro gratis erbij geeft, Dat is mooi mee genomen voor die er nu één besteld.
                                  Heb die ook gekregen en dan was het nog maar December als ik heb besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                    Heb die ook gekregen en dan was het nog maar December als ik heb besteld
                                    Toen ik mijn wagen aan het samenstellen was in januari stond deze optie van de tankkaart er niet bij, sinds vandaag staat deze er terug op! Mss naar dieteren eens bellen
                                    Last edited by ; 05/03/2010, 00:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                      Mijn diesel rijd ook vlotjes, en op 180pk
                                      Ik vind chippen - zeker in die mate - nog steeds een geval van willen maar niet kunnen ...

Heb je je verzekering ervan op de hoogte gebracht ? Succes als die kan bewijzen dat er een oorzakelijk verband is tussen de chip en het ongeluk

En we weten ondertussen wel dat je motor opgevoerd is, hoor

Comment

Dat is niet rationeel é ferdinand... Je koffer zo verspillen, had je beter een Fox gekocht, beter voor de portemonnee en het milieu!

Comment

• en daarnet de eerste GTD gezien (ne witte) in Lochristi was precies splinternieuw
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X