Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Voor zij die erin geïnteresseerd zijn , ik heb de 1.8TFSI van mijn moeder getopt (in Duitsland ) op 218 gps, 225 teller.

Had hem eerlijkgezegd nog wat sneller verwacht, maar die DSG kan er ook voor iets tussen zitten. De 7de is zo een overdrive hé
    Gaat ie in de 'S'-stand dan ook tot in 7de? Lijkt me vreemd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
      Ik vind chippen - zeker in die mate - nog steeds een geval van willen maar niet kunnen ...

Heb je je verzekering ervan op de hoogte gebracht ? Succes als die kan bewijzen dat er een oorzakelijk verband is tussen de chip en het ongeluk

En we weten ondertussen wel dat je motor opgevoerd is, hoor
      Goed voor jou dat je het weet? Maar sinds wanneer spreek jij in naam van iedereen? Tis niet omdat gij iets niet intressant vind dat iedereen van die mening is!

Als ik iets voorheb en de verzekering dekt niet, dan is dat mijn probleem en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor. Maar ik zou niet weten wat het verschil is bij een ongeluk aan 183 pk of 110pk hoor. Je trekt alleen sneller op, maar dat meteen linken aan ongelukken. Je kan met een 80pk wagen ook iemand doodrijden aan 120km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
        Gaat ie in de 'S'-stand dan ook tot in 7de? Lijkt me vreemd...
        Ik had em in manueel staan in 6de

edit: Hij gaat vlot naar de 200, daarna gaat het hééél langzaam
        Last edited by ; 05/03/2010, 15:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
          Goed voor jou dat je het weet? Maar sinds wanneer spreek jij in naam van iedereen? Tis niet omdat gij iets niet intressant vind dat iedereen van die mening is!

Als ik iets voorheb en de verzekering dekt niet, dan is dat mijn probleem en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor. Maar ik zou niet weten wat het verschil is bij een ongeluk aan 183 pk of 110pk hoor. Je trekt alleen sneller op, maar dat meteen linken aan ongelukken. Je kan met een 80pk wagen ook iemand doodrijden aan 120km/h
          183 pk niet zwanzen aub. VW gaat zelf maar tot 170 pk met deze motor en dan nog met de nodige aanpassingen aan remmen , onderstel , motor , turbo enz. Ik betwijfel of deze wagen rookvrij de 300.000 km haalt.

Comment

• onze niewe Golf VI is binnen, 1.2 TSI 105 pk, zeer leuke motor voor dagelijk verkeer, en in hoge toeren zelfs een leuke sound, een aanrader

Comment

• Mijne golf 6 is ook binnen,maandag kan ik erom

Comment

• wanneer hebben jullie besteld?

Comment

• Gisteren Golf VI GTI gezien op de 100 dagen en met meegereden

zalige auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                    wanneer hebben jullie besteld?

einde december, levering was voorzien einde maart maar is dus nu vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                      Gisteren Golf VI GTI gezien op de 100 dagen en met meegereden

zalige auto!
                      Helemaal mee eens!!!

Comment

Blijkbaar zijn die DSG-7 bakken niet te tunen

Anders +200pk uit die kar
                        Volgens mij moet dat tunen geen enkel probleem zijn...
                        Bvb de Ibiza cupra zag ik bij Shiftech naar 204pk gebracht worden ... Met DSG
                        volgens mij moet het koppel gewoon rustig ingebracht worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                          Volgens mij moet dat tunen geen enkel probleem zijn...
                          Bvb de Ibiza cupra zag ik bij Shiftech naar 204pk gebracht worden ... Met DSG
                          volgens mij moet het koppel gewoon rustig ingebracht worden...
                          DSG 6 of 7 ?

Comment

DSG 6 of 7 ?
                            De Cupra en de Polo GTI hebben beiden DSG 7 standaard...
                            Koppel gewoon beperken en soepel laten inkomen...

Ter info de 1.8TSI gaat vlotjes naar 210 à 220pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                              Het is hier toch nog steeds een forum waar iedereen zijn eigen mening mag hebben, niet ? Bij mij komt het over alsof je in elke post moet vermelden dat je Golf 180 i.p.v. 110 pk heeft, that's all

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                onze niewe Golf VI is binnen, 1.2 TSI 105 pk, zeer leuke motor voor dagelijk verkeer, en in hoge toeren zelfs een leuke sound, een aanrader
                                FOTO'S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                  foto !!!
                                  Hier de gevraagde foto's. Let wel, hij is vuil op deze foto's. Gisteren een goeie wasbeurt gekregen, vanavond gaat die in de wax!

Enjoy!

Ik ben zeer tevreden...

Comment

• mooie wagen, proficiat

Welke motor steekt erin ?

Comment

• Zeer mooi
                                      Last edited by ; 12/05/2011, 16:41.

Comment

• Bedankt!

2.0 TDI 140pk 4-motion

Zou hem nog graag tunen via ABT naar 170pk en 370nm.
                                        Nu blijkt dat - voor mijn motorcode - er nog geen chip (motormanagement) bestaat.
                                        Onderhandelingen zijn gestart om mijn wagen rechtstreeks naar ABT te brengen en ginder te laten tunen... Wat er uiteindelijk van zal komen, laat ik jullie zeker nog weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckx Bekijk Berichten
                                          Bedankt!

2.0 TDI 140pk 4-motion

Zou hem nog graag tunen via ABT naar 170pk en 370nm.
                                          Nu blijkt dat - voor mijn motorcode - er nog geen chip (motormanagement) bestaat.
                                          Onderhandelingen zijn gestart om mijn wagen rechtstreeks naar ABT te brengen en ginder te laten tunen... Wat er uiteindelijk van zal komen, laat ik jullie zeker nog weten!
                                          Wat kost het eigenlijk om wagen uw wagen te laten chippen via ABT

Comment

Working...
                                          X