Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenIk vind chippen - zeker in die mate - nog steeds een geval van willen maar niet kunnen ...
Heb je je verzekering ervan op de hoogte gebracht ? Succes als die kan bewijzen dat er een oorzakelijk verband is tussen de chip en het ongeluk
En we weten ondertussen wel dat je motor opgevoerd is, hoor
Als ik iets voorheb en de verzekering dekt niet, dan is dat mijn probleem en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor. Maar ik zou niet weten wat het verschil is bij een ongeluk aan 183 pk of 110pk hoor. Je trekt alleen sneller op, maar dat meteen linken aan ongelukken. Je kan met een 80pk wagen ook iemand doodrijden aan 120km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenGaat ie in de 'S'-stand dan ook tot in 7de? Lijkt me vreemd...
edit: Hij gaat vlot naar de 200, daarna gaat het hééél langzaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenGoed voor jou dat je het weet? Maar sinds wanneer spreek jij in naam van iedereen? Tis niet omdat gij iets niet intressant vind dat iedereen van die mening is!
Als ik iets voorheb en de verzekering dekt niet, dan is dat mijn probleem en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor. Maar ik zou niet weten wat het verschil is bij een ongeluk aan 183 pk of 110pk hoor. Je trekt alleen sneller op, maar dat meteen linken aan ongelukken. Je kan met een 80pk wagen ook iemand doodrijden aan 120km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichtenwanneer hebben jullie besteld?
einde december, levering was voorzien einde maart maar is dus nu vroeger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenGisteren Golf VI GTI gezien op de 100 dagen en met meegereden
zalige auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn die DSG-7 bakken niet te tunen
Anders +200pk uit die kar
Bvb de Ibiza cupra zag ik bij Shiftech naar 204pk gebracht worden ... Met DSG
volgens mij moet het koppel gewoon rustig ingebracht worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenVolgens mij moet dat tunen geen enkel probleem zijn...
Bvb de Ibiza cupra zag ik bij Shiftech naar 204pk gebracht worden ... Met DSG
volgens mij moet het koppel gewoon rustig ingebracht worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDSG 6 of 7 ?
Koppel gewoon beperken en soepel laten inkomen...
Ter info de 1.8TSI gaat vlotjes naar 210 à 220pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenGoed voor jou dat je het weet? Maar sinds wanneer spreek jij in naam van iedereen? Tis niet omdat gij iets niet intressant vind dat iedereen van die mening is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenonze niewe Golf VI is binnen, 1.2 TSI 105 pk, zeer leuke motor voor dagelijk verkeer, en in hoge toeren zelfs een leuke sound, een aanrader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtenfoto !!!
Enjoy!
Ik ben zeer tevreden...
Comment
-
Bedankt!
2.0 TDI 140pk 4-motion
Zou hem nog graag tunen via ABT naar 170pk en 370nm.
Nu blijkt dat - voor mijn motorcode - er nog geen chip (motormanagement) bestaat.
Onderhandelingen zijn gestart om mijn wagen rechtstreeks naar ABT te brengen en ginder te laten tunen... Wat er uiteindelijk van zal komen, laat ik jullie zeker nog weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duckx Bekijk BerichtenBedankt!
2.0 TDI 140pk 4-motion
Zou hem nog graag tunen via ABT naar 170pk en 370nm.
Nu blijkt dat - voor mijn motorcode - er nog geen chip (motormanagement) bestaat.
Onderhandelingen zijn gestart om mijn wagen rechtstreeks naar ABT te brengen en ginder te laten tunen... Wat er uiteindelijk van zal komen, laat ik jullie zeker nog weten!
Comment
Comment