Een nieuwe uitlaat steken onder een nieuw voertuig? Begrijpe wie kan.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenEen nieuwe uitlaat steken onder een nieuw voertuig? Begrijpe wie kan.....
Waarom zelf uw groenten niet telen als je weet dat dat gezonder is?
Waarom opties kiezen op een wagen als dat duurder is?
Waarom zijn de bananen krom?
Omdat ik dat misschien mooi vind...omdat ik ga werken om geld te verdienen en ik mij met dat geld misschien af en toe eens wil verwennen en laat dat nu net voor iedereen verschillend zijn
Ik begrijp dat jij je geld liever in andere dingen steekt, das uw goed recht, maar veroordeel dan geen andere mensen voor wat zij willen. Dus stopt me die debiele commentaar, misschien gaat ge uzelf dan ook eindelijk eens wat beter voelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk BerichtenMijn wagen is vandaag aangekomen bij mijn dealer, heb vandaag mijn nummerplaat aangevraagd en mag de wagen dinsdag gaan ophalen
Het is mooi weer volgend week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenProficiat en veel rijgenot
Ik lees dat veel mensen last hebben van krakende veren van achter ? heeft er nog iemand last van ? Mogelijke oplossingen ?
Voor de mensen die een RNS310 hebben, welke geheugenkaarten hebben jullie gebruikt ?
Grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtenik heb het ook, maar alleen aan de linkse kant ! Ik vind wel dat wanneer het
kouder is , dat ik er meer last van heb ! Volgens het golfmkVI forum, is dit
probleem al opgelost geweest door "Adjusting of the Striker Plate" , wel geen
flauw idee van wat dit wil zeggen ...
Comment
-
Hey iedereen,
Heb net naar mijn garage gebeld, ACM in Mechelen. Op 4 Mei mag ik op onderhoud (kleintje).
Ook had ik gevraagd om die pedaaltjes en Opzetstuk spoiler te willen bestellen en eventueel plaatsen.
Nu vragen ze wel goed door in mijn ogen: 150€ voor de opzetstukjes zonder btw en 450€ voor de Dakspoiler (soort extra opzetstuk) inclusief spuiten en plaatsen en exclusief btw.
Als je dan op de duitse website ziet:
http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p616_Pedalkappen-aus-Edelstahl--Schaltgetriebe.html
http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p1454_Dachkantenspoiler--grundiert.html
Hebben ze naar mijn denken toch zeer goed doorgerekend?? zou ik die stukken zelf kunnen bestellen en achteraf plaatsen?? of komen die stukken enkel toe bij de VW-garages?
graag jullie meningen aub. want heb zelf nog nooit zo'n dingen laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wlff Bekijk BerichtenDe "striker plate" is die ijzeren beugel in de deuropening waar de deur in vastklikt (geen idee hoe da int nederlands noemt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk BerichtenDat ding zit muurvast ...
Ja da moet hé, uw deur klikt daar in vast.
Ge kunt dat iets loszetten met die 2 torxen en dan wat mee spelen (gaat over enkele millimeters), in welke richting hangt af van wat het probleem juist is natuurlijk. Wordt bvb. gedaan als de raamlijn niet mooi aansluit bij de rest van het koetswerk, of als de deur moeilijk in het slot klikt, of wat te ver naar buiten komt, enz. Als ge daar zelf niet zo veel gevoel voor hebt, zou ik het wel laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenHey iedereen,
Heb net naar mijn garage gebeld, ACM in Mechelen. Op 4 Mei mag ik op onderhoud (kleintje).
Ook had ik gevraagd om die pedaaltjes en Opzetstuk spoiler te willen bestellen en eventueel plaatsen.
Nu vragen ze wel goed door in mijn ogen: 150€ voor de opzetstukjes zonder btw en 450€ voor de Dakspoiler (soort extra opzetstuk) inclusief spuiten en plaatsen en exclusief btw.
Als je dan op de duitse website ziet:
http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p616_Pedalkappen-aus-Edelstahl--Schaltgetriebe.html
http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/product_info.php?info=p1454_Dachkantenspoiler--grundiert.html
Hebben ze naar mijn denken toch zeer goed doorgerekend?? zou ik die stukken zelf kunnen bestellen en achteraf plaatsen?? of komen die stukken enkel toe bij de VW-garages?
graag jullie meningen aub. want heb zelf nog nooit zo'n dingen laten doen.
Kijk hier maar eens: http://www.shop.vw.be/
Dit is de Belgische website voor VW-accessoires. En normaal zijn dit de prijzen die de dealers moeten gebruiken.Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde
Comment
-
Zeg keeperfrans laat dat maar mooi vast zitten niet losmaken,als je daar aan begint te prullen kan ht zijn dat alles niet meer mooi aansluit als je ht portier wil sluiten.
Ik had ook last van dat irritant gekraak aan bijde deuren .Als je een keer langs de buitenzijde van de deur op dat zwart blinkend krasgevoelig ding duwt dan hoor je dat geluidje ook wat tijdens ht rijden hoorbaar is.En als ht bij jouw zo is moet je de deur is opentrekken dan zie je een rubber (niet in je deuropening) bdoel de rubber die aan de achterdeur bevestigt is , vet deze is goed in over de hele lengte.Bij mij is ht nu stukken beter.Hopelijk is ht een beetje duidelijk wat ik bedoel.
Comment
-
Dankuwel voor de hulp, ik heb dit even doorgegeven aan mijn VW-dealer, eens kijken hoe de magazijnier hierop zal reageren. Want met die Xenonlampen achteraf te steken vroeg hij ook al 4000€+
Anders bestel ik ze op de dieteren shop en laat ik ze zo toekomen en laat ik ze door iemand anders spuiten en steken hoor. (gaat over die dakspoiler van caractere want de pedaalkes neem ik niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spike 06 Bekijk BerichtenZeg keeperfrans laat dat maar mooi vast zitten niet losmaken,als je daar aan begint te prullen kan ht zijn dat alles niet meer mooi aansluit als je ht portier wil sluiten.
Ik had ook last van dat irritant gekraak aan bijde deuren .Als je een keer langs de buitenzijde van de deur op dat zwart blinkend krasgevoelig ding duwt dan hoor je dat geluidje ook wat tijdens ht rijden hoorbaar is.En als ht bij jouw zo is moet je de deur is opentrekken dan zie je een rubber (niet in je deuropening) bdoel de rubber die aan de achterdeur bevestigt is , vet deze is goed in over de hele lengte.Bij mij is ht nu stukken beter.Hopelijk is ht een beetje duidelijk wat ik bedoel.
Als ik trouwens op mijn 5 deuers op het raampje duw aan de achterste deur (niet koffer), daar waar dat driehoekraampke zit, dan kraakt hij het hardst, dus niet de blinkende lijsten tss de ramen maar drukken aan de rubbers op het driehoekraampke, ge zult dan eens wat horen kraken
Comment
-
Bwa, er zijn wel oplossingen denk ik, zoals invetten enz... maar daarmee pak je natuurlijk de oorzaak niet aan hé.
En ik denk ook dat veel mensen het zich niet aantrekken en er gewoon mee rondrijden, het zijn de mensen die letten op de details die meestal hun beklag doen hé.
Maar je hebt wel een punt hoor, een wagen die 20.000€+ kost mag op dit vlak wel in orde zijn. En zeker een Volkswagen waarvan je tov andere merken toch wel kwaliteit mag verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenBwa, er zijn wel oplossingen denk ik, zoals invetten enz... maar daarmee pak je natuurlijk de oorzaak niet aan hé.
En ik denk ook dat veel mensen het zich niet aantrekken en er gewoon mee rondrijden, het zijn de mensen die letten op de details die meestal hun beklag doen hé.
Maar je hebt wel een punt hoor, een wagen die 20.000€+ kost mag op dit vlak wel in orde zijn. En zeker een Volkswagen waarvan je tov andere merken toch wel kwaliteit mag verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spike 06 Bekijk BerichtenJa jong ik zeg maar wat bij mij kraakt he.Kan ik nie aan doen dat die van u overal kraakt, hang dr ng maar wat spoilerkes op en een dikke uitlaat kan hij ng wa meer kraken.
Comment
-
Comment
Comment