Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben gisteren een testrit gaan maken via het contactcenter en tot mijn verbazing zag de cruise control er anders uit dan op een foto die ik ergens was tegengekomen (via een apart hendeltje)...Het cruise control systeem dat ik getest heb was geïntegreerd in de hendel van de richtingsaanwijzers.

Kan er iemand uitleggen hoe dit laatste systeem juist werkt? Ik heb niet echt de tijd gehad om er mee te spelen. Op de hendel stond een knopje/schakelaar die je op ON/CANCEL/OFF kon zetten. Schakelt de CC automatisch (en volledig) uit van zodra je de remmen aanraakt? Of gaat hij automatisch terug naar de ingestelde snelheid van zodra je de rem terug lost? Ter vergelijking: bij m'n huidige A3 moet ik de CC terug ff activeren nadat ik de rem of koppeling heb ingedrukt -hij gaat dus niet automatisch terug naar de ingestelde snelheid.
    Kan je de CC bij de golf bedienen via het multifunctioneel stuurwiel?

grtz
    Steve-O
    Bijgevoegde Bestanden
    2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
      Ben gisteren een testrit gaan maken via het contactcenter en tot mijn verbazing zag de cruise control er anders uit dan op een foto die ik ergens was tegengekomen (via een apart hendeltje)...Het cruise control systeem dat ik getest heb was geïntegreerd in de hendel van de richtingsaanwijzers.

Kan er iemand uitleggen hoe dit laatste systeem juist werkt? Ik heb niet echt de tijd gehad om er mee te spelen. Op de hendel stond een knopje/schakelaar die je op ON/CANCEL/OFF kon zetten. Schakelt de CC automatisch (en volledig) uit van zodra je de remmen aanraakt? Of gaat hij automatisch terug naar de ingestelde snelheid van zodra je de rem terug lost? Ter vergelijking: bij m'n huidige A3 moet ik de CC terug ff activeren nadat ik de rem of koppeling heb ingedrukt -hij gaat dus niet automatisch terug naar de ingestelde snelheid.
      Kan je de CC bij de golf bedienen via het multifunctioneel stuurwiel?

grtz
      Steve-O
      die hendel op de foto is uwe richtingaanwijzer

als je remt schakel je het uit, maar dan heb je op de kop van da ding kun je het terug aanzetten.

Comment

• Nieuwe Golf 6 Bleumotion

Hoi iedereen, even voorstellen...

2 maand geleden een nieuwe golf 6 bleumotion besteld. Volgende opties:

- golf 6 zwart - 1.6 CRTDI 105pk
        - 'truffelkleur' lederen interieur met zetelverwarming
        - pack bussiness (metaalkleur, elektr. klimaatregeling en RNS 310)
        - pack urban (parkeersensoren voor en achter, buitenspiegel dat kantelt bij achteruitrijden, bandenspanningscontrole, snelheidsregelaar,...)
        - centrale armsteun
        - elektrische ruiten achteraan (raar dat dit eigenlijk een optie hoeft te zijn maar soit...)
        - lederen multifunctiestuur
        - mistkoplampen (dynamische mistlichten)

dit zou het zowat zijn maar toch vind ik deze wagen niet af zonder een mooie velg eronder.. Spijtig dat deze Golf 6 BM geleverd wordt met 15" sierdoppen daarom zou ik er graag de GTI velgen ondergooien. of hebben jullie enig ander voorstel? Grootte van de velg dacht ik aan 17" of 18". Mijn voorkeur gaat alvast uit naar de 18"

Comment

• Ik heb me laten vertellen dat prutsen aan de bluemotion-voorwaarden, maw alles wat de uitstoot opnieuw verhoogt (=o.a. vervangen van de dunne banden en de velgen) later problemen zou kunnen opleveren bij technische controle.

Iemand die dat kan bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
            Ik heb me laten vertellen dat prutsen aan de bluemotion-voorwaarden, maw alles wat de uitstoot opnieuw verhoogt (=o.a. vervangen van de dunne banden en de velgen) later problemen zou kunnen opleveren bij technische controle.

Iemand die dat kan bevestigen?
            Wanneer het dan enkel de velgen zijn die er voor een paar uur afmoeten voor controle vind ik dit nog niet zo erg.. Van motor en toestanden blijf ik wel af

Comment

• Van mij mag je kritiek geven op mij zoveel je wil, maar wat heeft mijn nieuwe uitlaat en nog niet gestoken nieuwe spoiler te maken met het kraken van mijn wagen?
              Dat kraken heeft hij al van in den beginne, en dit voordat mijn uitlaat gestoken was.

Vind het dus een zeer domme en nutteloze reactie maargoed dat zal uw goed recht zijn hé

Allessinds, de uitlaat staat zeer mooi, heb al vele positieve reacties gekregen. Al vinden sommigen het misschien iets TE maar dat is ieder zijn smaak

Binnenkort komen er wel wat fototjes online voor de geinteresseerden.

En nogiets, de spoiler is van VW zelf, dus ik denk niet dat een origineel door VW gemaakte spoiler kwaad kan voor de wagen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door romy Bekijk Berichten
                Hoi iedereen, even voorstellen...

2 maand geleden een nieuwe golf 6 bleumotion besteld. Volgende opties:

- golf 6 zwart - 1.6 CRTDI 105pk
                - 'truffelkleur' lederen interieur met zetelverwarming
                - pack bussiness (metaalkleur, elektr. klimaatregeling en RNS 310)
                - pack urban (parkeersensoren voor en achter, buitenspiegel dat kantelt bij achteruitrijden, bandenspanningscontrole, snelheidsregelaar,...)
                - centrale armsteun
                - elektrische ruiten achteraan (raar dat dit eigenlijk een optie hoeft te zijn maar soit...)
                - lederen multifunctiestuur
                - mistkoplampen (dynamische mistlichten)

dit zou het zowat zijn maar toch vind ik deze wagen niet af zonder een mooie velg eronder.. Spijtig dat deze Golf 6 BM geleverd wordt met 15" sierdoppen daarom zou ik er graag de GTI velgen ondergooien. of hebben jullie enig ander voorstel? Grootte van de velg dacht ik aan 17" of 18". Mijn voorkeur gaat alvast uit naar de 18"
                @ newlook en romi

Ik heb ook een Bluemotion 99gr in bestelling doch kon geen leder interieur kiezen
                hoe heb je dat gedaan of is het een 119 gr
                Is alleen beschikbaar op de highline dacht ik?

Normaal mag voor de keuring NIETS meer worden gewijzigd op de 99gr gezien de
                15% korting er is zelf discutie over de trekhaak geweest omdat deze de stroomlijn
                onderbreekt.

Wat velgen betreft kijk even naar de Vancouvers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
                  @ newlook en romi

Ik heb ook een Bluemotion 99gr in bestelling doch kon geen leder interieur kiezen
                  hoe heb je dat gedaan of is het een 119 gr
                  Is alleen beschikbaar op de highline dacht ik?

Normaal mag voor de keuring NIETS meer worden gewijzigd op de 99gr gezien de
                  15% korting er is zelf discutie over de trekhaak geweest omdat deze de stroomlijn
                  onderbreekt.

Wat velgen betreft kijk even naar de Vancouvers.
                  Hey,

wij konden zonder probleem bij de garage het lederen interieur kiezen. Normaal kon dit niet op deze BM versie maar ze zullen dit achteraf laten inbouwen samen met de zetelverwarming. Het is nochtans een bleumotion van 2010 en dus de 99 gr.

Ik vind de vancouvers zeker niet mis maar de GTI's vind ik echt top. En dan de zwarte binnenkant vind ik mooi passen bij de zwarte kleur van de wagen.

Comment

Hey,

Op deze BM versie maar ze zullen dit achteraf laten inbouwen samen met de zetelverwarming. Het is nochtans een bleumotion van 2010 en dus de 99 gr.

Ik vind de vancouvers zeker niet mis maar de GTI's vind ik echt top. En dan de zwarte binnenkant vind ik mooi passen bij de zwarte kleur van de wagen.
                    Ok, achteraf inbouwen is idd geen probleem heb dat foldertje van bij de VW dealer
                    (overtrekken van de zetels gebeurt door DK-schweizer) hier thuis liggen.

Denver velgen wel mooi, niet aan mij besteed, gezien ik de BM niet op een goedkope GTI wil laten lijken, doch dit is m'n persoonlijke keuze en respecteer iedere andere mening
                    en is niet de bedoeling een andere mening hier af te breken zoals sommige andere personen hier op het forum.

Comment

• Ik ga ook 18" monteren op de BM. Kan je wat meer info geven over dat leder? Interesseert me wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r12rt Bekijk Berichten
                        Ok, achteraf inbouwen is idd geen probleem heb dat foldertje van bij de VW dealer
                        (overtrekken van de zetels gebeurt door DK-schweizer) hier thuis liggen.

Denver velgen wel mooi, niet aan mij besteed, gezien ik de BM niet op een goedkope GTI wil laten lijken, doch dit is m'n persoonlijke keuze en respecteer iedere andere mening
                        en is niet de bedoeling een andere mening hier af te breken zoals sommige andere personen hier op het forum.
                        Ik ben ook iemand die openstaat voor ieders mening en je hebt miss wel een punt ivm goedkope GTI maar als ik dan toch een velg moet kiezen hehe

Heeft er eigenlijk iemand ervaringen met velgen-online.nl? Kwaliteit en service?

Comment

Ik ben ook iemand die openstaat voor ieders mening en je hebt miss wel een punt ivm goedkope GTI maar als ik dan toch een velg moet kiezen hehe

Heeft er eigenlijk iemand ervaringen met velgen-online.nl? Kwaliteit en service?
                          Replica's tja... je hoort goeie en slechte ervaringen. Ik koop het niet in ieder geval.

btw: Ik heb je een pm gestuurd trouwens

Comment

• Comment

• @gunsmoke... Waar blijven die foto's???

Comment

• Als ik vanavond een gaatje vind om ze te posten dan vanaafd :p Maar ik werk tegenwoordig ook savonds thuis en schiet maar weinig tijd meer over :p Ik probeer allessinds zo snel mogelijk fototjes te plaatsen.

Een vraagje ook, ik heb bij een golf 6 Trendline uit nederland gezien dat die een GTI stuurke had gestoken. Iemand een idee hoe je daar aftermarket aangeraakt?

Comment

• Origineel

Nieuwe uitlaat, ander nummerplaathouder en letters verwijdert

Comment

• Op de twee conservenblikken achteraan na is er vrij weinig verschil te zien tussen beide versies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                      Ik ga ook 18" monteren op de BM. Kan je wat meer info geven over dat leder? Interesseert me wel.

Ga voor het leder langs bij een VW dealer die weet wat het is normaal gezien of
                                      stuur me een pm en ik zend je een pdf van de folder met prijzen incl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        Op de twee conservenblikken achteraan na is er vrij weinig verschil te zien tussen beide versies.
                                        Ge ziet toch al een verschil, ge zijt op de goeie weg

Comment

Working...
                                        X