Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
    Nieuwe uitlaat, ander nummerplaathouder en letters verwijdert
    Eerlijk! ik vind het afschuwelijk! Jesus zo lelijk. Zo'n mooie wagen vern**en met zo iets!

Tzou vééééééél mooier geweest zijn moest ge de 2 standaard uitlaten bezetten met die van de S-line bij den A3 zoals W3n heeft gedaan.

Smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• heb vandaag mijn wagen opgehaald, lekker weertje en de beste verassing was dat ik inplaats van RNS310 een RNS 510 heb gekregen en dat wel gratis !() PS : is het niet mogelijk om de taal in het nederlands te zetten voor uw boordcomputer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
        heb vandaag mijn wagen opgehaald, lekker weertje en de beste verassing was dat ik inplaats van RNS310 een RNS 510 heb gekregen en dat wel gratis !() PS : is het niet mogelijk om de taal in het nederlands te zetten voor uw boordcomputer ?
        Proficiat met de nieuwe en wens je "A save ride" maar uiteraard ben je ons enkele foto's verschuldigd

Had bij de dealer ook al gehoord dat ze niet weten welk model ze soms uitleveren ipv de RNS 310 dit wegens een tekort gezien de de pack aan 600€ waartoe de radio behoort
        bijna altijd wordt genomen.

Ik verwacht de BM in juli en hoop dat de nieuwe RNS 315 er zal inzitten gezien rond week 22 ze reeds een model 2011 zullen uitleveren.
        Last edited by ; 27/04/2010, 22:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
          heb vandaag mijn wagen opgehaald, lekker weertje en de beste verassing was dat ik inplaats van RNS310 een RNS 510 heb gekregen en dat wel gratis !() PS : is het niet mogelijk om de taal in het nederlands te zetten voor uw boordcomputer ?
          Dringend foto's van deze knappe golf!
          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
            Eerlijk! ik vind het afschuwelijk! Jesus zo lelijk. Zo'n mooie wagen vern**en met zo iets!

Tzou vééééééél mooier geweest zijn moest ge de 2 standaard uitlaten bezetten met die van de S-line bij den A3 zoals W3n heeft gedaan.

Smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar
            T'is niet het einde maar beter dan de standaard uitlaten met opzetstukjes die iedereen koopt , alleen nog een passende diffusor en t'is af.
            Ik kan het appreciëren vanwege de originaliteit ,maar ja, wie ben ik.

Comment

Oei
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                Oei
                Dat is gelijk nog zwak uitgedrukt ... zonde ... Ik vind het zelfs een klein beetje belachelijk
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Origineel

Nieuwe uitlaat, ander nummerplaathouder en letters verwijdert
                  Hoe hebt ge de letters verwijderd? Haardroger?

Comment

• waarom steken die uitlaten zo naar boven? precies collectebussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                      Hoe hebt ge de letters verwijderd? Haardroger?
                      Met een visdraadje, en gewoon met een productje van HG om lijmresten te verwijderen. Werkte perfect. Wel een beetje prutswerk maar op max 10 minuutjes is dat geflikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                        waarom steken die uitlaten zo naar boven? precies collectebussen...
                        Omdat iedereen recht uitlaten steekt en ik dat zelf niet origineel meer en niet mooi vind. Er zullen altijd wel mooiere zijn of ook weer niet. Er liggen daar 50 verschillende sierstukken waar je uit mag kiezen. Zeer moeilijk dus

De reden dat ik ze naar boven laat komen is bewust gedaan. Ze snijden in de plastik diffusor, als uw pijpkes wa naar boven komen, dan zie je de snijrand bijna niet. Vandaar die keuze dus.

En het is eigenlijk een lastig zicht omdat je van iets bovenop de uitlaat ziet, als je in een andere wagen zit OF je kijkt van een pak verder dan is het uitzicht eigenlijk wel mooier, geeft dus beetje een vertekend beeld.

Maarjah, ik ben er gelukkig mee, ik vind ze mooi staan op de golf, ik vind ze origineel, ...

En dat sommigen het hier niet mooi vinden, jullie goed recht, maar dat bewijst dan maar eens dat het lekker origineel is want dat die mensen het nooit zouden doen De zoveelste Golf met een audi uitlaatje, daar doe ik niet aan mee. Tis niet omdat ge S-line hoort dat het ineens "Perfect" is, das mijn bescheiden mening.

Comment

• Mooie schouwen voor die roetfabriek

heb je je wit interieur met paarse stiksels al? Past perfect bij deze uitlaat

Comment

• Ieder zijn ding zeker. Les goûts et les couleurs...

Comment

• Niveau commentaar vandaag

En neen tzal geen wit interieur me paarse stiksels, maar een Alfarood interieur, da past beter bij mijn zwarte kleur van de wagen... maarjah daar zal ook wel commentaar op komen. Zeg dan gewoon dat ge tegen aftermarket bent, dan hoef je niet steeds opnieuw commentaar te geven en dat spaart je heel wat moeite hoor

Comment

Origineel
                                Dees zou ik ook nooit laten steken
                                vind het zoals de meesten een beetje de golf verpesten maarja smaken verschillen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                  Dees zou ik ook nooit laten steken
                                  vind het zoals de meesten een beetje de golf verpesten maarja smaken verschillen!
                                  Ik twijfelde in begin ook, maar int echt ziet het er nog anders uit eigenlijk. Moeilijk uit te leggen. Tvalt allessinds beter mee als op dees foto's, maar ik ben dan ook slecht in foto's maken
                                  Maar buiten dat feit is het idd wel gedurft, ge zijt er voor of ge zijt er ni voor omdat ni iets is wat iedereen zou nemen idd.

En zoals iemand voordien al zei, met bv een GTI diffusor, gaat dat er nog stukken beter uitzien denk ik. Maar voorlopig houd ik em zo.

Comment

• Gunsmoke, post eens een foto in profiel aub.

Comment

• u bedoeld?

Comment

• Kzal mijn commentaar iv met de prachtige toeters voor mn eigen houden.(maar heb ht er toch moeilijk mee).Maar toch, veel plezier er mee.

Comment

• Commentaar mag hoor, das ook de bedoeling dat ik hier post hé. Om te horen wat anderen vinden... ik kan ze nog altijd laten veranderen é als ik dat zou willen. Momenteel vind ik ze zelf dik meevallen. Heb nu ook keer de meningen gevraagd op een tuningforum om te zien wat "tuners" er van vinden. Want mensen die "standaard" mooi vinden zijn meestal tegen tuning hé en die hebben dan ook een totaal andere visie.

Comment

Working...
                                          X