Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een R-versie zonder die roffel van een zescilinder
    Waar gaan we heen
    Ok die motor is mss een pak lichter, verbruikt minder, en minder kosten...
    Maar in zo'n model moet een Zescilinder in liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Wat houd je tegen??
      Er zijn genoeg VW dealers met GTI demowagens
      Huin...? Waar dan? De laatste keer dat ik bij VAG lang ging en een verkoper sprak (in feite een orderopnemer, je moest hem zelf aanspreken) stuurde men mij naar Erps-Kwerps, waar je aan moest schuiven voor testritjes met allerlei Audi's en VW's. En vanuit meerdere garage's ging het allemaal die richting uit...

Comment

• Evolutie. VW maakt er wel een potje van. De Jetta heeft nog een Golf V neus en de Golf Variant blijft ook gebaseerd op de Golf V. Niet consistent. Ik vind de VI wel een vooruitgang t.o.v de V die mij nooit heeft kunen overtuigen.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Evolutie. VW maakt er wel een potje van. De Jetta heeft nog een Golf V neus en de Golf Variant blijft ook gebaseerd op de Golf V. Niet consistent. Ik vind de VI wel een vooruitgang t.o.v de V die mij nooit heeft kunen overtuigen.
          Jetta is imo een 'totaal' ander model, dus who cares about the nose? Achterste is zowat gepikt van de passat dus...
          Golf Variant tja, die is dan ook pas op de markt gekomen als de Golf V al ettelijke jaren uitgebracht was. Lijkt me vrij logisch dat ze die dan nog niet meteen gaan veranderen zeker?

Vind deze VI ook een mooie evolutie van de Golf, eindelijk wat meer karakter in de voorkant. Ver te zoeken bij die van de V!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Een R-versie zonder die roffel van een zescilinder
            Waar gaan we heen
            Ok die motor is mss een pak lichter, verbruikt minder, en minder kosten...
            Maar in zo'n model moet een Zescilinder in liggen
            Ik vind dat dus de grootste onzin dat ze geen grote motoren willen bouwen omwille van het milieu. Aan de andere kant van de wereld rijden ze enkel maar met grote motoren. En op nog andere plaatsen wordt er zelfs voor het milieu gedaan. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan China.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...llCars/234355/

Scoop: New VW Golf GTI

Volkswagen will launch a new high-performance VW Golf GTI soon after its standard flagship hatchback, company sources have revealed.
              It should arrive in showrooms in spring 2009, but we may get a sneak preview of the new GTI as soon as October, when a concept is tipped to be unveiled.
              The new Volkswagen Golf GTI will keep the current car’s well-judged balance of ride, handling and refinement, although an extra edge will be added to improve steering and handling. This will help close the gap with the sporty new Scirocco, which makes today’s GTI feel a little soft.

Power will come from a 211bhp turbocharged 2.0-litre version of the group’s new global EA888 engine, equipped with the new valve-lift system developed by Audi.
              Volkswagen is keen to make maintenance easier, and access to the turbo and oil cooler will be improved in a bid to cut servicing costs.
              The VW GTI will get beefed-up looks too. It will have new bumpers front and rear, as well as different head and tail-lights. The headlights will have Audi-style LED running lights. Five-spoke 18in alloys will be standard, with 19in items on the options list.
              The bad news for six-cylinder Golf fans is that there are no plans to replace the current R32 version, mainly because of EU emissions legislation.
              Instead, VW plans to launch a four-wheel-drive R variant with a 265bhp version of the GTI engine.
              Benieuwdheid.

Al hoop ik ten zeerste dat die klote LEDS het weer niet gaan vergallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik vind dat dus de grootste onzin dat ze geen grote motoren willen bouwen omwille van het milieu. Aan de andere kant van de wereld rijden ze enkel maar met grote motoren. En op nog andere plaatsen wordt er zelfs voor het milieu gedaan. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan China.
                aan de andere kant van de wereld is't tegenwoordig ook al vééééééél minder

Comment

• En als iedereen altijd maar zegt van "ja maar diene doet dat wel dus waarom wij niet" dan gaat er nooit verbetering in komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    Jetta is imo een 'totaal' ander model, dus who cares about the nose? Achterste is zowat gepikt van de passat dus...
                    Golf Variant tja, die is dan ook pas op de markt gekomen als de Golf V al ettelijke jaren uitgebracht was. Lijkt me vrij logisch dat ze die dan nog niet meteen gaan veranderen zeker?

Het lijkt me het beste dat ze die Golf V Variant vanaf nu gewoon een andere naam meegeven: Jetta Variant.

Comment

• Mja, misschien geven ze die variant gewoon de neus van de VI.

Niet mis, enkel jammer dat het er van af druipt dat het een 'maar' een grondige facelift is. Ik weet of men dit zo snel zal zien, maar wanneer ze naast elkaar zouden staan valt er toch niet naast te kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
                        Mja, misschien geven ze die variant gewoon de neus van de VI.

Niet mis, enkel jammer dat het er van af druipt dat het een 'maar' een grondige facelift is. Ik weet of men dit zo snel zal zien, maar wanneer ze naast elkaar zouden staan valt er toch niet naast te kijken...
                        Ik heb ergens gelezen dat de variant de neus van de Golf V zal behouden. In hetzelfde artikel zei de designer van de Golf VI dat chroom niet bij VW past, ondertussen heeft de helt van de VW modellen een chromen SFG :S
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Ik heb ergens gelezen dat de variant de neus van de Golf V zal behouden. In hetzelfde artikel zei de designer van de Golf VI dat chroom niet bij VW past, ondertussen heeft de helt van de VW modellen een chromen SFG :S
                          De Passat CC was het laatste model met chromen single frame
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

oei I hope that's still a pre-production model Dat front,jeezs...

Nee op die eerste foto's kan hij me overtuigen, deze laatste 3 geven me eerder de neiging tot :puke:

Comment

• Yeaah... vergeet niet: op de introductiefotos zag de Golf V er ook best geslaagd uit. Truukjes met de belichting en camerahoeken, alles erop en eraan, mooie velgen, ... Tot we de V effectief op straat zagen...

Sorry, maar een Golf V zoals op bovenstaande foto ben ik nooit tegengekomen.

Comment

• exterieur

Voorkant is mooie evolutie. Achterkant is lelijk. Te hoekig... doet me denken aan bestelwagen.

Jammer, ben benieuwd naar uitzicht in 'real life'... mss valt het dan nog mee....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                    Yeaah... vergeet niet: op de introductiefotos zag de Golf V er ook best geslaagd uit. Truukjes met de belichting en camerahoeken, alles erop en eraan, mooie velgen, ... Tot we de V effectief op straat zagen...

Een Bicentenary is naar mijn mening toch net iets beter Volledig meegespoten en sportievere voor -en achterbumper en dunnere spaken. Alleen de mistlichten had ik niet

Comment

• Betreft het design : geen hoogvlieger, net zoals de V. De uitsparing voor het logo vooraan en de achterlichtblokken zijn echte afknappers
                                      Binnenin is het wel dik OK, zoals steeds bij VAG.

Geen wonder dat de Golf al een tijdje niet meer het verkoopswonder is dat hij vroeger was.

Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                      die 2.0 110pk is IMO een gemiste kans. Alle concurrenten steken al een eindje een fiscaalvriendelijker 1.6-blok onder hun motorkap...
                                      Inderdaad. 110 pk uit 1.6 is bij de meetse concurrenten ondertussen al 4-5 jaar beschikbaar

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                      Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft. Met de poespas over verbruik en uitstoot moeten de constructeurs wel mee op de kar springen.
                                      VW zit daar nog met zijn verouderde 1.9TDI. Met die commonrailmotoren zijn de grenzen qua verbruik nog te verleggen, dacht ik te hebben gelezen. Ze kunnen bij die motoren het rendement nog verbeteren.
                                      Pompverstuivers zijn ietsje zuiniger, maar zijn qua emissie van schadelijke stoffen (ik dacht NOx) niet in overeenstemming te brengen met de EURO V normen

Tom
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Ze hebben toch een 1.6 Commenrail diesel met 90 & 105pk ontwikkeld? Gooi dat er dan in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                          Yeaah... vergeet niet: op de introductiefotos zag de Golf V er ook best geslaagd uit. Truukjes met de belichting en camerahoeken, alles erop en eraan, mooie velgen, ... Tot we de V effectief op straat zagen...

Onzin.

De onze is mooier hoor. 2.0TDI volledig zwart alles meegespoten en de 18" VW velgen ipv de 17" op die foto.
                                          Last edited by ; 18/08/2008, 18:37.

Comment

Working...
                                          X