Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten

de snuit valt best te pruimen en de algemene lijn vanaf de zijkant gezien is best wel mooi
    De achterlichten doen me teveel aan een touareg denken, vindt ik iets minder. Dit komt naar mijn mening een beetje inspiratieloos over....

Comment

oogt breder en lager en stijlvoller. wellicht een beetje saai, of als ik het positief zeg: sober.
      ben ook blij dat de designrichting van verticale snuiten (eventueel met chrome) overboord is gegooid.

véél beter dan die dramatische V.

Comment

Het is nog steeds een Golf V alleen met nieuwe voor en achterkant en nieuwe vouwen langs de zijkant.
        Een facelift in de stijl van de B6 naar B7 Audi A4.

Hans.

Comment

als ik op de link naar de bron klik, vindt ie t artikel niet. vreemd
          (op de site van de autogids zelf staat er ook nergens iets van)
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Op Autoweek.nl staat nog alles .
            De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden
            Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              als ik op de link naar de bron klik, vindt ie t artikel niet. vreemd
              (op de site van de autogids zelf staat er ook nergens iets van)
              Is idd verdwenen, eigenaardig?
              Staat ook niet meer laatste nieuwe autoberichten bovenaan
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Persoonlijk vind ik de voorkant wel geslaagd.
                Alleen die touareg lookalike achterlichten zijn maar zo zo .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Het is nog steeds een Golf V alleen met nieuwe voor en achterkant en nieuwe vouwen langs de zijkant.
                  Een facelift in de stijl van de B6 naar B7 Audi A4.

Hans.
                  Meen je dat nu? Helemaal geen nieuwe auto?

(al zal Simoni hier vermoedelijk komen argumenteren dat de Audi A4 B7 tegenover de Audi A4 B6 een compleet nieuwe auto is ... 't heeft voor verhitte discussies gezorgd op de camping in Goodwood al is het weldegelijk een facelift want dezelfde auto maar voor 'n groot deel opgefrist)

Dus bij deze Golf VI is dit ook zo?

Comment

Het is zo'n beetje als de a3.
                    Ook al de 2de facelift.
                    Omdat de golf V te duur is om te produceren, maar een goede facelift maken om de kosten te kunnen drukken.
                    En zo kan het weer een aantal jaren extra mee

Comment

ziet er toch al minder saai uit dan de V, zeer audi-ish interieur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                        Is idd verdwenen, eigenaardig?
                        Staat ook niet meer laatste nieuwe autoberichten bovenaan
                        k snap het al:

Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
                        De officiële informatie mag pas in de nacht van dinsdag op woensdag bekend worden gemaakt, maar de eerste foto´s van de Volkswagen Golf VI gaan alweer over het internet.
                        k vind hem wat gewoon, niet direct een opvallende wagen (maar dat vond ik van de 4 en de 5 ook)
                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Pak beter dan de V. Terug wat sportiever. Inderdaad niet WOW, maar toch discrete sportiviteit. Mooi.
                          Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                          VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Dit is inderdaad een facelift.
                            Front is knapper geworden, van de Touaregachterlichten ben ik geen fan. Het interieur is ook geen verandering, eerder saai.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Meen je dat nu? Helemaal geen nieuwe auto?

(al zal Simoni hier vermoedelijk komen argumenteren dat de Audi A4 B7 tegenover de Audi A4 B6 een compleet nieuwe auto is ... 't heeft voor verhitte discussies gezorgd op de camping in Goodwood al is het weldegelijk een facelift want dezelfde auto maar voor 'n groot deel opgefrist)

Dus bij deze Golf VI is dit ook zo?
                              tuurlijk is dit zo... kosten besparen he

een wagen die slechts 5 jaar is meegegaan kan onmogelijk de gedane investeringen goedmaken. Bovendien was de golf V zo ontworpen dat de fabrieksarbeiders de vijzen op de meest onmogelijke plaatsen moesten zetten, waardoor een golf dubbel zoveel ttijd nodig had als een focus om in elkaar te zetten...

maw... de golf VI is gewoon een gere-engineerde V waarbij hij sneller wordt om te maken en aangepast is aan de huidige VW designlijn
                              Last edited by ; 04/08/2008, 12:42.

Comment

Ik vind hem knap. Het is wat een Golf moet zijn.

Comment

Wat een misbaksel eerste klas. Het interieur is het enige wat me kan bekoren.
                                  Neus is niet wereldschokkend ( ok, das VW ) maar die kont is gewoon volledig mislukt.

Dàt moet beter verkopen dan een Golf V? Gelukkig zijn er veel badge-kopers!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Goed punt, mij ligt vooral de achterkant niet. Ik zou gewoon een scirocco kopen.
                                    Scirocco

Comment

Bah wat een misbaksel
                                      De vorige was misschien saai, maar je kon hem nooit lelijk noemen, maar deze...

Comment

Ik ben een beetje verbaasd bij het zien van deze foto's. Langs de éne kant vind ik het jammer dat ze geen grotere wijzigingen hebben doorgevoerd, maar langs de andere kant ben ik ook blij dat hij meteen herkenbaar blijft als een Golf.

Ik vond de Golf V ook niet zo mooi. Maar als je ziet wat een verschil er is tussen een Golf IV en Golf V, dan had ik hier toch wel meer verwacht voor het zesde model.

Beetje inspiratieloos, maar wel tijdlozer dan de voorganger heb ik de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                          Bah wat een misbaksel
                                          De vorige was misschien saai, maar je kon hem nooit lelijk noemen, maar deze...
                                          Ik vind ook niet dat je deze lelijk kan noemen, wel in tegendeel. Smaak is natuurlijk persoonlijk. Het is gewoon geen designstatement, maar dat wil niet zeggen dat saaie ontworpen auto's niet mooi kunnen zijn.

Ik vind het een verbetering tov het vorige model, maar het kon nog nét iets beter.

Comment

Working...
                                          X