Op de foto's valt mij het knap afwerkingsniveau van het interieur op... Ook mooi getekend allemaal... maar het is weer typisch obligaat bi-color te bestellen om niet in een triestige sfeer terecht te komen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenin ieder geval een grote verbetering tov de V
zouden ze weer zo extreem lang wachten met de break versie???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenals deze alweer in 2012 gaat vervangen worden zie ik er zelfs geen variant van komen
en als ie er dan al komt in 2011 zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenals deze alweer in 2012 gaat vervangen worden zie ik er zelfs geen variant van komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenin ieder geval een grote verbetering tov de V
zouden ze weer zo extreem lang wachten met de break versie???
Comment
-
-
ik blijf een Golf-Lover in hart en nieren
haaa, de dagen dat mijn Golfje IV mij 180.000km ver bracht op 3 jaar tijd
het interieur van de Golf V was het minste tot nu toe, vooral het stuur deed me soms misselijk worden
maar hier ziet het er weer toppie uit..
Hij doet me echt aan de IV denken, kan er ni aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHij doet me echt aan de IV denken, kan er ni aan doen
Comment
-
Deze heeft zoveel meer klasse dan de V met zijn 'bollen-achterlichten' (blij dat VW die voortaan achterwege laat, ik ben er zo allergisch aan dat ik er zelf boebels van krijg)
Goed rechtgezet van VW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe RCD-510 als ik me niet vergis nee? Heel knappe radio's, praktisch hetzelfde als de GPS-modules maar dan zonder GPS natuurlijk (en geen DVD-speler). En volledig in kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
Comment