Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de foto's valt mij het knap afwerkingsniveau van het interieur op... Ook mooi getekend allemaal... maar het is weer typisch obligaat bi-color te bestellen om niet in een triestige sfeer terecht te komen
250 Nm aan 1750 t/m lijkt me toch zeer zwak voor een tweelieter. Peugeot doet even goed met een 1600 cc, en Fiat haalt zelfs 290 Nm aan 1500 t/m met de 1.6 multijet 105 pk.
Deze heeft zoveel meer klasse dan de V met zijn 'bollen-achterlichten' (blij dat VW die voortaan achterwege laat, ik ben er zo allergisch aan dat ik er zelf boebels van krijg)
De RCD-510 als ik me niet vergis nee? Heel knappe radio's, praktisch hetzelfde als de GPS-modules maar dan zonder GPS natuurlijk (en geen DVD-speler). En volledig in kleur
De RCD-510 als ik me niet vergis nee? Heel knappe radio's, praktisch hetzelfde als de GPS-modules maar dan zonder GPS natuurlijk (en geen DVD-speler). En volledig in kleur
Comment