Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de foto's valt mij het knap afwerkingsniveau van het interieur op... Ook mooi getekend allemaal... maar het is weer typisch obligaat bi-color te bestellen om niet in een triestige sfeer terecht te komen

Comment

• Verschil zijaanzicht Golf V - Golf VI

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Het was op voorhand bekend dat de ontwerpers om budgettaire redenen niet konden afwijken van de raamvorm...

Comment

• 250 Nm aan 1750 t/m lijkt me toch zeer zwak voor een tweelieter. Peugeot doet even goed met een 1600 cc, en Fiat haalt zelfs 290 Nm aan 1500 t/m met de 1.6 multijet 105 pk.

Comment

• in ieder geval een grote verbetering tov de V
            zouden ze weer zo extreem lang wachten met de break versie???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
              in ieder geval een grote verbetering tov de V
              als deze alweer in 2012 gaat vervangen worden zie ik er zelfs geen variant van komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                als deze alweer in 2012 gaat vervangen worden zie ik er zelfs geen variant van komen

en als ie er dan al komt in 2011 zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Mor ollaaj joengeuh, da kanna toch nie aaj! Da kunne ze naa toch nie miejnenaaj! Moane ZX kaant zoelaank nie trekken, zenneuh!

Comment

• Vin'm toch behoorlijk OK, eigenlijk. Alleszins schoner dan de V.

Comment

• Ik was ooit een golf-lover. ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                        in ieder geval een grote verbetering tov de V
                        Ik hoop voor hen dat ze diezelfde fout geen 2 keer maken eerlijk gezegd ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          me likey

Comment

• Me 2, maar het is nu éénmaal in op dit forum om VAG interieurs af te breken

Comment

• ik blijf een Golf-Lover in hart en nieren

haaa, de dagen dat mijn Golfje IV mij 180.000km ver bracht op 3 jaar tijd

het interieur van de Golf V was het minste tot nu toe, vooral het stuur deed me soms misselijk worden

maar hier ziet het er weer toppie uit..
                              Hij doet me echt aan de IV denken, kan er ni aan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                Hij doet me echt aan de IV denken, kan er ni aan doen
                                En dat vind ik positief

Comment

• Deze heeft zoveel meer klasse dan de V met zijn 'bollen-achterlichten' (blij dat VW die voortaan achterwege laat, ik ben er zo allergisch aan dat ik er zelf boebels van krijg)

Goed rechtgezet van VW.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met die radio's met touchscreen die standaard gingen worden?

Comment

• De RCD-510 als ik me niet vergis nee? Heel knappe radio's, praktisch hetzelfde als de GPS-modules maar dan zonder GPS natuurlijk (en geen DVD-speler). En volledig in kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        De RCD-510 als ik me niet vergis nee? Heel knappe radio's, praktisch hetzelfde als de GPS-modules maar dan zonder GPS natuurlijk (en geen DVD-speler). En volledig in kleur
                                        RNS510

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En nog steeds geen automatisch inklapbare spiegels

Comment

Working...
                                          X