Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
    RNS510
    RNS510 is de GPS, RCD510 is de radio

Comment

En nog steeds geen automatisch inklapbare spiegels
      moet da? da's de laatste optie die ik ooit zou aanvinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        het interieur van de Golf V was het minste tot nu toe, vooral het stuur deed me soms misselijk worden
        Nochtans is het stuur van de GTI echt perfect. Zelden zo'n goed stuur vastgehad.

Comment

• Comment

Nochtans is het stuur van de GTI echt perfect. Zelden zo'n goed stuur vastgehad.
            ik spreek over de stuurtjes van de gewone versies

Comment

Een auto van die klasse zou dat moeten hebben ja. Zeker als dat 1 van de grote kritieken was op de V.
              Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.

Comment

Ik denk dat ik dat op m'n A3 heb, maar enkel omdat het in zo'n pakket zat van de buitenspiegels. Ze moesten elektrisch inklapbaar en verwarmbaar zijn, en als ik me niet vergis zijn ze dan automatisch inklapbaar ook. Al zou het mij niet kunnen schelen als het niet zo is

Comment

• edit: never mind
                  Last edited by ; 07/08/2008, 11:00.

Comment

lol
                    Ik maak daar een verschil in, weet niet of de constructeur dat ook doet. Elektrisch inklapbaar is in mijn ogen niet hetzelfde als automatisch inklapbaar. Het eerste is op knopke duwen zodat ze inklappen, het tweede is dat ze inklappen als je de auto vergrendelt. Zou zie ik het toch

Comment

• oeps, ik las daarnet precies dat je 2 keer hetzelfde had geschreven

Comment

oeps, ik las daarnet precies dat je 2 keer hetzelfde had geschreven
                        Waar is Tusc als je hem nodig hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Waar is Tusc als je hem nodig hebt?
                          in congé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Ik maak daar een verschil in, weet niet of de constructeur dat ook doet. Elektrisch inklapbaar is in mijn ogen niet hetzelfde als automatisch inklapbaar. Het eerste is op knopke duwen zodat ze inklappen, het tweede is dat ze inklappen als je de auto vergrendelt. Zou zie ik het toch
                            Inderdaad en dan liefst ook volledig inklapbaar en niet half zoals bij de V

Comment

Een auto van die klasse zou dat moeten hebben ja. Zeker als dat 1 van de grote kritieken was op de V.
                              Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.
                              In die klasse is dat toch hoogst ongebruikelijk. Een Golf is geen Touareg hé.

Comment

• Alles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
                                De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                  Alles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
                                  De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!
                                  Dat is gezichtsbedrog, dat is in het zwart en daarom niet direct te zien op de foto. Je kan het wel wat zien aan het beige dat daar plots al zwevend stopt
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ben eens benieuwd naar duidelijker foto's, want dit is iets wat me bij de huidige Golf enorm stoort.

Comment

• Autocar

Comment

• In het dashboard doen heel wat onderdelen me denken aan de Skoda Suberp .

Comment

• Comment

Working...
                                          X