Oorspronkelijk geplaatst door ddk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenEn nog steeds geen automatisch inklapbare spiegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhet interieur van de Golf V was het minste tot nu toe, vooral het stuur deed me soms misselijk worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNochtans is het stuur van de GTI echt perfect. Zelden zo'n goed stuur vastgehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmoet da? da's de laatste optie die ik ooit zou aanvinken
Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmoet da? da's de laatste optie die ik ooit zou aanvinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenlol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenoeps, ik las daarnet precies dat je 2 keer hetzelfde had geschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWaar is Tusc als je hem nodig hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk maak daar een verschil in, weet niet of de constructeur dat ook doet. Elektrisch inklapbaar is in mijn ogen niet hetzelfde als automatisch inklapbaar. Het eerste is op knopke duwen zodat ze inklappen, het tweede is dat ze inklappen als je de auto vergrendelt. Zou zie ik het toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenEen auto van die klasse zou dat moeten hebben ja. Zeker als dat 1 van de grote kritieken was op de V.
Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.
Comment
-
Alles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenAlles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment