Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
moet da? da's de laatste optie die ik ooit zou aanvinken
Een auto van die klasse zou dat moeten hebben ja. Zeker als dat 1 van de grote kritieken was op de V.
Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.
moet da? da's de laatste optie die ik ooit zou aanvinken
Ik denk dat ik dat op m'n A3 heb, maar enkel omdat het in zo'n pakket zat van de buitenspiegels. Ze moesten elektrisch inklapbaar en verwarmbaar zijn, en als ik me niet vergis zijn ze dan automatisch inklapbaar ook. Al zou het mij niet kunnen schelen als het niet zo is
Ik maak daar een verschil in, weet niet of de constructeur dat ook doet. Elektrisch inklapbaar is in mijn ogen niet hetzelfde als automatisch inklapbaar. Het eerste is op knopke duwen zodat ze inklappen, het tweede is dat ze inklappen als je de auto vergrendelt. Zou zie ik het toch
Ik maak daar een verschil in, weet niet of de constructeur dat ook doet. Elektrisch inklapbaar is in mijn ogen niet hetzelfde als automatisch inklapbaar. Het eerste is op knopke duwen zodat ze inklappen, het tweede is dat ze inklappen als je de auto vergrendelt. Zou zie ik het toch
Inderdaad en dan liefst ook volledig inklapbaar en niet half zoals bij de V
Een auto van die klasse zou dat moeten hebben ja. Zeker als dat 1 van de grote kritieken was op de V.
Als je in een studentenstad woont waar ze niet liever doen dan spiegels afsjotten denk ik dat dat het eerste zal zijn dat je zal aanvinken.
In die klasse is dat toch hoogst ongebruikelijk. Een Golf is geen Touareg hé.
Alles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!
Alles wat ik tot hiertoe heb gezien van de Golf VI staat me aan. En ik vraag me af in hoeverre achteraan verbeteringen zijn doorgevoerd..
De foto is zeer onduidelijk maar me dunkt dat de middentunnel lager is of zelfs onbestaande?? Dat zou een enorme vooruitgang zijn voor de achterste plaatsen!
Dat is gezichtsbedrog, dat is in het zwart en daarom niet direct te zien op de foto. Je kan het wel wat zien aan het beige dat daar plots al zwevend stopt
Comment